معرفی سئو کار کلاه سفید ،  سئو کلاه سفید شخصی است که برای بالا بردن رتبه سایت به افزایش مخاطب واقعی سایت توجه دارد .با ما همراه باشید .

مقدمه در باره سئو کلاه سفید چیست

معرفی سئو کار کلاه سفید ، سئو کار کلاه سفید شخصی است که برای بالا بردن رتبه سایت به افزایش مخاطب واقعی سایت توجه دارد و تمرکزش برروی ایجاد محتوای با کیفیت است.

سئو کار کلاه سفید برای تولید محتوای سئو کلاه سفید چیست مرتبط با کلمات کلیدی مد نظر کاربر باید زمان زیادی صرف کند . تولید محتوای واقعی با کیفیت ، یافتن مخاطب برای محتوای تولید شده و ایجاد پل های ارتباطی در شبکه های اجتماعی با افرادی که میتوانند مشتریان بلقوه کالا و خدمات سایت باشند . همگی از وظایف یک سئو کار کلاه سفید است . این وظایف باعث میشود که سئو کلاه سفید بسیار کند تر از سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستریبه موفقیت برسد . در عوض نتیجه سئو کلاه سفید با دوام تر و میزان معاملات سایت بالاتر سئو کلاه سفید چیست خواهد بود .

سئو کار کاه سفید در واقع یک بازاریاب آنلاین است که ضمن نظارت و تولید کالای با کیفیت مخاطب واقعی کالای تولید شده را یافته و سایت را برای مخاطبان واقعی آن تبلیغ می کند .

در سئو کلاه سفید بیشتر تمرکز بر روی مخاطب واقعی است و ارزش صفحات بر اساس میزان کاربر سنجیده میشود . در سئو کلاه سفید صفحاتی که با کلمات کلیدی Long Tail (کلماتی که طول بیشتری دارند و معمولا کاربر برای دسترسی به کالای مد نظر خود از آن کلمات استفاده میکند . مثلا کاربران سئو کلاه سفید چیست برای خرید مبلمان مد نظر خود بجای واژه فروش مبلمان ، عبارتی مانند فروش مبلمان راحتی و یا مبلمان راحتی با پارچه آبی و مانند آن استفاده می کنند) صفحاتی را ایجاد و برای سئو کلاه سفید چیست گوگل بهینه می کنند .

معرفی سئو کار کلاه سفید

معرفی سئو کار کلاه سفید با معرفی راهکارهای سئو کلاه سفید است . با مشخص شدن راهکارهای کلاه سفید میتوان استفاده کنندگان آن بعنوان سئو کار کلاه سفید شناخت .

سئو چیست

سئو کلاه سفید عبارت از بهینه سازی یک سایت برای موتور های جستجو برای افزایش رتبه سایت و صفحات آن در نتایج جستجو .

چند نوع سئو وجود دارد و چرا

موتورهای جستجو برای تشخیص جایگاه یک سایت و یا یک صفحه از یک سری الگوریتم یا بهتر است بگوییم ربات استفاده می کنند. با توجه به اینکه سایت سعی می کند با توجه به قوانین رتبه بندی این ربات ها به گوگل کلک بزند یا خیر سئو را به سه بخش سئو کلاه سفید ، سئو کلاه خاکستری، سئو کلاه سیاه تقسیم می کنند .

سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری دوام طولانی تری دارند و سئو کلاه سیاه سرعت بالا و دوام کمتری دارد. با توجه به نوع سایت ممکن است سایتی نیاز به هر کدام از این روش های سئو حتی سئو کلاه سیاه داشته باشد .

سئو کلاه سفید شامل چه مواردی میشود

  • سئو کلاه سفید در داخل سایت (On page seo)
  • سئو کلاه سفید خارج از سایت (Off page seo)

سئو کلاه سفید داخل سایت یا ON Page چیست

در این روش سئو کلیه قواعدی که برای سئو ذکر میشود در زمینه محتوا نگاری و کد نویسی است و با بازاریابی خارجی مطالب صفحات ، کاری نداریم. سئو داخلی شامل موارد زیر میشود .

جستجوی کلمات کلیدی

برای سئو کلاه سفید شما ابتدا باید موضوع سایت خود را مشخص کنید و سپس با ابزارهای سئو چک مانند گوگل ترندز به بررسی عبارت های مشابهی که کاربران بیشتر جستجو کرده اند بپردازیم و مناسب ترین کلمه کلیدی را برای سایت و صفحات آن انتخاب کنیم .

مثال : در یک آموزش فتوشاپ کلمه کلیدی یک صفحه باید کدامیک از این موارد باشد: آموزش رتوش مو، آموزش رنگ کردن مو، آموزش رتوش رنگی کردن عکس، آموزش رنگی کردن در فتوشاپ و  …

 تولید محتوا بر اساس کلمه کلیدی

محتوایی مفید با حد اکثر ۰٫۴% کلمه کلیدی ایجاد کنید . محتوا بهتر است که حجم زیادی متن داشته باشد . در حجم های کم تعداد کلمات کلیدی بیش از حد به نظر میرسد .

با توجه به اهمیت عکس و ویدئو در جذب مخاطب برای محتوای خود از عکس و ویدئو استفاده کنید .

 تبدیل محتوای تولید شده به محتوای مورد پسند گوگل

افزودن صفت alt به عکس و ویرایش عنوان بندی ها بر اساس کلمه کلیدی، استفاده از تگ هایی که برای گوگل مهمترند ( مثال : بجای تگ B برای برجسته کردن حروف از تگ S استفاده کنید و بجای تگ I برای ایتالیک کردن حروف از تک em بهره ببرید).

 ایجاد لینک داخلی در آموزش سئو کلاه سفید

آموزش سئو کلاه سفید بعد از تولید محتوا ، صفحاتی را که محتوایی هم خوان با صفحه شما دارند را درون سایت خود یافته و از مقاله خود به آنها لینک بدهید . متن لنگرشده در آموزش سئو کلاه سفید لینک برای گوگل اهمیت زیادی دارد .

نکته : بهترین متن لنگر شده متنی است که قسمتی از کلمه کلیدی آموزش سئو کلاه سفید صفحه مقصد را درون خود داشته باشد .

معرفی سئو کار کلاه سفید (ترفند ها)

سئو کلاه سفید کندترین و با دوام ترین نوع سئو است اما برای آنکه مشتریان سئو کلاه سفید از زمان طولانی آن متضرر نشوند . راهکارهایی وجود دارد که باهم بررسی می کنیم .

آنالیز سایت

در مرحله آنالیز سایت با کمک ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس، Clicky، Piwik، Gauges  ، … به بررسی مخاطبان سایت می پردازیم .

تحلیل آنالیز سایت

بعد از آنکه سایت آنالیز شد نقاط ضعف و قوت سایت را مشخص می کنیم. در این مرحله میتوان کلمات کلیدی موثر و کمپین های تبلیغاتی موثر را یافت .

 تغییر راهبردی سئو براساس آنالیز سایت

در این مرحله براساس تحلیل آنالیز سایت برای تغییر سایت و قسمت هایی که دچار ایراد هستند اقدام می کنیم . با ما در ادامه سئو کلاه سفید همراه باشید.

 آنالیز دوباره در تکنیک های سئو کلاه سفید

بعد از تغییرات برای بررسی بهبود سایت باید اقدام به تحلیل دوباره کرد . در این مرحله ما میزان پیشرف و یا پسرفت را مشخص کرده و دوباره برنامه ریزی در تکنیک های سئو کلاه سفید می کنیم .

ما سعی داریم که نکات تکنیک های سئو کلاه سفید را بصورت سئو کلاه سفید مطرح کنیم. نکاتی که رعایت آنها رتبه سایت را بصورت اصولی و ماندگار تکنیک های سئو کلاه سفید بالا خواهد برد .

با بیان نکات اصلی سئو کلاه سفید باید به بررسی مواردی بپردازیم

داشتن چند صفحه با عنوانی یکسان یا بسیار شبیه به هم .داشن چند صفحه با متن توضیحات یکسان یا بسیار شبیه به هم .دادن برچسب یکسان به همه صفحات سایت بدون توجه به محتوای صفحات .
لینک دادن به صفحه ای با کلمه کلیدی صفحه فعلی  (مثال : اگر کلمه کلیدی صفحه شما فروش مبلمان راحتی در کرج است نمیتوانید از این صفحه به صفحه دیگری در داخل سایت خود با این کلمه کلیدی لینک دهید . )برای هر صفحه یک کلمه کلیدی مشخص در نظر بگیرید . (تا جای ممکن از تعدد کلمات کلیدی برای یک صفحه اجتناب کنید)

در آدرس صفحه خود از اعداد و کاراکترهای نامفهموم استفاده نکنید . در توضیحات خود از بکار بردن واژگان سخت و غیر قابل درک اجتناب کنید . عنوانین داخل سایت را بر اساس اولیت ایجاد کنید (تیتر اصلی H1 ، تیتر فرعی مرتبط به تیتر اصلی H2 و الی آخر) در محتوای خود از کلمات کلیدی استفاده کنید . در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید .

خوانایی مقاله را بخاطر سئو کم نکنید . مطالب تیتروار را جایگزین مطالب چند پاراگرافی کنیداز جملات طولانی بپرهیزید و فعل های خود را سریعتر بیاورید . از پراگراف های طولانی بپرهیزید . به عکس های خود ویژگی ALT بدهید . در صفحات خود یک عکس با ویژگی ALT با عنوان کلیدی صفحه داشته باشید . مخاطب را فراموش نکنید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *