سئو وب سایت شما یکی مواردی است که  کیفیت آن تحت تاثیر الگوریتم های مختلف گوگل باعث شود شما به صفحه ی اول گوگل منتقل شود یا اصلا در گوگل جایگاهی نداشته باشد.

سئو وب سایت

سئو وب سایت یا بهنیه سازی آن برای موتورهای جستجو به تعبیری ساده فعالیت هایی است که شما با آن ها در پیش چشمان موتورهای جستجو خودنمایی کرده و از آن ها دلبری می کنید. الگوریتم های مختلفی را موتور جستجوی گوگل برای بررسی سئو سایت ها تولید کرده و هر چند وقت یک بار این الگوریتم ها را بروز رسانی میکند که الگوریتم Freshness یکی از آن هاست.

 

سئو وب سایت با تمرکز بر الگوریتم Freshness

 

سئو وب سایت مبتنی بر الگوریتم Freshness

Freshness یا fresher results برگرفته از نام وبلاگ جستجو های داخلی گوگل می باشد. این الگوریتم در سال ۲۰۱۰ از سمت گوگل منتشر کرده و با بروزرسانی ای که در سال ۲۰۱۱ انجام شد ۳۵ درصد از جستجوها تحت تاثیر این الگوریتم قرار گرفتند. این الگوریتم تقریبا همان چیزی است که ما به دفعات در سایت خود سخن گفته ایم و آن هم تولید محتوای با کیفیت و بروز است.

دلیل تولد الگوریتم Freshness

در سال ۲۰۱۲ بر اساس یک مقاله در حدود ۲۰ درصد جستجوهایی که روزانه انجام میشود عبارت هایی است که پیش از این جستجو نشده است. حال شما تعداد افرادی که به جستجو میپردازند و تفاوت میان افکار را در نظر بگیرید قطعا این درصد افزایش می یابد.

سئو وب سایت با مطالب جدید و مباحث تازه ایجاد شده

مخاطبین به دنبال مطالب جدید هستند و هر روزه اتفاقات علمی و غیر علمی بسیاری در اطراف ما اتفاق می افتد. موتور جستجوی گوگل برای آنکه نیازهای ان ها را ارضا کند باید طبق خواسته ی آن ها حرکت کند. پس الگوریتم Freshness با فاکتور تاکید بر تولید محتوای جدید و داغ عرضه شد.

سئو وب سایت با بروزرسانی مطالب

اگر شخص قیمت ارز را جستجو میکند قطعا به دنبال قیمت لحظه ای و حال حاضر آن است و نه قیمتی که ۴ سال پیش در یک وب سایت به دلیل مشخصی در آن زمان ذکر شده. پس هدف دیگر گوگل بروز کردن مطالب بود که از قبل وجود داشته ولی با زمان دچار تغییرات شده بود.

سئو وب سایت با بروزرسانی های پیوسته

در این بروز رسانی که درباره ی آن صحبت کرده ایم لحظه ها نیز می تواند موثر باشد. به عنوان مثال اگر شما آماری در مورد خاصی منتشر کرده و آن را از یک سال پیش به امروز بروزرسانی نموده اید سایتی که هر چند وقت یک بار از سال گذشته تا امروز این کار را انجام داده است محبوبت و جایگاه بهتری با توجه به این الگوریتم در گوگل دارد.

سئو وب سایت بر اساس رویدادهای تکرار شوند

گوگل به منظر ارائه اطلاعات در مورد رویدادهایی که هر ساله تکرار می شوند مبنای چیدمان خود و بهبود رتبه را بر اساس آخرین اطلاعاتی قرار می دهد که از آن رویداد منتشر شده است و می تواند بیشتر به درد جستجوکنندگان بخورد نه باکیفیت ترین آن ها. البته کیفیت هم فاکتور مهمی است اما اینجا زمان ارائه اطلاعات مهم تر است.

چگونه از این الگوریتم برای سئو وب سایت استفاده کنیم

گوگل سایت هایی را که به انتشار مطالب جدید می پردازند با توجه به این الگوریتم در اولویت قرار میدهد. پس اگر یک سایت خبری هستید خیالتان راحت باشد چون محتوای جدید تولید می کنید و کورد علاقه ی این سایت هستید اما اگر غیر از این است می توانید در سایت خود قسمتی به عنوان اخبرا داشته باشید و مطالب جدید و بروز تولید کنید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *