چگونه شما در برابر شرکت های طراحی سایت بزرگ موفق می شوید؟ این موضوع اجتناب ناپذیر است ، درست می باشد؟  همراه ایران تبلیغ باشید.

همیشه آدم های بزرگ ، بازی را می برند.

حداقل ، اگر من و شما با هم صادق باشیم، گاهی اوقات در نیمه شب و زمانی که در تخت خواب دراز کشیده ایم ، به این موضوع فکر کرده و ایمان می آوریم. این مورد برای من هم اتفاق افتاده است.

ممکن است رقابت بین سایت ها برای کسب بهترین جایگاه یک مبارزه سخت و غیر ممکن باشد ، اما این در حالی است که سایت های کوچک هم قادر به شرکت در این رقابت هستند.

احساس می کنم که شما مانند ما طراحان وب سایت نیز با همین چالش رو به رو می باشید. زمانی که بحث رقابت با شرکت های طراحی سایت بزرگ می شود ، موضوع تهدید آمیز به نظر می آید.

Compete with big website design companiesشرکت های طراحی سایت بزرگ به طرز شگفت انگیزی در حال تحت سلطه گرفتن اینترنت می باشند. تبلیغات آن ها در همه جا وجود دارد.

از این رو چگونه به رقابت می پردازید؟ به دنبال یک جواب ساده می باشید؟

شما نمی توانید. حداقل نه به سادگی و به طور مستقیم. اما اشکالی ندارد.

این راه حل هایی که در این مقاله به شما معرفی می کنیم می تواند تجارت طراحی سایت تان را نجات دهد.

 

مزایای شرکت های طراحی سایت بزرگ

شرکت های طراحی سایت بزرگ در موتور های جست و جو خود در سایتشان دارای مزیت های بزرگی هستند.

از ویژگی های آنها میتوان به اقتدار دامنه ی آنها ، تعداد و تنوع لینک های ورودی و برند بودن نشان تجاری آنها نام برد که تمامی این ویژگی ها باعث میشود که گوگل بر روی آنها تعصب خاصی داشته باشد و سایت های کوچکتر را به اندازه آنها به رسمیت نشناسد.

انواع طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت های بزرگ اعتبار خود را به وسیله ی اعتماد کاربران در طی سالیانی که فعالیت نموده اند به دست آورده اند.

سایت های بزرگ منابع مالی بیشتری نسبت به یک سایت نو پا و کوچک در اختیار دارند و همین امر دست آنها را برای بازاریابی اینترنتی و قرار گرفتن در جایگاه مطلوب باز میگذارد.

این سایت ها این قابلیت را دارند که اشخاص و یا شرکت های خاصی بر روی آنها سرمایه گذاری نمایند واین نیز یکی از مزایای سایت ها و فروشگاه های اینترنتی بزرگ در اینترنت می باشد.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]برای پیشرفت در کسب و کار خود از متخصصین و مشاورین ایران تبلیغ کمک بخواهید[/box]

مزایای شرکت های طراحی سایت کوچک

پس از تکمیل طراحی فروشگاه اینترنتی ، شما به عنوان مدیر یک کسب و کار کوچک میتوانید انتخاب کنید که سرمایه خود را در کدام قسمت از وب سایت خود خرج کنید و میدانید که کدام بخش اولویت بیشتری برایتان دارد.

شما میتوانید به عنوان یک رئیس تصمیم بگیرید و نیازی به اجازه گرفتن و یا مشورت با کسی درمورد تصمیمات خود ندارید.

تیم های کوچک در مقایسه با یک تیم بزرگ در مدت زمان کوتاه تری میتوانند کاری را پیش ببرند.

شما مجاز هستید تا پایتان را فرا تر از آنچه تعیین شده بگذارید. این در حالی است که در یک شرکت بزرگ برای اجرایی کردن یک ایده نیاز به دریافت تعداد زیادی تاییدیه از افراد و سمت های مختلف دارید.

Compete with big website design companies

راه هایی برای رقابت با شرکت های طراحی سایت بزرگ

انتخاب کلمات کلیدی

پس از طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی ، هدف شما باید کلمات کلیدی باشد که سایت های بزرگ در آنها به رقابت می پردازند.

قبل از شروع بهتر است در مورد کلمات کلیدی صحبت کنیم. در جهان امروز که رقابت بر سر کلمات کلیدی است انتخاب یک کلمه کلیدی برای تبدیل شدن به یک برند تجاری مناسب کمی سخت است.

بهتر است برای شروع ،  به جای کار کردن بر روی  کلمات اصلی و کوتاه به دنبال کلمات طولانی تر باشید که سایت های رقیب توجه کمتری به آنها کرده اند .

هدف برای اقتدار و ارتباط با نام تجاری در موقعیت های خاص

به عنوان مثال برای سفر کردن شما میتوانید بر روی سفر به شهرستانی خاص تمرکز کنید و یا با رتبه بندی مقاصد سفر خود با به ارزشمند ترین مقصد بروید.

توجه به محتوا

با این تفاسیر پس از تکمیل طراحی فروشگاه اینترنتی و راه اندازی وب سایت، نه تنها  لازم است به کلمات کلیدی توجه کنید بلکه بر روی محتوای خود نیز سرمایه گذاری کنید زیرا این محتوای سایت شماست که در انتها کاربر را به سمت سایت شما می کشد.

ممکن است شما بگویید که چه فایده دارد وقتی ۴-۵ بازدید کننده بیشتر به سایت ما مراجعه نمیکنند؟

باید به شما بگوییم که باید صبر داشته باشید تا کم کم با جذب اعتماد بازدیدکنندگانتان به قدرت برسید و بازدید کنندگانتان افزایش یابد.

با ارائه محتوای با ارزش تر میتوانید قدرت بیشتری در رقابت کسب کنید

شما میتوانید بر روی یک قطعه واحد کوچک سرمایه گذاری کنید و یا یک نام تجاری بزرگ.

از این رو شما میتوانید به جای استفاده از یک کلمه کلیدی از مجموعه ای از کلمات کلیدی استفاده کنید.

به جای اینکه شما صد در صد نیرویتان را بر روی یک کلمه قرار دهید یک درصد نیرویتان را بر روی تک تک صد کلمه قرار دهید به این طریق بازه ی بیشتری از کلمات را پوشش میدهید. و از هر کدام به میزان قابل توجهی بازدید کننده دریافت میکنید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *