زمانی که بحث کمپین تبلیغاتی مطرح شد، قول دادیم که در آینده چند نمونه کمپین تبلیغاتی را در کنار یکدیگر مطالعه و بررسی و تحلیل کنیم.

در این مطلب، نمونه کمپین تبلیغاتی ارائه شده توسط آژانس تبلیغاتی دیوید اگیلوی را برای شرکت جانسون اند جانسون، در المپیک پکن ارائه می‌کنیم. البته طبیعی است که جزییات هر کمپین باید به صورت جداگانه و دقیق و مستقل مورد بحث قرار بگیرد.

بنابراین، این مطلب را صرفاً به عنوان یک Case Study  در نظر بگیرید و لطفاً مروری روی آن داشته باشید تا در ادامه بحث‌های مربوط به کمپین تبلیغاتی، از این کمپین و سایر موارد مشابه به عنوان مثال کاربردی و حرفه‌ای استفاده کنیم.

دو چالش اصلی برای کمپین تبلیغاتی جانسون اند جانسون وجود داشته است: نخست گم شدن صدای این شرکت در میان شرکت‌های بزرگی مثل Lenovo و Samsung و دیگری تلاش برای افزایش آگاهی و دغدغه‌ی مردم در خصوص بیماری‌ها (که ماموریت اصلی J&J است) که شاید در نگاه اول با تم المپیک چندان همخوان به نظر نرسد.

41

41

41

41

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *