ساخت کلیپ یک دقیقه ای برای اینستاگرام

شما در اینستاگرام می توانید کلیپ های یک دقیقه ای تبلیغاتی برای پیجتان داشته باشید. البته با اضافه شدن امکانات IGTV این امکان از یک دقیقه تا یک ساعت قابل انجام است. ولی یک دقیقه زمان مناسبی است تا شما ساخت تیزر برای اینستاگرام داشته باشید. تفاوت کلیپ تبلیفاتی و ویدیو تبلیغاتی برای اینستاگرام در زمان آن است. معمولا کلیپ های تبلیغاتی اینستاگرامی کمتر از یک دقیقه است و ویدیوهای تبلیغاتی اینستاگرامی تا بیست دقیقه می تواند زمان آن باشد.

ساخت تیزر معرفی پیج اینستاگرام

شما اگر به تازگی می خواهید برای برندتان، خدماتتان، تولیداتتان و … دست به تبلیغات بزنید و پیج اینستاگرامتان را تازه راه اندازی کرده اید مهمترین کار داشتن یک استراتژی تبلیغاتی مناسب است.

استراتژی تبلیغات مناسب یعنی اینکه قرار است در طول یک سال چند نیزر تبلیغاتی بسازید با چه رویکردی این تیزرها ساخته شود در چه پیج هایی این تیزرها وایرال شود، هدف از ساخت این تیزرها و وایرال آن چیست. بعد از اینکه مسیرتان برای تبلیغات مشخص شد اولین گام برای معرفی خود به دیگران ساخت تیزر معرفی پیج اینستاگرام می باشد.

در این تیزر باید اهداف اصلی شما و خدماتتان به مخاطبین گفته بشود و هر چه می شود از اضافه گویی پرهیز شود. چون بار اولی است که قرار است تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام داشته باشید باید این تیزر خیلی جذاب و دیدنی باشد و کسانی که این تیزر تبلیغاتی را می بینند برای دیگران ارسال کنند و خودشان هم حتما زیر پستتان کامنت و لایک بزنند.

ساخت کلیپ تبلیغ پیج اینستاگرام

بعد از اینکه شما یک  تیزر یا چند تیزر معرفی پیج ایسنتاگرامتان را ساخته اید بهتر است به سراغ ساخت کلیپ اینستاگرام بروید. در این مرحله می توانید زمان بیشتری را صرف پرداختن به تبلیغات کاریتان داشته باشید و نیاز نیست مثل تیزر خیلی خلاصه به کلیات بپردازید. شما زمان بیشتری را می نوانید داشته باشید تا به جزئیات بیشتر بپردازید  اما یادتان باشد درست است که زمان کلیپ نسب به  تیزر بیشتر است اما فراموش نکنید که بیننده نباید از مطالبی که شما در قالب کلیپ اینستاگرامی به آن نشان می دهید خسته بشود و علاقه داشته باشد که تا آخر کلیپ را ببیند. موارد اصلی که در جذابیت کلیپ اینستاگرامی نقش دارد داشتن سناریو جذاب، موسیقی، لوکیشن ها و بازیگران مناسب می باشد.

 

تیزر مسابقه اینستاگرامی

یکی از مواردی که مردم در اینستاگرام آن را دنبال می کنند دیدن تیزر مسابقه اینستاگرامی است. فرضا شما در ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی یک مسابقه برگزار می کنید و می گویید قرار است به کسانی که این تیزر را شیرو لایک و کامنت بکنند به قید قرعه جایزه بدهیم. هر چه تعداد این جوایز و مبلغ مادی جایزه بیشتر باشد شانس خیلی بیشتری را دارید که کلیپ تبلیغاتی اینستاگرامی تان بیشتر ارسال و مورد استقبال قرار بگیرد. شما باید تیزر تبلیغاتی مسابقه ای که می خواهید برای جذب فالور در پیجتان داشته باشید را بسازید یعنی در حالیکه به مسابقه اشاره می کنید تیزری داشته باشید که پیجتان و فعالیتتان را به مخاطبین معرفی بکند.

 

ساخت استوری تبلیغاتی اینستاگرام

شما تیزرهای تبلیغاتی را می توانید در دو قاب پستی و استوری داشته باشید. وقتی شما در قاب پست تیزر تبلیغاتی می سازید این تیزر را در پیج خودتان و پیج های که می خواهید تبلیغات برایتان انجام بدهند به صورت پست می توانید در ایسنتاگرام بارگذاری کنید اما  اگر می خواهید تیزر تبلیغاتی را به صورت استوری برایتان پیج ها تبلیغات کنند باید به فکر ساخت استوری تبلیغاتی اینستاگرامی باشید. یعنی فیلم خروجی تبلیغاتی در ابعاد استوری ساخته شود که این نکته را شرکت سازنده تیزر تبلیغاتی باید بداند که در چه قابی برای شما بسازد.

ساخت تیزر اینستاگرامی می تواند به شما در بهبود کسب و کارتان کمک زیادی بکند اما این را بدانید که  تبلیغات مناسب و اصولی خیلی مهم است.

 

درباره f-parsa

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *