طراحی اپلیکیشن نیازمندی اعتمادسازی یکی از بهترین روشها جهت افزایش دانلود اپلیکیشن موبایل است. با ما تا پایان این مقاله جذاب و اموزنده همراه باشید..
مقدمه درباره طراحی اپلیکیشن نیازمندی
اعتمادسازی یکی از بهترین روشها جهت افزایش دانلود اپلیکیشن موبایل است. با اعتماد سازی، دیگران تمایل بیشتری به دانلود اپلیکیشن پیدا میکنند و آن را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی میکنند.
اغلب افراد زمانی که به صفحه اپلیکیشن در اپ استورها نگاه میکنند ترجیح میدهند جزء اولین تجربه کنندگان نباشند.
افراد دوست دارند از تجربیات بقیه برای تصمیم گیری استفاده کنند و نظرات دیگران را بشنوند.
اغلب افراد قبل از خرید یک محصول به اندازه کافی تحقیق و بررسی انجام میدهند تا اطمینان حاصل کنند انتخابشان صحیح است.
حال میخواهیم توضیح دهیم که چطور از اعتماد سازی جهت افزایش دانلود اپلیکیشن استفاده کنید و بر فرایند تصمیم گیری افراد تاثیر مثبت بگذارید.
نظردهی برای طراحی اپلیکیشن نیازمندی
از دوستان و بستگان خود بخواهید اپلیکیشن را دانلود کنند، نظر خود را بنویسند و به اپلیکیشن امتیاز دهند.
در داخل اپلیکیشن بخشی برای هدایت کاربران به نظردهی و اشتراک گذاری قرار دهید.
تمرکز را بر روی ارائه ارزش به مشتری بگذارید. کسانی که در استفاده از اپلیکیشن شما تجربه بدی را تجربه کردهاند پیدا کنید و در صدد رفع مشکلات تلاش کنید.
این کار توجه مشتریان را جلب میکند و در نهایت باعث افزایش رتبه شما میشود.
همچنین همیشه یک راه ارتباطی بین خودتان و مشتریان ناراضی داشته باشید.
در همین رابطه توصیه میکنیم نوشته زیر را هم مطالعه کنید.
چطور از نظرات کاربران جهت افزایش دانلود اپلیکیشن استفاده کنیم؟
به اشتراک گذاری تجربیات مشتریان قبل از طراحی اپلیکیشن نیازمندی
از توصیفات مشتریان قدیمی میتوانید برای اعتمادسازی استفاده کنید.
توصیفی که از یک مشتری در مورد تجربه با محصول شما شنیده میشود بسیار تاثیرگذار تر از تبلیغات شما است.
از مشتریان قبلی خود بخواهید در وصف تجربه کار با اپلیکیشنتان حداکثر یک پاراگراف بنویسند و آن را در جایی مثل صفحه فرود(لندینگ پیج) یا بخش توضیحات اپلیکیشن انتشار دهید.
در واقع توصیفات، اعتبار شما را تضمین میکنند.
حتی می توانید نظرات مشتریانی که راجع به تجربه استفادهشان توئیت کردهاند یا در وبلاگشان مطلبی نوشتهاند برای به اشتراک گذاری استفاده کنید.
به طور مثال در تصویر زیر نمونهای از به اشتراک گذاری تجربیات مشتریان قبلی در رابطه با محصول که پکیج فونت بوده مشاهده میکنید.
استفاده از لوگوهای معتبر نکته مهم در طراحی اپلیکیشن نیازمندی
یکی از تاثیرگذارترین روشها برای اعتمادسازی، قرار دادن لوگوهای شرکتهای محبوب و معتبر در صفحه لندینگ پیج یا همان صفحه فرود است.
برای این کار یا می توانید لوگوی مشتریان ر ا قرار دهید و یا لوگوی جاهایی که در مورد شما نوشتهاند.
زمانی که تازه شروع به کار کردهاید میتوانید از لوگوهای شبکههای اجتماعی مثل فیسبوک، جیمیل، اینستاگرام یا … که اپلیکیشن شما قابلیت اتصال به آنها را دارد استفاه نمایید.
نمایش آمار کاربران طراحی اپلیکیشن نیازمندی
برای اعتمادسازی میتوانید آمار دانلود روزانه،هفتگی و یا ماهانه اپلیکیشن را در صفحه فرود به نمایش بگذارید.
همچنین می توانید آمار دنبال کنندگان شبکههای اجتماعی را هم به اشتراک بگذارید.
در همین رابطه توصیه میکنیم نوشته زیر را نیز مطالعه کنید.
بیان داستان برخی مشتریان در طراحی اپلیکیشن نیازمندی
داستان یکی از مشتریان طراحی اپلیکیشن را ماهانه به شکل داستان بیان کنید.
با بیان جزئیات توضیح دهید طراحی اپلیکیشن به پیشرفت و موفقیتش کسب و کارش کمک کرده است.
میتوانید داستان را در قالب یک مصاحبه با مشتری ارائه کنید.
اینکه خود مشتری راجع به چگونگی حل مشکل و رسیدن به اهدافاش از طریق اپلیکیشن موبایل صحبت کند بسیار تاثیر مثبتی میگذارد.
سخن آخر در طراحی اپلیکیشن نیازمندی
از تمام روشهای ذکر شده جهت اعتماد سازی و افزایش دانلود طراحی اپ استفاده کنید.
در طراحی اپ هرگز اجازه ندهید کاربران بالقوهای که به اپلیکیشن شما علاقه مند هستند به دلیل شک و تردید از دست بروند.
تردید آنها را به یقین تبدیل کنید!
application, seo, اپلیکیشن, اپلیکیشن ios, اپلیکیشن اندروید, اپلیکیشن موبایلی, ارتباطات بازاریابی بین المللی, ارتقا برند سازی در اینستاگرام, اصول اپلیکیشن, اصول طراحی سایت, افزایش, افزایش بازدید اینستاگرام, افزایش بازدید تلگرام, افزایش بازدید سایت, افزایش رتبه گوگل, افزایش رنک الکسا, افزایش رنکalexa, افزایش رنکینک گوگل, افزایش رنکینگ, افزایش فالور اینستاگرام, افزایش لایک در اینستاگرام, انیمیشن, انیمیشن دو بعدی, انیمیشن سه بعدی, ایده پردازی خلاق, اینستاگرام پلاس, اینفوگرافی, اینفوگرافیک, بازاریابی, بازاریابی در اینترنت, بازاریابی در شبکه اجتماعی, بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام, بازاریابی ویدیویی در اینستاگرام, برندسازی, بسته بندی, پوستر, پوستر برای اینستاگرام, پوستر برای تلگرام, پوستر جلد کتاب, پولدار, پویا نمایی, پویانما, تایپوگرافی, تایپوگرافیک, تبلیغات, تبلیغات ارزان, تبلیغات بین الملل, تبلیغات بین المللی, تبلیغات در اینستاگرام, تبلیغات در تلگرام, تبلیغات در سایت, تبلیغات کنفرانس, تبلیغات مناسب, تبلیغات همایش, تعریف محصول, تماس ویدئویی اینستاگرام, تولید آگهی و فیلم های تبلیغاتی, تولید تیزر, تولید موشن گرافی, تولید موشن گرافیک, تولیدapp, تولیداپلیکیشن, تولیدانیمیشن, تیزر, تیزرهای تبلیغاتی, ثروتمند, جذب فالور, جلد کتاب, چاپ, چاپ دیجتیال, چاپ سربرگ, چاپ کاتالوگ, چاپ کارت ویزیت, حرفه ای شدن در اینستاگرام, درآمد, رنک alexa, رنک الکسا, رنکینگ alexa, روش های بازاریابی, روش های جذب مشتری, سئو, ساخت اپلیکیشن, ساخت انیمیشن, ساخت تیزر, ساخت کلیپ, ساخت لوگو, ساخت موشن گرافی, ساخت موشن گرافی تبلیغاتی, ساخت موشن گرافیک, ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی, ساختapp, سایت, سود, شرکت تبلیغاتی مانو, صفحه بندی کتاب, صفحه بندی مجلات, طراحی آیکن, طراحی اپلیکیشن, طراحی انیمیشن, طراحی بروشور, طراحی بسته بندی, طراحی پوستر, طراحی جلد کتاب, طراحی جلد نشریات, طراحی خلاقانه, طراحی خلاقانه جلد کتاب, طراحی سایت, طراحی ست اداری, طراحی سربرگ, طراحی صفحات مجلات, طراحی عکس نوشت, طراحی فروشگاه اینترنتی, طراحی کاتالوگ, طراحی کارت ویزیت, طراحی گرافیک, طراحی گیف, طراحی لوگو, طراحی لیبل, طراحی موشن گرافی, طراحی نشریات, طراحی وب سایت, طرح جلد کتاب, عکاسی, عکاسی صنعتی, عکاسی هنری, عکس نوشت, فروش, فیلم بردای, کار تبلیغاتی, کارت ویزیت, کلیپ, کلیپ تولد, کلیپ هدیه, کمپین های تبلیغاتی, گروه تبلیغاتی مانو, گوگل پلی, گوگل، رنک گوگل, گیف برای تلگرام, لوگو, مانو, مشاوره بازاریابی, مشتری, موشن گرافی, موشن گرافی تبلیغاتی, موشن گرافیک, موشن گرافیک تبلیغاتی, هدایای تبلیغاتی, هشتک های اینستاگرام, وب سایت