در پست قبلی درباره ۳ مورد از اشتباهات رایج در انتخاب کلمه کلیدی اشاره کردیم برای آشنایی با نمونه‌های دیگری از استراتژی جستجوی کلمه کلید موفقیت‌آمیز ، با ما همراه باشید.

انتخاب کلمه کلیدی

۴- تمرکز بر مفرد به جای جمع در انتخاب کلمه کلیدی

همواره باید استراتژی استفاده از کلمه کلیدی خاص به صورت مفرد و یا جمع را بررسی کنید. به عنوان مثال از میان “کفش باله” و “کفش های باله” کدام یک برای کلمه کلیدی مناسب تر هستند؟ مردم اغلب برای “ویلای کرایه‌ای” یا “ویلاهای کرایه‌ای” جستجو می‌کنند؟ از گوگل ترندز برای انتخاب کلمات کلیدی جمع و یا کلمات کلیدی مفرد استفاده نمایید.

۵- هدف گذاری روی کلمات کلیدی بدون ترافیک

برای آغاز استراتژی کلمات کلیدی، استفاده از کلمات کلیدی طولانی بهترین گزینه است. این کلمات اغلب ترافیک کمتری دارند، اما شما فرصت بیشتری برای تبدیل بازدید کنندگان خود به خریداران یا بازگشت بازدید کنندگان خواهید داشت. افرادی که از واژه‌های خاص استفاده می‌کنند تا دقیقا همان چیزی را که در حال نوشتن هستند جستجو کنند، این یک انطباق مناسب است. حتی اگر کلمه کلیدی شما یک کلمه خاص باشد و ترافیک کمی دریافت کند. این روش به سئو سایت شما کمکی نمی‌کند. پس دقیقا کلمات کلیدی طولانی در زبان جستجوی مخاطبین خود را استفاده نمایید.

۶- فراموش کردن ارزیابی

اگر برای مقاصد خاصی قصد دارید رتبه بندی کنید، میزان موفقیت خود را بررسی کنید. شما باید به طور منظم بررسی کنید که آیا مردم واقعا مقالات شما را پیدا می‌کنند. برای انجام این کار، باید کلمات کلیدی پیشنهاد شده خود را هر زمان در گوگل بررسی کنید. آیا مقاله شما در نتایج نمایش داده می‌شود؟ اگر فراموش کردید، راهی برای ارزیابی موفقیت‌تان وجود ندارد. در نتیجه نخواهید دانست که آیا می‌توانید برای کلمات کلیدی رقابتی هدف گذاری کنید یا اینکه باید بر روی گزینه‌های طولانی تمرکز کنید.

۷- تمرکز تنها روی یک کلمه کلیدی در هر پست

اگر شما یک پست وبلاگ مناسب نگارش کنید، می‌توانید برای رتبه بندی بیش از یک عبارت جستجو در نظر بگیرید. اگر شما قادر به انجام این کار هستید (بدون طولانی کردن بیش از حد محتوا)، باید قطعا این کار را انجام دهید.

نتیجه‌گیری: اجتناب از اشتباه و استراتژی جستجوی کلمه کلیدی موفقیت‌آمیز

انجام تحقیق برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب یک پروسه طولانی است. پس اهمیت آن را درک کرده، برای آن زمانی جداگانه در نظر بگیرید. ضمن اینکه استراتژی جستجوی کلمه کلیدی را با اهداف رتبه بندی سایت خود همسو نمایید. برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید، گروه حرفه ای ایران تبلیغ با پرسنلی کارآزموده شما را در زمینه طراحی سایت و رتبه بندی طبق سئو همراهی می نماید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *