جملات تاثیر گذار در تبلیغات

تضمینی

این عبارت از آن جملات تبلیغاتی موثر است که معجزه خاص خودش را دارد مثال مارکتینگ. با تقلب‌های زیادی که در دنیای امروز انجام می‌شود، اصالت یکی از نگرانی‌های قابل قبول مشتریان شماست و شما می‌توانید با استفاده از کلمات مناسب، به آنها اطمینانی را بدهید که برای گرفتن تصمیم نهایی نیاز دارند.احتمالا عبارتِ «تضمینی» را همه جا دیده‌اید،‌ زیرا واقعا نتیجه می‌دهد. اما نکته‌ی مهم این است که تواناییِ پشتیبانی از ضمانت خود را داشته باشید.

اگر محصول شما ضمانت ندارد و بازگرداندن کالا بدون دردسر نیست، یا نتایج ادعا شده توسط شما، اثبات نشده است، حرفی از آنها نزنید. شاید مطرح کردن این ادعاهای غیرواقعی در کوتاه‌مدت موثر باشد، ولی در بلندمدت شما را به زمین می‌زند. اگر به مشتریان خود ضمانت ارائه نمی‌دهید، شاید وقت آن باشد که این کار را انجام دهید.عبارت‌های دیگری که با استفاده از آنها می‌توانید به مشتری اطمینان بدهید: «اثبات‌شده، باعث می‌شود، هیچ الزامی وجود ندارد، بدون خطر، بدون دردسر و مطمئن مانند همایش بازاریابی ».

داستان تعریف کنید

«داستان برند شما چیست وقتی به کاری که در شرکت‌تان انجام می‌دهید فکر می‌کنید، چه احساسی در شما به وجود می‌آید؟ تگ‌لاین شما باید این حس را در مخاطب به وجود بیاورد! او باید دیدی کلی از هویت برند شما داشته باشد.»

تکرار و تاکید ایده ها

تکرار و تاکید کلید جادویی ست که برای هر ایده ای که می خواهید در ذهن مشتری جای دهید مفید است، ایده یا شعار مخصوص و ساده با جملات جذاب درباره محصول انتخاب کنید که به بخشی از اجزای اساسی زندگی شما تبدیل شود.
کمپین های تبلیغاتی به طور مداوم تمام شعارها و تبلیغات خود را در هر مکانی که مردم باشند سر راه آن ها قرار می دهند که شامل پخش تبلیغات از شبکه های اجتماعی، روزنامه ها، خیابان ها و … می باشد.

بیش تر از تبلیغات غیر مستقیم استفاده می کنند تا محصول آن ها از سوی مشتری رد نشود. تحقیقات نشان می دهد که تکرار سیگار کشیدن یک ستاره سینما در یک مصاحبه تلویزیونی به طور مداوم باعث شده که علاقه مندان به این شخص از سیگار استفاده کنند. این موضوع نشان دهنده ی این است که تبلیغات غیر مستقیم می تواند تاثیرات بیشتری روی ذهن مشتری داشته باشد.

راه اندازی شعارهای تبلیغاتی

شعار تبلیغاتی هسته اصلی و زیر بنای بازاریابی است. شعارهای بسیاری، از شرکت‌های مختلف شنیده می‌شود؛ اما بهترین شعارهای تبلیغاتی آنهایی هستند که به هسته اصلی برند اشاره دارند. شعارها نقش مؤثری را در ایجاد تمرکز مخاطب روی یک یا چند ویژگی از محصول بازی می‌کنند و طراحی شعارهای هوشمندانه معمولا با بیان یک مزیت با اهمیت ‌تر این محصول در امتداد پاسخ به نیازهای مخاطب خود قرار می‌گیرند.بعنوان مثال یکی از دندان پزشک های معروف در آمریکا از عبارت “نفس تازه” برای تبلیغات خود استفاده کرده و متمرکز شده است و از بکار بردن عبارت هایی مانند ” با تمیز کردن دندان ها از پوسیدگی آن ها جلوگیری کنید” استفاده نمی کند. طبق مطالعات انجام شده محققان دریافتند که مردم به بوی خوش دهان بیشتر از سلامت دندان های خود اهمیت می دهند.

 

منبع:ایران تبلیغ

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *