اینستاگرام، مدتی است که گزینه‌ های بازاریابی خود را گسترش داده‌ است ، بر این اساس تعداد برندها در اینستاگرام مارکتینگ، در سال ۲۰۱۳ از ۱۱/۵ درصد، به ۳۲/۳ % در سال ۲۰۱۵ افزایش‌ یافته است. به همین دلیل ما به معرفی چند ابزار آنالیز پیج اینستاگرام می پردازیم.

علاوه بر این این یکی از بهترین پلت فرم‌ها برای تبلیغ کنندگان است یک گزارش فورستر نشان داده‌ است که تعامل با برندها در اینستاگرام ۱۰ برابر بالاتر از فیس بوک ۵۴ برابر بیشتر از Pinterest و ۸۴ برابر بیشتر از توئیتر است.

خوشبختانه، چندین ابزار تحلیلی اینستاگرام در دسترس هستند که به آن‌ها کمک می‌کنند تا درک کنند چه چیزی با مخاطبین آن‌ها طنین‌ انداز می‌شود و چگونه آن‌ها می‌توانند خروجی محتوای آن‌ها را بهینه کنند .

معرفی ابزار آنالیز پیج اینستاگرام

پی‌گیری تجزیه و تحلیل درست اینستاگرام برای رشد مخاطبین خود و تبدیل به بهتر دیده شدن صحنه ضروری است .

۱- ابزار آنالیز Simply Measured

FlipBox Title

FlipBox Title

 

به صورت ساده ، یک ابزار آنالیز پیج اینستاگرام آزاد در ازای دنبال کردن حساب Twitter شان ارائه می‌شود. و سطح جزییات در این گزارش آن را یک معامله بزرگ می‌کند .

در دسترس کاربرانی است که کم‌تر از ۲۵۰۰۰ نفر پیرو دارند و داده‌ها به راحتی در جدول‌های خواندن و یا اعداد خام موجود هستند . همچنین می‌توانید داده‌ها را به اکسل دانلود کنید

تا آن را بیشتر تجزیه و تحلیل کنید و جداول و نمودار سفارشی را ایجاد کنید .

این گزارش طیف گسترده‌ای از معیارهای تعامل را نشان می‌دهد ، از جمله اکثر برچسب‌ها ، بهترین روز و زمان برای پست ، اغلب مکان محبوب و حتی فیلتر بالا و بالاترین تعامل در سایت‌ها در خارج از اینستاگرام است.

بهترین پست‌ها نمایش داده می‌شوند و با تعامل دسته‌بندی می‌شوند . شما می‌توانید اغلب و معمول‌ ترین کلمات کلیدی خود را بیابید .

۲- ابزار آنالیز Quintly

ابزار های رایگان آنالیز پیج اینستاگرام

Quintly یک ابزار dashboard است که چندین شبکه اجتماعی را پوشش می‌دهد . این کار با یک dashboard استاندارد صورت می‌گیرد که می‌تواند متناسب با نیازهای شما باشد و معیارهایی را که برای شما مهم است پی‌گیری کنید .

این ابزار تجزیه و تحلیل یا آنالیز پیج اینستاگرام برای پیروان ، هر دوی پروفایل شما و هم رقبای شما را با آمار دقیق دنبال می‌کند . شما می‌توانید محتوای اینستاگرام خود را آنالیز کنید ،

تعاملات ایجاد شده از عکس‌ها و فیلم‌های شما ، به اضافه جزئیات استفاده از فیلتر را مشاهده کنید .

Quintly همچنین فیس بوک ، تویی‌تر ، گوگل پلاس ، LinkedIn و YouTube را پوشش می‌دهد . یک ابزار رایگان برای تجزیه و تحلیل فیس بوک و یک محاکمه آزاد ۱۴ روزه برای اینستاگرام و دیگران وجود دارد.

۳- ابزار آنالیز Socialbakers

ابزار های رایگان آنالیز پیج اینستاگرام

Socialbakers ابزار تجزیه و تحلیل رایگان یا آنالیز پیج اینستاگرام را ارائه می‌کنند . اگرچه پیشنهاد بسیار ابتدایی است و بینش زیادی را ارایه نمی‌دهد.

شما می‌توانید ببینید که بهترین پست‌های  شما چه چیزی هستند ، بیشتر حساب‌های تگ شده و هشتگ گذاری شده ، به اضافه آمار عمومی بر تعداد پست‌های خود و فالوور ها .

ممکن است ارزش ورود به اطراف را داشته باشد ، اما بعید است که افراد به طور منظم از این کار استفاده کنند،

۴- ابزار آنالیز Squarelovin

ابزار های رایگان آنالیز پیج اینستاگرام

Squarelovin ابزاری عمیق برای یک سکوی تجزیه و تحلیل رایگان است . این برنامه آنالیز پیج اینستاگرام ، معیارهایی را در مشاغل و رشد ، یک آنالیز ماهانه و تاریخچه پست‌ های شما که در طول سال ، ماه ، روز ، و ساعت شکسته می‌شود ، نشان می‌دهد .

همه ی آنها تعامل با عکس‌های شما ، هم میانگین و هم پست‌های عالی را نشان می‌دهند ، و یک زبانه بهینه‌سازی که بهترین و بدترین زمان‌های شما را نشان می‌دهد .

همچنین می‌توانید حساب اینستاگرام خود را از داخل سکو ، ایجاد آلبوم ، و علاقه و نظر دادن به دیگر پست‌ها ، مدیریت کنید .

۵- ابزار آنالیز Union Metrics

ابزار های رایگان آنالیز پیج اینستاگرام

آنالیز اینستاگرام معیارهای اتحادیه یک معاینه حساب رایگان ارائه می‌دهد ، که ماه گذشته را پوشش می‌دهد .

این گزارش با استفاده از چند الگوریتم از پلت فرم تجزیه و تحلیل‌های پرداختی آن‌ها تولید می‌شود در حالیکه این گزارش دقیق نیست.

تمرکز بر انتخاب چند معیار و پست‌ها برای مقایسه آن‌ها با میانگین خود ، کمک به شما برای شناسایی هر گونه الگوها و تم‌های شماست.

شما می‌توانید هر ۲۴ ساعت این گزارش را احیا کنید و بررسی کنید که چگونه پست‌های جدیدتر در برابر میانگین عمل می‌کنند .

این گزارش به شما نشان می‌دهد که چند نفر با شما و هواداران برتر خود تعامل دارند .

زمان‌هایی که شما در ماه گذشته پست کردید در یک نمودار نشان‌داده شده‌است ، و بهترین روز و زمان برای پست کردن نمایش داده می‌شود ، از جمله جزئیات این که چقدر تعامل بیشتری در مقایسه با میانگین شما دریافت می‌کند . همچنین برای هشتگ ها نمودار آماری وجود دارد.

۶- ابزار آنالیز Iconosquare

ابزار های رایگان آنالیز پیج اینستاگرام

Iconosquare ، یک آزمایشی رایگان ۱۴ روزه از پلت فرم کامل خود را ارائه می دهد. این اجازه می دهد تا دسترسی به تجزیه و تحلیل آنالیز پیج اینستاگرام، و همچنین برخی از دیگر ویژگی های مفید و جالب را می دهد. و دامنه وسیعی از تجزیه و تحلیل را می دهد.

یک زبانه برای محتوی ، توزیع ، چگالی ، برچسب و کاربرد فیلتر و geolocation را نشان می‌دهد . برگه نامزدی تاریخچه رشد ، منبع تعامل و اغلب رسانه را نشان می‌دهد .

علاوه بر تجزیه و تحلیل ، ” عکس‌های فوری ” وجود دارد ؛ و تصاویر قابل انتقال براساس داده‌های اینستاگرام خود هستند . شما می‌توانید رسانه‌ها ، لایک و پیروان خود را مشاهده کنید و نظرات خود را مدیریت کنید .

همچنین یک ویژگی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا یک پوشش تنظیمات از آخرین ۵۰ عکس خود ایجاد کنید ، و یک ویجت برای نشان دادن عکس‌های اینستاگرام خود در وب سایت های دیگر است.

۷- ابزار آنالیز Pixlee

ابزار های رایگان آنالیز پیج اینستاگرام

ارائه رایگان Pixlee گزارش هفتگی درباره حساب اینستاگرام خود به شما می‌دهد .

مقدار معقولی از اطلاعات موجود در دسترس ، از مقدار عملکرد بالا ، اطلاعات influencer ، همراه با رشد پیرو و ردیابی هشتگ وجود دارد . یکی از گزینه‌های بهتر در این فهرست ، توصیه ما این است که آن را رها کنیم .

اندازه‌گیری اصول اولیه در آنالیز اینستاگرام

این فهرست ابزارهایی را نشان می‌دهد که نقطه شروع خوبی برای تجزیه و تحلیل اینستاگرام ارائه می‌کنند، و برای افراد یا کسب و کاره‌ای کوچک مناسب خواهند بود.

با این حال ، به طور متوسط ، کاربر اینترنت حساب‌ های وب سایت‌های ارتباط جمعی را مورد بررسی قرار داده‌ است .

برندها مجبورند در چندین مکان فعال باشند و در واقع ۹۱ درصد از برندها از دو یا چند شبکه رسانه‌ ای اجتماعی استفاده می‌کنند . بنابراین شما باید یک ابزار برای هر سایت اجتماعی. که از آن‌ها استفاده می‌کنید پیدا کنید.

یا یک راه‌حل پیدا کنید که شبکه‌های اجتماعی چندگانه را پوشش می‌دهد که آنالیز پیج اینستاگرام ، این کار را انجام می دهد .

زمان را برای مدیریت حضور در اینستاگرام خود مشخص کنید، عکس‌ها و فیلم‌ها ، پست‌های برنامه‌ریزی پیش از موعد ، و نظارت بر تلاش‌های شما با استفاده از مجموعه جامع ابزارهای تحلیلی رسانه‌های اجتماعی امتحان کنید .

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *