[ بخش دوم ] ————- [ بخش اول ]

۵. انتخاب طراحان:

برای اینکه بتوانید تبلیغات خوب و موثری داشته باشید باید از متخصصان طراحی کمک بگیرید مگر اینکه بخواهید کار طراحی و نوشتن تبلیغات را خودتان انجام دهید. یافتن یک آزادکار یا شرکت مناسب نیازمند بررسی نمونه کارها و نرخ انجام آن است. اگر بتوانید یک فریلنسر یا شرکتی را پیدا کنید که تمامی جوانب تبلیغات شما را به خوبی انجام دهد، قادر خواهید بود در هزینه های موجود صرفه جویی کنید. همچنین باید مطمئن شوید که از استعداد دیگران در زمینه طراحی تبلیغات استفاده می کنید.

 

۶. طراحی و نوشتن متن:

در حالیکه شما ممکن است طراحی و متن های زیادی برای انجام دادن نداشته باشید اما باید در مراحل مختلف، تمامی این موارد را مرور کنید. زمانی که کار خود را با یک طراح جدید یا سایر افراد شروع می کنید، مطمئن شوید که هر دوی شما از انتظارات یکدیگر در مورد محدوده زمانی و پیشرفت کار اطلاع دارید.

۷. قرار دادن تبلیغات:

زمانی که کار طراحی و نوشتن تبلیغات را تمام کردید، زمان واقعی قرار دادن آن در مکان های ارجح تبلیغاتی فرا رسیده است. شما ممکن است قراردادهایی را امضا کرده باشید.باید مطمئن شوید که تبلیغات شما به خوبی دیده می شود.

۸.ارزیابی:

بسته به نوع تبلیغات، نحوه ارزیابی شما ممکن است متغیر باشد. به عنوان مثال اگر تبلیغات شما حاوی کوپن خرید است، می توانید به سادگی تعداد مشتریانی که این کوپن ها را در دست دارند بشمارید.برای سایر تبلیغات، ممکن است بخواهید فروش را قبل، در طول نمایش تبلیغات و بعد از آن ارزیابی کنید. تا جایی که می توانید زمان خود را صرف تجزیه و تحلیل کمپین تبلیغاتی خود کنید. این اطلاعات می تواند در استفاده از تبلیغات در آینده موثر باشد.
در حالیکه دنبال کردن چنین فرایندهایی ممکن است باعث سرکوب شدن خلاقیت ها شود اما استفاده از این مراحل واقعا می تواند کار شما را ساده تر نماید. شما می توانید سردرگمی های موجود را کمتر کنید و مطمئن شوید که می توانید زمان و هزینه واقعی تبلیغات خود را بسنجید.

 

 

منبع

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *