صدها میلیون نفر در اینترنت به افزایش فالوور در اینستاگرام معتاد شده اند. این رازهای جالب برای افزایش فالوور در اینستاگرام را بخوانید.
رازهای جالب برای افزایش فالوور در اینستاگرام
چگونه میتوانم فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشم؟ راز افزایش فالوور اینستاگرام چیست ؟
عکسهای من بسیار خوب هستند اما بهاندازه کافی لایک نمیگیرند! من به فالوورهای بیشتری در اینستاگرام نیاز دارم!
چکار کنم تا افراد بیشتری پستهای من را ببینند؟
باتوجه به محبوبیت روزافزون شبکه اجتماعی اینستاگرام و رسیدن به حدی که توانایی رقابت با شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر را دارد، طرح این اظهارنظرها و پرسشها بسیار متداول شده است .
متاسفانه پاسخ به این سوالات ساده نبوده اما در این مطلب به توضیح مواردی خواهیم پرداخت .
که باعث خواهند شد تعداد افرادی که مطالب شما را دنبال میکنند روز به روز افزایش یابند .
اینستاگرام را عین گوگل، امروزه حتی کسانی که از اینترنت و رایانه هم هیچ سر رشته ای ندارند به خوبی می شناسند!
فکر می کنید چرا این گونه است؟ خوب پاسخ روشن است .
ان ها اطرافیان خود را می بینند که صبح تا شب، ابزاری به نام گوشی هوشمند یا تبلیت را در دست گرفته اند .
و در حال سلفی گرفتن و فالو کردن و لایک کردن و مطلب گذاشتن در داخل این ابزار جادویی هستند که اینستاگرام نام دارد.
حتی این ابزارجادویی سبب شده است که بسیاری از معتادان این سایت، از خواب خود در طول شبانه روز زده .
و مشغول مطلب گذاشتن و فعالیت در این سایت اجتماعی پر مخاطب شوند .
اینستاگرام مانند سال های نخستین گسترش فیسبوک، وقت بسیاری از مردم را به خود اختصاص داده است .
و خیلی از عکس هایی که در روزگار امروز گرفته می شود، عکس های سلفی اینستاگرامی است .
اگر قبلا شما عکسی میگرفتید و سال ها بعد افراد ان را به طور تصادفی مشاهده می کردند .
امروزه از زمان گرفتن عکس تا جهانی شدن آن!، تنها چند ثانیه زمان نیاز دارید!
دکمه share بر روی اکانت اینستاگرام، فعالیت یکسان بین میلیون ها کاربر این شبکه است .
کوین سیستروم و مایک کریجر در اکتبر ۲۰۱۰ میلادی این پرتال شبکه اجتماعی را راه اندازی کردند .
و به عنوان یک اپلیکیشن رایگان بر روی گوشی های هوشمند موبایل بهره برداری گردید .
تا آوریل ۲۰۱۲، بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از این سرویس استفاده کردند که شماز ان ظرف ۲ سال به ۳۰۰ میلیون کاربر افزایش یافت .
شمار صفحاتی که توسط افراد، شرکت ها، سازمان ها و موسسات در عرصه های مختلف خدماتی و صنعتی در اینستاگرام برای معرفی ظرفیت ها و قابلیت های خود در این شبکه طراحی و راه اندازی می شود .
به طور چشمگیری در حال افزایش است .
به گونه ای که امروزه تبلیغات و بازاریابی از طریق اینستاگرام، به عنوان یک راه حل غیر قابل انکار برای فعالان اقتصادی و صنعتی و حتی فرهنگی و وورزشی و هنری در دنیا مبدل شده است .
هر صفحه ای که مخاطب یا به قولی فالوور بیشتر داشته باشد .
نشان دهنده اهمیت و ارزش محتوای ان صفحه می باشد که با ضریبی از k شناخته می شود .
صفحه ای که ۱۰k باشد یعنی ۱۰ هزار کاربر، مخاطب این صفحه هستند .
صفحاتی که صدها هزار k در اختیار دارند، معمولا شهرت بالایی داشته و تبلیغات زیادی را به خود جذب می کنند.
به هر حال، اینستاگرام نیز به جنبه ای از اعتیاد دیجیتالی بین مردمان روزگار ما مبدل شده است که جای تامل دارد.
رازهای جالب برای افزایش فالوور در اینستاگرام
برای افزایش فالوور در اینستاگرام نیازی به مربعی بودن عکسها نیست
اینستاگرام = عکسهای مربعی!
این تساوی، محدودیتی است که ما در ذهن خود ایجاد کردهایم تا به سراغ یافتههای جدید نرویم .
اما واقعیت این است که هیچ نیازی به مربعی بودن عکسها نیست .
با توجه به اینکه نسبت استاندارد در اکثر دوربینها ۲:۳ است عکسهای افقی یا عمودی با ابعاد واقعی جذابتر خواهند بود .
و از سوی دیگر برنامههای آنلاین متفاوتی وجود دارند که به شما این امکان را خواهند داد .
تا بدون برش تصویر آنرا به همان صورت منتشر کنید .
برنامه Instasize برای iOS، برنامه NoCrop for Instagram برای اندروید و برنامه Cropic برای ویندوز از جمله این برنامهها بهشمار میآیند .
استفاده از پستهایی با چهره خودتان یا دیگران
مطمئنا همه ما به پستهایی که در آنها چهره افراد وجود دارند توجه بیشتری میکنیم .
مهم نیست که این افراد در خیابان، ملاقات، ویدئو و یا در مکانهای دیگری باشند .
انستیتو تکنولوژی Georgia و آزمایشگاه یاهو در تحقیقاتی به تحلیل ۱.۱ میلیون تصویر در اینستاگرام پرداخته که نتیجه آن به شرح زیر است:
نسبت لایکها در عکسهایی با چهره افراد ۳۸ درصد بیشتر از عکسهایی است که در آنها خبری از چهره نیست.
کامنتها یا همان اظهارنظرها در پای عکسهایی با چهره افراد ۳۲ درصد بیشتر از تعداد کامنتها در تصاویری است که هیچ چهرهای در آن وجود ندارد .
این نتایج بهخوبی موید آینده روشن عکسهای سلفی هستند .
با این اوصاف در صورتی که حتی حساب کاربری حقوقی و یا مربوط به تبلیغ برای برندی خاص را در اختیار دارید،
در بهروزرسانیهای خود استفاده از چهره افراد را فراموش نکنید .
حساب رسمی نشنال جئوگرافیک بهخوبی از چهره افراد در تصاویر خود استفاده میکند .
استفاده از رنگهای آبی و زرد در تصاویر
در صورتی که شما حساب کاربری مربوط به یک شرکت و یا برند را در اینستاگرام اداره میکنید .
مدنظر داشته باشید .
براساس تحقیقات دانشگاه Winconsin، عکسهایی که از رنگهای زرد و آبی بیشتری بهره میبرند تاثیر بیشتری بر روی جلب نظر مخاطبان دارند .
استفاده از کپشنهای بلندتر بهمنظور توضیح بیشتر
استفاده از کپشنهای طولانیتر باعث خواهد شد افراد، درک بهتری از عکسهای شما داشته باشند .
و بنابراین بیشتر با تصاویر شما ارتباط برقرارکرده و آنها را لایک کنند .
و یا به اظهار نظر در خصوص عکسهای شما تشویق شوند .
راهکارهای تجربی دیگری مانند بهاشتراکگذاری مطالبی که افراد بتوانند با آن ارتباط برقرارکنند و مشترکاتی با خود در آن بیابند.
انتشار مطالب در زمان مناسب
فالو کردن دیگران
کاملکردن شرح حال خود
طرح سوال در کپشنها
انتشار پست بهصورت دورهای و البته نه به تعداد زیاد و استفاده از فیلترهای مختلف نیز تاثیراتی مثبت دارند .
با عکس حرف بزنید!
اینستاگرام مانند فیس بوک یا توییتر نیست که در ان، محتوای متنی، نقش زیادی را در انتقال مفاهیم و نظرات داشته باشد .
اینجا، عکس، حرف اول و آخر را می زند .
اگر میخواهید موضوعی را منتشر کنید و مطلبی را عنوان کنید، باید عکس شما گاملا گویا و رسا باشد .
صفحات شخصی یا گروهی یا حقوقی که در اینستا، می توانند فالور زیادی را جذب کنند .
به قدرت عکس در این شبکه پی برده اند .
برای افزایش فالوور در اینستاگرام فالوور پران نباشید
یعنی مخاطب گریز نباشید . یعنی مشتری پران نباشید . یعنی مخاطبانی که تا کنون جذب کرده اید.
حتی اگر ۱۰۰ نفر هم هستند را سعی کنید حفظ کنید و ان ها را آرام آرام افزایش دهید .
اگر مخاطبان شما در سن و گروه اجتماعی خاصی هستند .
قرار دادن عکس ها و محتوهای بی ربط به علاقه و انگیزه ای که ان ها را به صفحه شما مرتبط ساخته است .
زمینه unfollow شدن شما را فراهم می کند .
برای افزایش فالوور در اینستاگرام به امید follow back نباشید
هیچ صفحه پر مخاطبی در اینستاگرام، به امید follow back شدن توسط دیگ رکاربران این سایت، مخاطب چند ده هزاری و حتی چند صد هزاری پیدا نکرده است .
تلاش کنید، با محتوای متنی و تصویری ارزشمند و جذاب، مخاطب خود را بالاببرید و ان را حفظ کنید .
منبع: ایران تبلیغ