سئو خارجی چیست و شامل چه مواردی میشود

سئو داخلی و مقدمه ای در سئو سایت چیست

سئو داخلی و سئو سایت چیست از نام دامنه و سرعت هاست تا نحوه نگارش عناوین در محتوا و هر آنچه درون یک سایت رخ میدهد و منجر به تاثیر بر روی رتبه سایت در موتورهای جستجو میشود را در بر میگیرد. میتوان ساعت ها درباره عوامل سئو داخلی به بحث و گفتگو پرداخت و عوامل مختلف آن را بررسی و تحلیل کرد. ولی با توجه به اینکه در این مقاله توجه ما به سئو خارجی و سئو سایت چیست است. اجازه بدهید در سئو سایت چیست بجای توضیح و تفسیر بیشتر در باره سئو داخلی لینک مقاله بهبود در سئو سایت چیست جایگاه در گوگل به صورت اصولی و ماندگار را برای مطالعه این مبحث در ایران تبلیغ معرفی کنیم.

سئو خارجی

تعاریف زیادی از سئو خارجی دیده و شنیده ایم. راهکارهای متفاوتی هم برای سئو خارجی مشاهده کرده ایم. شرکت ها و اشخصای را دیده ایم که صفحه سایتی را به رتبه های عالی در گوگل می رسانند، ولی هنگامیکه میزان مخاطب سایت را بررسی می کنیم، متوجه میشویم که اثر از مخاطب در سایت نیست. تکنیک های کلاه سیاه و کلاه سفید سئو، در سئو خارجی بسیار بیشتر از سئو داخلی دیده میشوند. یکی از دلایل آن تغییراتی است که الگوریتم گوگل برای بک لینک ایجاد کرده است. طبق گفته کارشناسان الگوریتم گوگل قرار بود بکلینک ها را بعنوان عامل موثر بر سئو در نظر نگیرد، اما این مسئله ظاهرا کاملا برعکس رخداد و گوگل امتیاز بالای به بکلینک ها ارائه داد.

اما یک نکته وجود داشت، سایت هایی که بدون پشتیبانه مخاطب و تنها با بکلینک به رتبه های خوبی رسیده بودند. هیچ کدام نتوانستند رتبه های بالای خود را حفظ کنند. این مسئله باعث شد تا تصمیم بگیریم در این مقاله و سایر مقاله های منتشر شده در این سایت، تنها در باره روش هایی بحث کنیم که ماندگاری بالا و اصولی دارند و بعبارتی ما تنها سئو کلاه سفید را آموزش خواهیم داد.شاید بهترین راهنمایی برای سئو کلاه سفید این جمله باشد که: سئو را بجای بهینه سازی برای موتورهای جستجو به بهینه سازی برای مخاطب ترجمه کنید.

این جمله تمام راهکارهایی که در این آموزش و تمام آموزش های بعدی و قبلی سئو توضیح خواهیم داد و یا توضیح داده ایم را در بر میگیرد. اما چگونگی این بهینه سازی برای مخاطب بسیار مهم است. مثال در سئو داخلی کلمات کلیدی که از اهمیت بالایی برخودارند را با توجه به میزان کاربرد این کلمات در میان مخاطبان انتخاب و بکار برده ایم.

ایجاد بکلینک در سئو خارجی

در این مقاله و شاید چند مقاله و  دیگر از بکلینکهای کلاه سیاه و اینکه چقدر میتوانند به سایت و رتبه آن در موتورهای جستجو زیان وارد کنند، صحبت کرده ایم. اما این صحبت ها به معنی بد بودن بکلینک نیست. سایتی که بکلینک ندارد. تبلیغ ندارد و سایتی که تبلیغ ندارد مخاطب نخواهد داشت. بنابراین بکلینک ها بسیار مهم در سئو خارجی هستند. گوگل تعداد و کیفیت بک لینک ها را در رتبه دهی به سایت محاسبه کرده و نتایج حاصل از بررسی ها نشان میدهد که بکلینک ها بسیار برروی رتبه سایت ها موثر واقع میشوند.

بکلینک رای اعتماد سایت شماست. هرچه تعداد بکلینک سایت بیشتر باشد، این رای بیشتر است ولی باید مراقب باشید که گوگل تصور نکند که شما برای برنده شدن رای خریده اید. تصور کنید که سایتی یک مطلب منتشر کند و با یک لینک سایت شما را به عنوان رفرنس آن متن معرفی کند. قطعا این موضوع نشانه این است که اطلاعات سایت شما و سایت سئو خارجی اطلاعات مفیدی است.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو خارجی

شبکه های اجتماعی به روش های زیادی به شکل مستقیم و غیر مستقیم روی سئو خارجی سایت و سپس روی سئو کلی سایت، تاثیر بسیار مهم و حیاتی خواهند داشت. امروزه یکی از مهم ترین دلایلی که سایت های قدیمی تر، جای خود را به سایت های جدید تر می دهند این است که سایت های جدید، روی شبکه های اجتماعی به صورت جدی تری کار می کنند. کار در شبکه های اجتماعی، چیزی فراتر از فقط ساخت لینک در آنهاست.

داشتن لینک در شبکه های اجتماعی و سایت سئو خارجی

شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و سایت سئو خارجی، تویتر، گوگل پلاس و لینکدین امکان ایجاد لینک به سایت شما را فراهم می کنند. می توانید مطالب مهم و پست های خود را با لینک در شبکه های اجتماعی و سایت سئو خارجی قرار دهید و اقداماتی مانند تبلیغ روی آن ها و تشویق دیگران بر اشتراک گذاری پست هایتان، آن ها را Promote و سایت سئو خارجی کنید.

برند سازی و  آموزش سئو خارجی با کمک شبکه های اجتماعی

وقتی در شبکه های اجتماعی و  آموزش سئو خارجی با استفاده از پروفایل خود یا صفحات خود در سئو خارجی ( در فیسبوک، لینکدین و گوگل پلاس ) فعالیت می کنید، خواسته یا ناخواسته در حال برند سازی هستید. این موضوع، ارتباط تنگاتنگ بین سئو خارجی و داخلی را مطرح می کند به این صورت که اگر مطالبی که در شبکه های اجتماعی و  آموزش سئو خارجی به اشتراک می گذارید، ارزشمند باشند و محتوای جذابی برای مخاطبان باشند، با اشتراک گذاری در  آموزش سئو خارجی آن توسط خود شما و سایر خوانندگان آن، به برند سازی شما کمک بسیاری می شود.

تکنیک بزرگ سئو خارجی

 تولید محتوا در سئو سنج

تولید محتوا سئو خارجی و سئو سنج براساس اصول سئو یکی از بهترین راه ها برای افزایش رتبه سایت است. با تولید محتوا ناب و جدید شما علاوه براینکه شما می توانید بهانه ای برای برگرداندن کاربران خود به سایت ایجاد کنید، موتورهای جستجوگر هم چون که سایت شما به روز رسانی می گردد، مدام و به طور پیوسته سایت را بررسی می کنند در سئو سنج( میخزند). این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه محتوا در سئو سنج جدید و ناب باشد، شما از رتبه و اعتبار بالاتری نزد گوگل و سئو خارجی برخوردار خواهید بود.

مهمترین نکته فقط این است که محتوای شما باید براساس اصول سئو نوشته شود و اگر به این زمینه سئو سنج خیلی وارد نیستید، می توانید یک بلاگ نویس را استخدام کنید.

بازاریابی محتوا در سئو خارجی سایت

یکی از تکنیک های سئو خارجی و سئو خارجی سایت، بازاریابی محتوا می باشد. بهترین راهی که می توان بازاریابی محتوا را در آن انجام داد، نوشتن نظر خود به همراه لینک اصلی سایت و سئو خارجی سایت در بلاگ های دیگر سایت ها می باشد. این لینک توسط موتورهای جستجو مورد پیمایش قرار می گیرد و می تواند باعث افزایش رتبه سایت در سئو خارجی سایت شما گردد.

درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *