با تبلیغات بنری در فضای اینترنت شما میتوانید به دو هدف مهم نایل گردید: افزایش فروش و آگاهی در مورد برندتان

در این نوع تبلیغات بنری ، طراحی بنر جزء مهمترین بخشها است، فرایند تولید یک بنر خوب از طراحی هنرمندانه یک پیام آغاز میگردد، این طراحی میتواند پیام را به شکل قویتری نمایش دهد.این سوالات از خود بپرسید؟

هدف از طراحی بنر چیست؟

شما ممکن است تخفیفی ارائه کنید، محصول جدیدی به بازار عرضه کنید و یا مردم را در مورد ویژگیهای محصوالت خود آگاه نمایید و یا … فارغ از اینکه تبلیغ شما در مورد چیست.

دو دلیل برای شما وجود دارد که تبلیغات خود را آغاز نمایید: ایجاد آگاهی در مورد برندتان برندیگ و افزایش فروش.

اگر چه بعضی از تبلیغات با تمرکز فروش و برخی دیگر با تمرکز برندیگ طراحی میگردد; اما در نهایت تبلیغات، هر دو این اهداف را در بر خواهد گرفت.

 

بازار هدف خود را مشخص کنید

اگر شما بخواهید برای همه سخنرانی کنید مانند این است که برای کسی سخنرانی نکرده اید! این ماجرا در مورد تبلیغات بنری نیز صحت دارد; این موضوع در اینترنت و در هر رسانه تبلیغاتی دیگر به این دلیل که; این رسانهها پر از تبلیغ بوده و همه تبلیغ دهندگان سعی دارند توجه مخاطبان را جلب کنند، اتفاق میافتد.

پا در کفششان بکنید

شما محصول یا خدمتی را برای بخش مشخصی از مشتریان با هدف حل مشکالت آنها یا راحت کردن زندگی ایشان تولید کردهاید; اگر شما با زبان خودشان با آنها صحبت کنید; آنها با گوش شنوایی به شما توجه خواهند کرد; ممکن است برای شما و تیمتان سخن گفتن بدون استفاده از کلمات تخصصی سخت باشد; اما این نوع پیام مشتریان شما را سردرگم خواهد کرد و آنها خیلی از بخش های پیام شما رو نخواهند فهمید.

کوتاه باشید؟

ما همیشه مذاکره کوتاه رو به مذاکرههای طولانی ترجیح میدهیم. با کوتاه بودن ما از ارائه اطالعات اضافی و غیرضروری در طراحی بنر خود اجتناب میکنیم. پیام بلند توسط کاربران اینترنتی شنیده نشده و منجر به فروش نمیشوند.

کلمات جذاب

شما با آگهی در مورد اینکه چه کلماتی برای مخاطبان شما جذاب هست; میتوانید از کلمات جذاب استفاده نمایید; استفاده از کلماتی مانند کسب درآمد، درآمد خود را ۱۰۰ برابر افزایش دهید; ۱۰۰ درصد رشد و … با توجه به اینکه همه از آنها استفاده میکنند و به صورت کلیشه درآمده; اجتناب کنید; این کلمات علاوه برای اینکه برای مخاطبان شما جذاب نخواهند بود; ویژگی خاصی را نیز در رقابت برای شما ایجاد نمیکنند.

رایگان جز قوی ترین کلماتی است که شما در بنر خود میتوانید استفاده کنید، البته اگر به شکل صحیحی استفاده گردد. فقط شما باید مطمئن باشید چیز با ارزشی برای ارائه رایگان دارید، سعی نکنید کاربران را با کلمه رایگان فریب دهید، چراکه شما چیز جزء کلیک های بی ارزش و نگاه منفی به دست نخواهید آورد.

کلمات دیگر که میتوانند جذاب باشند: فروش محدود; نکات; رازها، کلیک کنید برای بازی، چگونه، چرا، جدید; در مورد منافع و کاربردها فکر کنید نه در مورد ویژگی ها، ویژگی ها جنبه های تکنیکی یک محصول را شرح میدهند درحالیکه منافع و کاربردها به عنوان راهکارهای برای حل مشکل دیده میشوند.

به عنوان مثال: ویژگی- ابتکاری در تجهیزات بدنسازی، منافع و کاربرد: به راحتی وزن خود را کم کنید; مردم میخواهند بدانند که چگونه محصول شما زندگی آنها را آسانتر و لذت بخش تر میکند..

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *