در روش های تبلیغات در اینستاگرام پس از استاندارد سازی صفحه خود و انتشار پست های جذاب به مرحله افزایش فالوور های هدفمند می افتند. در این مقاله آموزشی تلاش شده شما را بجای آشنایی با شیوه های کلیشه ای افزایش فالوور با روشهای تبلیغات واقعی اینستاگرام آشنا کنیم.
رک بگوییم , درست است شما صفحه اینستاگرام خود را رایگان ایجاد میکنید و رایگان پست منتشر میکنید ولی بهتر است بدانید رقابت جدی در کسب درآمد و رسیدن به موفقیت در روش های تبلیغات در اینستاگرام بین کسب و کارها در جریان است و طبق آمارهای مرکز فضای مجازی تنها صفحاتی در اینستاگرام به موفقیت رسیده اند که آنرا مانند یک کسب و کار در فضای حقیقی در نظر گرفته اند. با این تعریف درک درستی از تبلیغات تخصصی در شبکه های اجتماعی محبوب در ایران پیدا میکنیم.
پیش نیاز روش های تبلیغات در اینستاگرام چیست ؟
قبل از آشنایی با روش های تبلیغات در اینستاگرام , لازم است صفحه اینستاگرام خود را استاندارد سازی کنید و محتوای تصویری و متنی جذاب و مرتبط با موضوع صفحه تان را منتشر کرده باشید. برای آشنایی با نکاتاستاندارد سازی صفحه اینستاگرام کلیک کنید. پست های جذاب تصویری و با کیفیت در قالب هماهنگ , متن های کوتاه و فکر شده در کپشن پست ها و استفاده از هشتگ های مناسب بهمراه انتشار پست در زمان اوج ترافیک اینترنت و یا استفاده از تمام ابزار لینک گذاری , استوری و کامنت , لایک و فالو کردن صفحات مرتبط مشهور…. برخی از نکات کلیدی در بهینه سازی صفحه اینستاگرام است.
روشهای تبلیغات اینستاگرام
- افزایش دنبال کننده اینستاگرام
- استفاده از پنل ارسال تبلیغات هدفمند
- شناخت ابزارجدید و معتبر اینستاگرام
- تبلیغات ویدئویی بازدیدی در اینستاگرام
- تبلیغات رپورتاژ آگهی در صفحات مشهور اینستاگرام
- تبلیغات زماندار در صفحات اینستاگرام معتبر
- نمایش تبلیغ در استوری لینکدار اینستاگرام پیج های معتبر
- ثبت لینک صفحه با استفاده از روش های تبلیغات در اینستاگرام در سایت ها و رسانه های اجتماعی معتبر
- استفاده از سرویس های آموزش و مشاوره تمام وقت برای پیش برد اهداف
افزایش دنبال کننده اینستاگرام
افزایش فالوور اینستاگرام میتواند با فعالیت طبیعی صفحه اینستاگرام اتفاق بی افتد که البته طول میکشد و یا میتواند در مقاطعی از سرویس های سفارش افزایش دنبال کننده مطابق باتعداد دلخواهتان استفاده کنید. شرکت ها و سایت های معتبری هستند که این سرویس را در اختیارتان میگذارند . البته بهتر است دقت کنید افزایش فالوور پیج اینستای خود را از طریق واسطه ها انجام ندهید. واسطه های این سرویس تعدادشان زیاد است. حتی ممکن است اپلیکیشن هایی برای افزایش فالوور و با امکان خرید وفروش اعتبار با عنوان سکه نیز شنیده باشید که اینگونه سرویس های ابتدایی برای صفحات حرفه ای اینستاگرام به هیچ عنوان توصیه نمیشود , چراکه دنبال کنندگانی که از طریق اینگونه برنامه ها به صفحه شما اضافه میشوند قالبا ارزشی به عنوان مخاطب واقعی ندارند و فقط برای گرفتن اعتبار و امتیاز و سکه به آن مراجعه کرده اند.
بهترین شیوه سفارش فالوورهای اینستاگرامی , خرید تعداد مورد نیاز برای اعتبار بخشیدن به صفحه تان است. در واقع شما میتوانید از بین سایت های فروش فالوور اینستاگرام , پس از بررسی و اعتبار سنجی و مقایسه قیمت هایشان و اطلاعات تماس شان نسبت به سفارش فالوور مورد نیازتان اقدام کنید.
استفاده از ربات و پنل های تبلیغات در اینستاگرام
روش جالب و موثر دیگری که برای تبلیغ صفحه شما در اینستاگرام توصیه میشود , استفاده از سرویس های ارسال تبلیغات انبوه اینستاگرامی است. در اینگونه خدمات به نام کاربری و رمزعبور صفحه اینستاگرام شما نیاز است, پس مطمئن شوید شخص یا شرکتی که این خدمات را به شما ارائه میدهد مطمئن و امن و شناخته شده باشد.
برای استفاده از ربات ها و پنل های اینستاگرام شما موضوع , سن و جنسیت , محدوده جغرافیایی و یا حتی کاربران برخی صفحات مشهور را هدف میگیرید. بیش از ۳۰ متن بطور رندوم بصورت کامنت , دایرکت و لایک برای صفحاتی که مطابق سفارش شما تنظیم شده اند بطور خودکار ارسال میشود و سایر کاربران با مشاهده برند شما و سر زدن به پیج شما در صورت تمایل دنبال کننده جدید شما خواهند شد. ویژگی دیگر این سرویس دنبال کردن سایر صفحات مرتبط با موضوع شما بصورت خودکار است ( البته میتوانید مدت زمانی را مشخص کنید که این صفحات آنفالو شوند) ولی این ویژگی کمک میکند تا سایر صفحات نسبت به صفحه شما فالو بک انجام دهند. با یک کلیک برای سفارش ارسال انبوه اینستاگرامی اقدام کنید.
تبلیغات بازدیدی و زماندار در اینستاگرام
روش های تبلیغات در اینستاگرام به روشهای مختلفی انجام میشود. نمایش یک ویدئو تبلیغاتی و یا حتی رپورتاژ که در آن لینک صفحه شما درج شده باشد و یا بطور واضح در ویدئو برند شما معرفی شده باشد را تبلیغات بازدیدی مینامند. این شیوه از تبلیغات را میتوانید در ۳ دسته کلی , سبک زندگی , تفریح و سرگرمی , اطلاع رسانی انتخاب کنید تا بازدید از ویدیو خود را هدفمندتر کنید. کاربرد این شیوه از تبلیغ بیشتر برای برندهای مشهور یا رسانه های مطرح است که قصد افزایش بازدیدکنندگان از ویدئو تولیدی کسب و کارشان را دارند.
تبلیغات زماندار برای کسب و کارها مناسب است. در این شیوه شما مشخص میکنید از هزینه پرداختی تان در چه موضوعاتی , چه صفحاتی و در چه زمانی به نمایش در بیاید که البته محتوای شما میتواند یک تصویر یا ویدئو باشد. طراحی قالب تبلیغ در این شیوه بسیار اهمیت دارد, چراکه مخاطب را باید تشویق کند تا کپشن پست را دیده و دعوت به صفحه شما را بپذیرد. در تبلیغات زمانی نوع صفحه , تعداد فالوورهایش , میانگین بازدید , لایک و کامنت های حداقل ۲۰ پست آخرش اهمیت دارد. بااین حال توصیه میکنیم برای سفارش تبلیغات زماندار اینستاگرام از مشاوره تخصصی افراد مجرب یا سرویس دهندگان روش های تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید.
تبلیغات لینکدار در استوری اینستاگرام
استوری در اینستاگرام هر از گاهی از امکان جدیدی رونمایی میکند. امکان مشاهده آرشیو استوری ها در صفحه نخست پیج روش های تبلیغات در اینستاگرام و امکان درج لینک در استوری یک امکان فوق العاده و جذاب را برای صفحات اینستگرام با فالوور بالا و البته کسب و کارهایی که قصد تبلیغ داده اند است که در آن امکان انتشار محتوای تبلیغاتی شامل تصویر به شکل عکس نوشته و درج لینک یک صفحه فرود را خواهند داشت. بسیاری از صفحات پرطرفدار اینستاگرامی که صاحب وب سایت و یا کانال هایی در پیامرسان موبایلی هستند از این امکان برای انتشار لینک های متعدد به صفحات وب سایت شان یا سایر شبکه های اجتماعی که دارند استفاده میکنند و البته تبلیغ دهندگان نیز از این امکان جدید برای انتشار تبلیغ خود استفاده میکنند.
توضیح : تبلیغات در استوری صفحات اینستاگرام نیز مانند هر محتوای دیگری باید با رعایت اصول طراحی و گرافیک تولید شود تا برای مخاطب جذاب باشد تا آنها برای ورود به لینک تشویق شوند.
تبلیغات رپورتاژ آگهی در صفحات مشهور اینستاگرام
رپورتاژ آگهی در صفحات محبوب اینستاگرامی , الی الخصوص صفحاتی که مخاطب هدف شما در آن قرار دارد تاثیرگذاری بالایی در برند سازی و افزایش اعتماد و شهرت کسب و کار شما خواهد داشت. کسب و کارهاییکه قصد فعالیت مداوم و افزایش فروش خود بشکل ساختاری را از طریق حسن شهرت در بازار دارند از این شیوه برای انتشار محتوایی مرتبط با کسب و کارشان استفاده میکنند.
بطور مثال : معرفی یک گوشی جدید سامسونگ در یک صفحه اینستاگرامی با استفاده از روش های تبلیغات در اینستاگرام که در مورد سبک زندگی یا فناوری اطلاعات یا خبری است تاثیر اطمینان بخشی بیشتری نسبت به انتشار یک تبلیغ در مورد فروش همان گوشی موبایل روی مخاطب میگذارد.
تبلیغات با روش رپورتاژ در پیج های اینستاگرامی این ویژگی را دارد که همانند سایر پست ها حذف نمیشود و حتی در برخی از آنها امکان درج لینک کوتاهی بعنوان منبع خبری و ذکر نام برند بخودی خود موجب میشود تا مخاطبان علاقه مند با جستجو در میان هشتگ ها یا صفحات و یا حتی جستجو در گوگل و .. برای یافتن رسانه اصلی که بعنوان منبع این محتوا معرفی شده اقدام کنند. چنانچه قصد کسب شهرت و برندسازی برای کسب و کارتان را دارید و به سرمایه گذاری بلندمدت در راستای افزایش مشتریان جدید در آینده و اعتمادسازی مشتریان فعلی تان فکر میکنید, به شما توصیه میکنیم از روش ” رپورتاژ آگهی ” برای تبلیغ کسب و کار یا رسانه اجتماعی تان استفاده کنید.
ثبت لینک صفحه روش های تبلیغات در اینستاگرام در سایت ها و رسانه های اجتماعی معتبر
صاحبان کسب و کارهای آنلاین که دارای رسانه های اجتماعی و یا وب سایت هستند برای انتشار و معرفی رسانه خود لازم است در سایر رسانه ها , سایت ها , جستجوگر ها و .. دیده شوند . با استفاده از سرویس ثبت لینک اینستاگرام خود عملا پس از مدت کوتاهی , نام و نشان تجاری رسانه یا کسب و کارتان در موتورهای جستجوگر توسط کاربران دیده میشود و میتوانند با یک کلیک میتوانند به رسانه شما مراجعه کنند.
ثبت لینک روش های تبلیغات در اینستاگرام خود را میتوانید به سایت ها و شرکت هاییکه خدمات ثبت سایت انجام میدهند بسپارید. دقت کنید به دلیل رقابت جدی که میان کسب و کارهای آنلاین در جریان است اگر بخواهید نام شما در جستجوگرهای اینترنتی و یا حتی در حین جستجو در سایر شبکه های اجتماعی دیده شود این تنهاراه موثر است که باید بشکل مداوم و ماهانه انجام شود.
مشاوره حرفه ای در رابطه با شبکه های اجتماعی
صاحبان کسب و کار آنلاین هر روز با تعداد زیادی سوال مواجه میشوند و یا ممکن است هر لحظه نیاز به یک مشاور حرفه ای در حوزه کسب و کار آنلاین خود و فعالیت در شبکه های اجتماعی بر بخورند, از اینرو توصیه میکنیم یک مشاور بازاریابی آنلاین حرفه ای استخدام کنید و یا اگر بودجه شما برای استخدام یک مشاور تبلیغاتو بازاریابی محدود است به شما توصیه میکنیم از سرویس های آموزش مجازی شبکه های اجتماعی استفاده کنید. در آموزش مجازی شما تمام سوالات , تحلیل ها , بررسی ها و نظرات کارشناسی شده یک بازاریاب حرفه ای را در رابطه با توسعه و پیشرفت کسب و کارتان از طریق ارتباط موبایلی دریافت میکنید . این شیوه به دریافت دقیقترین و صحیح ترین راهکار به بسیاری از کسب و کارهای موفق کمک کرده است.