تمام مظالب نوشته شده توسط : محمد نصرتی

درباره محمد نصرتی

بررسی خرید فالوور تقلبی از سوی برندها در اینستاگرام توسعه شبکه های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی بر نحوه بازاریابی و تبلیغات برندها داشته است. امروزه تقریبا تمام برندها در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند. نکته جالب در این فضا سرمایه گذاری بسیار بالای برندهاست. بر این اساس سالانه مبالغ بسیار کلانی برای تبلیغات و بازاریابی […]

از بخش تبلیغات پویا چه می دانیم؟ اسنپ چت یکی از محبوب ترین پلتفرم های اجتماعی میان نسل جوان است. امروزه تقریبا تمام جوان ها دست کم از فیلترهای این برنامه استفاده می کنند. به طور طبیعی وقتی کاربران به یک پلتفرم علاقه نشان می دهند، نگاه برندها نیز به آن متفاوت خواهد شد. امروزه […]

ایجاد جلوه ای انسانی از برند برای موفقیت در شبکه های اجتماعی آیا برند شما سرمایه گذاری عظیمی بر روی تولید محتوای جذاب و بارگذاری روزانه آن در اینستاگرام کرده است؟ بدون شک برندها با هدف افزایش سطح تعامل شان با کاربران و جذب مشتری تازه اقدام به این کار می کنند، با این حال […]

بررسی نحوه غلبه حوزه تبلیغات بر بحران های هویتی امروزه هویت بخش مهمی از زندگی ما را شکل می دهد. در طول تاریخ هیچ گاه به اندازه امروزه به این مفهوم توجه نشده بود. بسیاری از مردم برای ارتقای هویت فردی و جمعی شان دست به کارهای مختلفی می زنند. در بعد ملی نیز کشورهای […]

بازاریابی تلفنی از الف تا ی شاید روزی که گراهام بل تلفن را اختراع کرد تصور نمی کرد ابزاری با حجم حداقلی حداکثر کارایی را برای شرکت ها و سازمان های بزرگ داشته باشد و امکان های فراوانی را برای رشد و توسعه فردی و سازمانی فراهم کند. اگر بخواهیم برای بازاریابی تلفنی تاریخی را […]

واقعیت افزوده در تبلیغات: آینده تبلیغات چیست؟ امروزه دنیای تبلیغات شامل دامنه وسیعی از امکانات است. این امر خبر خوبی برای بازاریاب ها و طراح های تبلیغات محسوب می شود. دامنه گسترده ابزارهای در دسترس برای تولید تبلیغات جذاب موجب افزایش علاقه مخاطب به مشاهده کمپین ها می شود. به ویژه در زمانی که ابزارهای […]

چگونه برند شخصی موفقی داشته باشیم؟ برندسازی شخصی برای کارآفرینان، به ویژه کارآفرین های جوان، حوزه بسیار جذاب و هیجان انگیزی است. امروزه اغلب افراد در تلاش برای خلق و توسعه برند شخصی شان هستند. به همین خاطر بازار بیان توصیه ها و راه های برندسازی شخصی بسیار داغ به نظر می رسد. وقتی ما […]

اشتباهات بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعالیت بازاریابی در دنیای مدرن تا حد زیادی معطوف به شبکه های اجتماعی است. این امر موجب تغییر شیوه های سنتی بازاریابی شده است. وقتی برندها به سوی فعالیت در شبکه های اجتماعی گام بر می دارند، احتمال بروز مشکلات مختلف افزایش می یابد. دلیل اصلی این امر عدم […]

این امر یک واقعیت غیرقابل انکار است که امروزه تبلیغات مستقیم، دیگر جذابیت لازم را برای مخاطب به همراه ندارد. به همین خاطر در حال حاضر، تولید محتوا، به جایگزینی برای آن تبدیل شده است. با این حال هنوز هم بسیاری ما دقیقا نمی دانیم که از کجا باید آغاز نماییم و چگونه تولید محتوا […]

مقاله ای ساده و مهم درخصوص بازاریابی اینترنتی در عصر جدید، بازاریابی اینترنتی جایگاهی مهم در جذب مخاطب و مشتری دارد، اما هنوز هم برخی از افراد درباره اینکه واقعا بازاریابی اینترنتی چیست و چه مواردی را شامل می شود مشکل دارند. بی تردید بازاریابی اینترنتی مانند هر بازاریابی دیگری دارای اصول و قواعد خاص […]