اگر دوست دارد در رابطه با این که تیزر چیست؟ و چگونه ساخته می شود اطلاعاتی به دست آورید و بدانید که برای تیزرها باید چه نکاتی رعایت شوند پس راه درستی را آمده اید. در این مقاله قصد داریم مفصلا به این موضوع که تیزر چیست، تیزر تبلیغاتی فیلم یعنی چیست؟ و … پرداخته و آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

در حال حاضر برای پیشرفت بیزینس ها، تبلیغات حرف اول را می زند. آنها می توانند سبب آگاهی و جذب علاقه مخاطب نسبت به محصول و یا خدمات ارائه شده شوند و مشتریان را به خرید و استفاده از محصولات یک شرکت، کارخانه، برند و یا حتی دفتر خدماتی ترغیب کنند. معنی تیزر یک کلیپ تبلیغاتی کوتاه است که به سبب حالت پنهان کردن و کامل نشان ندادن همه چیز در آن سبب میشود حس کنجکاوی مخاطب برانگیخته شده و نسبت به آن واکنش نشان می دهد.

تصور کنید شما فیلم و یا عکسی را می بینید که در آن محصولی به نمایش درمی آید، اما نام برند و یا شرکت سازنده آن مشخص نیست.

یا در مقابل تبلیغات شرکت و یا برندی را می بینید اما خبری از محصول در آن نبوده یا کاملا مشخص نیست محصول ارائه چیست. یعنی به طور کلی پیغامی در حال رد و بدل شدن است اما شما نمی توانید آن را متوجه شوید.

کمپین تیزر نوعی کمپین تبلیغاتی است (که کمپین پیش از راه اندازی نیز نامیده می شود) که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کافی در مورد یک رویداد یا یک محصول یا برخی دیگر از اخبار شرکت برای جلب توجه مخاطبان طراحی شده است.

لذا پرسش های زیادی برایتان مطرح می شود از جمله اینکه کدام محصول قرار است برای فروش عرضه شود؟ آیا قرار است فیلم خاصی ارائه شود؟ اصلا این تیزر تبلیغاتی چیست؟ و بسیاری سوالات دیگر که جواب آنها را نمی دانید. این یعنی حس کنجکاوی و جستجوگری شما کاملا برانگیخته شده است و مدام از خود می پرسید که این آگهی و تیزر در ارتباط با چه محصولی است.

تیزر تبلیغاتی بازوی قوی برای تبلیغات هست چرا که طبق آمار میزان دیده شدن شما با کلیپ تبلیغاتی ۳۷% بیشتر از موارد دیگر است.

چرا تیزر تبلیغاتی برای هر کسب و کاری الزامیست؟

 

بازاریابی بدون تبلیغات معنا و مفهومی نخواهد داشت. امروزه تبلیغات، جزء ابزارهایی به شمار می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات، بیشترین کاربرد را داشته و همچنین به عنوان یک عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان، نسبت به محصول موردنظر نقش موثری را ایفا می نماید. لازم به ذکر است که می بایست در بکارگیری انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبان، روشی صحیح و مناسبی را انتخاب نمود؛

 

اگر محصول و خدماتی برای ارائه دارید، تیزر های تبلیغاتی به شما کمک می کند با مشتریان فعلی ارتباط خود را حفظ نموده و مشتریان جدید را برای آغاز همکاری با شما آماده کند. بدیهی است که کسب و کار ها برای افزایش تعامل، افزایش ترافیک در رسانه های اجتماعی و افزایش نرخ کلیک به ویدیو های تبلیغاتی اثربخش نیاز دارند.

مشتریان و مخاطبین نسبت به محصولات حس کنجکاوی خواهند داشت. آنها برای اینکه بخواهند خدمات وکالایی را مصرف کنند، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی باعث مصرف آن می شود؟  در اینجا یک تیزر تبلیغاتی مناسب می تواند همراه با یک سناریو خلاقانه و حرفه ای ساخته شده و پیام محصول را در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان و مخاطبین، انتقال دهد.

تعریف تیزر یا معنی تیزر چیست؟

برای استفاده از تیزر ابتدا باید به ببینیم که اصلا تیزر چیست؟ و یا این که این نوع از محتوای ویدیویی چه کاربردهایی دارد؟ اگر بخواهیم خیلی ساده به سوال تیزر چیست؟ پاسخ دهیم اینطور می توانیم بگوییم که شما می توانید به وسیله انواع محتواها اعم از فیلم های کوتاه، کلیپ، صوت و ویس، خدمات مختلف چاپی، محتواهای مولتی مدیا یا چند رسانه ای و … توجه مخاطبان و جامعه هدف خود را به محصولات و یا خدماتتان جلب کنید.

این امر می تواند باعث بیشتر و بهتر شدن فروش محصول و یا خدمات شما شود و در نتیجه درامدهایتان افزایش پیدا می کنند. در واقع تیزرها کمک می کنند که محصولات، اجناس و یا خدمات شما به خوبی به مشتریان فعلی تان معرفی شوند. از جمله کاربردهایی که تیزرها دارند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  •   اطلاع رسانی به مخاطبان و مشتریان در رابطه با محصولات و خدمات موجود
  •   متقاعد کردن مخاطبان به اینکه محصول و یا خدمات شما می تواند نیازهای آنها را برطرف کند.
  •   مجاب کردن مشتری به این که وی به محصول و یا خدمات شما به شدت نیازمند است و خرید این محصول برای وی اولویت دارد.
  •   کمک می کنند شرکتتان معتبر جلوه کند.

در ادامه این مطلب راجع به اینکه تیزر چیست؟ و کاربردهای آن چه هستند به تعدادی دیگر از مهمترین این کاربردها می پردازیم.

درباره f-parsa

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *