در این بخش از تیزر چیست؟ قصد داریم به ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب بپردازیم و ببینیم که چنین تیزری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ این ویژگی ها به شرح زیر هستند:

✨️ارائه ایده هایی جذاب و کامل که در عین حال نوآورانه هم باشند. این ایده ها باید کمک کنند مشتری بتواند درک کاملی از تبلیغ داشته باشد.

✨️به نمایش گذاشتن زیبایی های دیداری و شنیداری که هم به سلیقه مخاطب و هم به دیدگاه وی نزدیک باشد.

✨️توانایی درک کردن فکر و ذهن مشتریان و ارائه کردن ایده هایی که خیلی راحت بتوانند از فیلتر ذهنی مشتری عبور کرده و پیام تبلیغ را هم منتقل کنند.

✨️اطلاع داشتن از نیازهای و خواسته ها و هدف های مشتریان و سپس هدف گذاری کردن تبلیغ با توجه به این موضوع

✨️داشتن ایده ای قوی و سناریویی کامل و حرفه ای که کاملا متناسب و هم راستا با با اهداف تیزر است.

✨️ بکارگیری افراد حرفه ای و متخصص در ساخت تیزر از جمله کارگردان

✨️پخش این تیزر با زمینه تبلیغاتی در رسانه های تصویری اعم از رسانه های عمومی و رسانه های تخصصی

✨️بهره گیری از تیزر طراحی شده به عنوان کاتالوگ الکترونیکی به منظور معرفی خدمات و یا محصولات شرکت، کمپانی، برند و …

✨️طراحی و ساخت تیزر برای ارائه یک گزارش عملکردی کامل در رابطه با سازمان مورد نظر، شرکت و …

✨️پخش فیلم در تلویزیون های تبلیغاتی در سطح شهر به منظور تبلیغات محصولات، خدمات، برند و سازمان مورد نظر

کلیدی ترین و مهمترین نکات در ویدیو های تبلیغاتی

در این بخش از تیزر چیست؟ نوبت به برخی نکات کلیدی می رسد که رعایت آنها در ویدیوهای تبلیغاتی سبب موفقیت آنها می شود. در ادامه این نکته ها را با هم میبینیم:

  1. در اختیار داشتن ایده و نگاهی نوآورانه و در عین حال پر مفهوم: بهتر است جنبه های زیباشناسانه در طراحی و ساخت کلیپ مورد توجه قرار گرفته و عملی شوند.
  2. ایجاد زیبایی ها و گیرایی هایی چه از نظر شنیداری و چه از نظر دیداری: کلیه جنبه های زیبایی شناسانه که از این فیلم تبلیغاتی انتظار می رود می بایست به صورت عملی پیاده سازی شوند.
  3. توجه به مخاطب: کلیه نیازهای مخاطب مانند نیازهای ذهنی، فکری، ادراکی و … می بایست شناسایی شده و در ساخت و تولید تیزر در نظر گرفته شوند.
  4. انتخاب جامعه هدف مناسب تیزر: زمانی که قصد ساخت تیزر تبلیغاتی خود را دارید می بایست ابتدا تعیین کنید که مخاطبان هدف این فیلم تبلیغاتی چه کسانی هستند و چه ویژگی هایی دارند. دقت کنید هر فرد به صورت متوسط در یک روز بیش از ۱۰۰ تبلیغ را می بیند، پس اگر جامعه هدف را به درستی انتخاب نکنید ممکن است اصلا فیلم شما به مخاطب درستی نرسیده و اصطلاحا به نویز سفید برسید.
  5. سرعت تولید کار: زمان تولید و طراحی تیزر تبلیغاتی می بایست سرمایه ای مناسب برای ساخت آن در نظر گرفته شده و کارها به سرعت پیش روند. در ادامه هم پخش این تیزر می بایست در کوتاهترین زمان ممکن پس از تولید آن صورت گیرد تا بهترین نتیجه از آن گرفته شود.

 

درباره f-parsa

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *