تمام مظالب نوشته شده توسط : محمد نصرتی

درباره محمد نصرتی

بررسی ۱۶ ایده تازه برای بازاریابی محتوایی فعالیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی همیشه کار ساده ای نیست. امروزه بسیاری از بازاریاب ها و برندها مسیر دشواری برای تولید محتوای جذاب پیش روی دارند. چالش اصلی برای بازاریابی محتوایی ضرورت تولید پست به صورت روزانه است. بی شک هیچ بازاریابی همیشه عملکرد خوبی ندارد. گاهی […]

چرا مخاطب از تبلیغات ما متنفر است؟ فعالیت در حوزه بازاریابی و تبلیغات دشواری های بسیار زیادی دارد. احساس اضطراب و سنگینی نگاه دیگران در این حوزه یادآور دوران امتحان در مقاطع تحصیلی است. بسیاری از افراد توانایی مدیریت فشارهای موجود در این عرصه را ندارند. به همین خاطر خیلی زود عرصه تبلیغات و بازاریابی […]

چه نوع ویدئوهایی برای بازاریابی دیجیتال مناسب تر هستند اگر بخواهیم مهم ترین اقدام در زمینه بازاریابی دیجیتال را نام ببریم، بدون شک ویدئو-ها با اختلافی فاحش در صدر قرار خواهند گرفت. علت این امر به این خاطر است که آنها قادر به تحت تاثیر قرار دادن حداکثری حواس مخاطبان هستند. برای مثال یک عکس […]

تکنیک های ایجاد اکانت تجاری جذاب در اینستاگرام اینستاگرام یکی از بزرگترین پلتفرم های اجتماعی دنیا محسوب می شود. اکنون براساس آمار رسمی اینستاگرام ۵۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه در این پلتفرم فعالیت دارند. نکته جالب در این میان برای کسب و کارها مربوط به علاقه کاربران اینستاگرام برای دنبال کردن اکانت های تجاری است. […]

آیا عصر سلطه گوگل و فیس بوک در تبلیغات دیجیتال تمام شده است؟ اگر دنیای کسب و کار فقط یک درس مهم برای کارآفرینان داشته باشد، باید به ناپایداری وضعیت شرکت ها اشاره کرد. اگر در دوران میانسالی به سر می برید، به احتمال زیادی اکنون دیگر خبری از شرکت های مشهور در دهه ۹۰ […]

اگرچه اینستاگرام در حال حاضر به مهم ترین شبکه اجتماعی برای کسب و کارها تبدیل شده است، با این حال یکی از بخش های بسیار مهم آن به نام قابلیت لایو، همچنان کمتر از سایر بخش ها مورد توجه برندها قرار گرفته است. این امر در حالی است که قابلیت لایو را باید مهم ترین […]

اگرچه در حال حاضر بسیاری از برندها به اهمیت تولید محتوا پی برده و در این زمینه فعالیت دارند، با این حال واقعیت این است که تنها برخی از آنها در این زمینه کاملا موفق ظاهر شده-اند. علت این امر به این خاطر است که کیفیت کار، مهم ترین اصل است. بدون شک حتی یک […]

چرا نورپردازی در صنعت خرده فروشی اهمیت دارد؟ صنعت خرده‎فروشی در طول سال های اخیر رشد بسیار زیادی داشته است. برندهای حاضر در این صنعت همیشه تمام تلاش شان برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان و کسب فروش بیشتر را ارائه می کنند. یکی از نکات جالب در مورد افزایش فروش در این صنعت تاثیر نورپردازی […]

تکنیک های کسب شهرت برای کمپین بازاریابی بازاریابی یکی از بخش های مهم برای کسب موفقیت در هر کسب و کار محسوب می شود. امروزه برندها بدون بازاریابی مناسب کسب و کار و محصولات شان امکان جلب توجه مخاطب هدف را ندارند. تولید محتوای باکیفیت و کمپین های تعاملی به برندها کمک شایانی در زمینه […]

بهترین ایده های بازاریابی مناسبتی خرده فروشی ها با تمرکز بر کودکان مناسبت های مختلف فرصت مناسبی برای خرده فروشی ها در زمینه جلب نظر مشتریان هدف است. بسیاری از خرده فروشی ها تمام طول سال منتظر چنین فرصت هایی برای فروش بیشتر هستند. اکنون ما فاصله بسیار کمی با کریسمس داریم. این امر هیجان […]