اینستاگرام این روزها پر شده از پیجهای جذاب و متفاوتی که فالوئرهای زیادی را جذب خود کردهاند. همین موضوع کار را برای افزایش فالوور اینستاگرام سختتر کرده است. باید تلاش کنید تا با انتشار پستهای جذاب و خلاقانه توجه دیگران را به سمت پیج اینستاگرام خود جذب کنید. معمولا کاربران همیشه این دغدغه را دارند که برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام چه باید کرد؟ در این مطلب ۵ ابزار مفید برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام معرفی میشود.
صراحت و صداقت
صراحت و صداقت فرایندی است که در ارتباطات انسانی به شکل نامحسوس اما بسیار موثر نقش بازی می کند. تاکید میشود این فرآیند قابل دیدن یا شیندن نمی باشد. بلکه دو طرف درگیر ارتباط، آن را حس می کنند.
اگر ارتباطی فاقد صراحت و صداقت باشد، بدون شک، یا قطع خواهد شد و یا به شکل مخدوش، مبهم و ناسالم ادامه می یابد. اگر نتوانیم یا نخواهیم منظور خود را با صراحت بیان نماییم طرف مقابل به اشتباه می افتد و به حدس و گمان متوسل می شود و از واقعیت دور می گردد.
در نظر داشته باشیم ابهام و عدم صداقت در ارتباطات انسانی سرمنشاء بسیاری از مسائل و مشکلات در ارتباطات فردی است
روش هایی برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام
یک کار مهمی که شرکت شما قادر به انجام دادن آن بصورت بهتر و با کیفیت بهتر نسبت به دیگران است را در نظر بگیرید. آن چیست؟ چگونه می توانید آن استعداد را در قالب یک تصویر نشان دهید؟ نیازی نیست که این تصویر خیلی جلب توجه کننده یا مورد پسند بازار باشد، این تصویر تنها باید مورد پسند مجموعه مخاطبین شما باشد.
مگهان پلومن (Meghan Plowman) عکاس و طراح سبک شناخته شده جامعه مخاطبین خود را بخوبی می شناسد و می داند که آنها نسبت به چه چیزی عکس العمل مناسب نشان می دهند. تصاویر صاف و با طراوت وی از غذاهای مختلف، پوشاک و تزئینات داخلی چیزی است که به چشم هر بیننده ای که عکس زیبا از سبک زندگی مطابق مد روز و زیبا را می پسندد خوش می آید.
تصاویر مگهان تصاویر تبلیغاتی نیست، اما او کار خودش را برای تبدیل کردن خودش به یک برند مطرح و شناخته شده به خوبی انجام داده است – و این کار را تنها با برجسته ساختن استعداد های خودش انجام داده است.
مردم ممکن است در شبکه اینستاگرام تنها به دلیل شرکت و یا تصاویر شما اقدام به دنبال کردن شما بکنند، اما اگر آنها را تشویق کنید تا در جای جای مکالمات و تعاملات روزمره خود اقدام به نام بردن از شما می کنند.
کانالهای ارتباطی خود در رسانه های اجتماعی را با یکدیگر ترکیب کنید
با وجود اینکه شبکه اینستاگرام بسیار بزرگ و گسترده است، اما باز این امکان وجود دارد ابزار شماره یک شما در امر بازاریابی به حساب نیاید. بله این شبکه جایگاه خودش را دارد، اما اگر اکثر قریب به اتفاق مخاطبین شما در یک زیرساخت اجتماعی دیگر قرار داشته باشند چی؟
مطمئنا، دست از کار و فعالیت خود نمی کشید و تمرکز خود را در جای دیگری متمرکز می کنید. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید ترکیب کردن تلاش ها و فعالیت های بازاریابی خودتان در سطح شبکه های مختلف با یکدیگر می باشد.
از طریق تبلیغ و ترفیع حساب های کاربری مختلف خود در یکدیگر، می توانید از کانالهای اصلی اجتماعی خود به منظور تشویق ترافیک بیشتر در حساب اینستاگرام خود استفاده کنید. بطور متناوب می توانید به دنبال کنندگان خود در شبکه اینستاگرام بگوئید تا دیگر پروفایل شما در دیگر شبکه های اجتماعی را دنبال کنند.
گروه استرالیائی Bondi Harvest میزبان یک برنامه آشپزی هفتگی است که محصولات محلی را معرفی می کند. شبکه اجتماعی اصلی آنها یوتیوپ است، اما در نتیجه فعالیت های خود بهتر دیده شدن در اینستاگرام را نیز برای فعالیت های خود مناسب یافته اند.
این گروه در شبکه که برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام تصاویری زیبا از غذاهای تهیه شده خود را در کنار تصاویری از دیگر غذاهای معروف و شناخته شده در آن منطقه ارسال می کنند. در بخش زیرنویس تصاویر خود در شبکه اینستاگرام آنها بر طبل علاقه طرفداران خود می کوبند و آنها را به کانال یوتیوپ خود هدایت می کنند تا در آنجا از اطلاعات و ایده های بهتر و بیشتر مطلع شوند.
استفاده از پروفایل های اجتماعی مختلف جهت حمایت از دیگر کانالهای شما به بازدید کنندگان شما یاد آور می شود که شما در حال نشر و گسترش محتوای بیشتری در سطح اینترنت و در شبکه های دیگر هستید.
کاری کنید تا اینستاگرام برای شما کار کند
با تعامل بیشتر نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی، اینستاگرام پتانسیل بسیار زیادی را به برندهای مختلف عرضه می کند.
تهیه محتوای بصری خوب و مناسب برای خودتان و استفاده از آن برای تقویت کردن روابط اجتماعی کاری آسان و امکانپذیر می باشد.
از طریق پرسش کردن از دنبال کنندگان خودتان برای ارائه کردن تصاویر خودشان، استفاده از هشتگ ها هم برای رسایی و هم جلب توجه بیشتر، برجسته ساختن استعدادهای خودتان و ترکیب کردن کانالهای اجتماعی خود، زمان زیادی نمی کشد که می بینید در حال ساخت و توسعه روابط انسانی بیشتر با طرفداران خود هستید که منجر به حضور بیشتر و قوی تر شما در محیط اینستاگرام می شود.
شما چه فکر می کنید؟ برندهای مورد علاقه شما در شبکه برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام چیست؟ آیا هیچ یک از ایده های مطرح شده دز این مقاله را آزمون کرده اید؟ نظرات، تجربیات و دانش خود را ما با در میان بگذارید.