یکی از مهمترین بخش های این مطلب در مورد اینکه تیزر چیست؟ این است که برای ساخت آن چه مرحله های اصلی وجود دارد. در این بخش قصد داریم به این موضوع پرداخته و مرحله های اصلی ساخت یک ویدیو تبلیغاتی را شرح دهیم. این مرحله ها به شرح زیر هستند:

  1. پیش تولید تیزر
  2. تولید تیزر
  3. پس تولید تیزر

در ادامه این مطلب تیزر چیست با ما همراه باشید تا با این مرحله ها بیشتر آشنا شوید.

مرحله پیش تولید تیزر چیست؟

برای تولید یک تیزر ابتدا باید مقدمات کار آماده شوند که به شرح زیر هستند:

  •   کسب اطلاعات کامل از سفارش دهنده در رابطه با تیزر مورد نظر وی
  •   بازدید از لوکیشن های مورد نظر و آشنایی با محصولات
  •   صحبت با مدیر عامل و کارشناسان شرکت
  •   ارائه سناریو از سوی تیم سازنده تیزر
  •   جمع آوری تیم سازنده تیزر
  •   انجام برنامه ریزی های دقیق پیش از شروع کار به منظور شروع قوی و حرفه ای آن

در بخش بعدی از این مطلب در رابطه با تیزر چیست؟ نوبت به مرحله تولید می رسد که به آن می پردازیم. (برای سفارش تیزر تبلیغاتی با ما در ارتباط باشید.)

مرحله تولید تیزر چیست؟

در ادامه صحبت در مورد تیزر چیست؟ نوبت به مرحله دوم از ساخت فیلم های تبلیغاتی یعنی مرحله تولید تیزر می رسد. در این مرحله کلیه برنامه ریزی های انجام شده در بخش پیش تولید می بایست به بهترین شکل ممکن عملی شود. انجام فیلمبرداری و عکاسی از محصولات و لوکیشن ها و … و به طور کلی تمامی آنچه که در بخش پیش تولید لیست شده تا انجام شوند در این مرحله صورت می پذیرند و فیلم خام آن آماده می شود.

مرحله پس تولید تیزر چیست؟

آخرین مرحله از مراحل تولید فیلم های تبلیغاتی که در این بخش از مطلب نعریف تیزر چیست؟ به آن می پردازیم مرحله پس تولید است. وقتی کارهای مربوط به تولید تیزر به اتمام می رسد نوبت به تدوین، انجام جلوه های ویژه، اصلاح رنگ و نور و قاب و صداگذاری می رسد.

اگر در حین تولید اشتباهی رخ داده باشد تا حدودی در این مرحله می توانیم آن را اصلاح کنیم. اما بهتر است همیشه مرحله های پیش تولید و تولید را به خوبی انجام داده و کار را به مرحله پس تولید نکشانیم.

فاکتورهای مهم یک تیزر چیست؟

در این بخش از مطلب معتی تیزر نوبت به پارامترهایی می رسد که در ساخت یک تیزر بسیار مهم و کاربردی هستند. این فاکتورها به شرح زیر معرفی میشوند:

  1. در اختیار داشتن یک استراتژی مناسب و کارآمد برای منتقل کردن پیام مورد نظر در تیزر تبلیغاتی
  2. خلاقیت به خرج دادن در نمایش پیام مورد نظر در تیزر تبلیغاتی
  3. نحوه اجرایی کردن کار

 

درباره f-parsa

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *