تکنیک های بازاریابی عرض سلام خدمت تمامی کاربران و همراهان عزیز سایت ایران تبلیغ با مطلبی کاربردی در خدمت شما عزیزان هستیم و قصد دارین تکنیک های بازاریابی قدیمی اما کاربردی را با هم بررسی کنیم همراه با ما باشید.

Old marketing techniques

تکنیک های بازاریابی قدیمی اما موثر

تکنیک های بازاریابی بازاریابی کار آسانی نیست و همه به دنبال پیدا کردن راه های جدید آن هستند ، اما در این میان روش هایی وجود دارد که در گذشته جواب داده اند و اکنون نیز مفید هستند .

به گزارش سایت معتبر زومیت ، این روزها تکنولوژی تلفن های هوشمند همه گیر شده است و همین موضوع باعث شده که تکنیک های بازاریابی دیجیتال با سرعت بالایی تغییر کنند . از کمپین های ایمیلی گرفته تا تبلیغاتی که در سایت ها درج می شوند ، می توان این طور نتیجه گیری کرد که رویکردهای دیجیتال سهم عمده بازاریابی را به خود اختصاص داده اند .

تکنیک های بازاریابی به همین دلیل اکثر بازاریابان معتقدند روش های سنتی ، دیگر تأثیر مثبتی بر بازاریابی برند نخواهند داشت ، هر چند گاهی اوقات روش های جدید نیز ممکن است برای یک کسب و کار مفید واقع نشوند . براساس نظرسنجی سایتEconsultancy ، در سال ۲۰۱۶ ، تنها ۲۲ درصد کسب و کارها نتیجه قانع کننده ای از فعالیت های مرتبط بابازاریابی خود گرفته اند . تفاوت بین کمپین ها و نرخ تبدیل نشان می دهد که بازاریابی دیجیتال دارای محدودیت های زیادی است .

سردرگمی در دنیا مجازی

کمپین های ایمیلی که به عنوان قهرمان بازاریابی دیجیتال شناخته می شوند ، تنها در صورتی جواب می دهند که مخاطب داشته باشند . ۷۸درصد از مشتری ها اشتراک ایمیل خود را لغو می کنند زیرا نمی خواهند در طول روز پیام های اضافه دریافت کنند . تبلیغات پاپ آپ نیز مانند دو سال گذشته طرفدار ندارند و ۹۱درصد مردم معتقدند این تبلیغ ها نه تنها مفید نیستند بلکه بیشتر ایجاد مزاحمت می کنند .

تفاوت بازاریابی قدیم و جدید مشتری ها ترجیح می دهند تبلیغی ببینند که توجه شان را خودبه خود جلب کند ، نه اینکه از آنها تقاضا شود به یک تبلیغ توجه کنند ، بنابراین وظیفه بازاریابان است که بتوانند نیازهای مشتری را برطرف کنند . ۸۰درصد از بازاریابان معتقدند که تلاش های شان تا حدودی تأثیرگذار بوده است و می تواند بهتر از این شود .

بازاریابان می توانند برای جذب مخاطب و ایجاد رابطه با آنها به ریشه های بازاریابی بازگردند و از روش های قدیمی استفاده کنند . این روش ها از قبل انجام شده  و جواب داده اند ، بنابراین بازاریابان با کمی خلاقیت و به روزرسانی می توانند از آنها استفاده کنند . البته ناگفته نماند که تیم قدرتمند ایران تبلیغ خدمات منحصر به فردی را در زمینه بازاریابی و برندسازی برای شرکت های معتبر ایران با بازدهی  صد در صد انجام داده است .

Old marketing techniques

۱ – تابلوهای تبلیغاتی

بازاریابی قدرتمند استفاده از تابلوهای تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین روش های بازاریابی است که هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد؛ از سندان های قدیمی (ابزاری که آهنگران، آهن گداخته را روی آن می کوبیدند) جلوی در آهنگری های قرن ۱۵ گرفته تا تابلوهای چشمک زنی که امروزه مشتری ها را به سمت فروشگاه هدایت می کنند. تابلوهای تبلیغاتی سال هاست که مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین با یک شرکت باتجربه در این زمینه همکاری کنید تا حداکثر استفاده را از سرمایه گذاری خود ببرید.

شرکت های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که در زمینه طراحی نشانه، خلاقانه عمل می کنند و می توانند توجه مشتریها را به سمت برند شما جلب کنند.

۲ – تبلیغ کننده با لباس مبدل

یکی دیگر از روش های سنتی تبلیغات استخدام کردن افرادی است که بیرون از فروشگاه می ایستند و توجه رهگذران را به برند شما جلب می کنند . قدرت بازاریابی شبکه ای دانشجویان زیادی وجود دارند که حاضرند در ازای دریافت مبلغی ، لباس مبدل بپوشند و با در دست داشتن تابلوهای مخصوص برای برند شما تبلیغ کنند . این روش هنوز هم کارآمد است زیرا سخت می توان حضور این افراد را نادیده گرفت و هزاران رهگذر مخصوصا افرادی که پشت چراغ قرمز منتظر هستند به آنها توجه خواهند کرد .

۳ – استفاده از کیسه های مخصوص

تصور کنید مشتری ها از فروشگاه شما خرید کرده اند و محصول شما را داخل کیسه هایی قرار می دهند که عکسبرند شما روی آن چاپ شده است و وارد خیابان می شوند. بسیاری از برندها برای کیسه های خود از طرح های خلاقانه ای استفاده می کنند که توجه بینندگان را به خود جلب می کند. این نوع تبلیغات هیچ هزینه اضافه ای برای شما ندارد و تنها به کمی خلاقیت احتیاج دارد.

۴ – ایمیل های مستقیم

ارتباط مستقیم با مشتری ها و پیشنهاد تخفیف ویژه روی برخی محصولات یا خدمات، یکی دیگر از بهترین راه های قدیمی تبلیغات است. پایین آوردن قیمت ها برای برخی مشتری ها می تواند از مقدار سود شما بکاهد، اما اگر راضی باشند تبدیل به مشتری دائم برند شما خواهند شد و این برای شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *