تعداد زیادی از کاربران به اصول تبلیغات در اینستاگرام بسیار توجه دارند و درخواست های متعددی مبنی بر توضیح ای مطلب داده شده است ، با این مقاله کاربردی به بررسی اصول تبلیغات در اینستاگرام بپردازیم . 

Principles of Advertising on Instagram

اصول تبلیغات در اینستاگرام با دید کلی

اینستاگرام که در ابتدا تصور می‌شد خواهرخوانده‌ی فیسبوک است، خیلی وقت است هویت مستقلی به خود گرفته است و توانسته در میان شبکه‌های اجتماعی طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند . این شبکه‌ی اشتراک عکس در طول مسیری که پیموده دچار تغییر و تحولات زیادی هم شده و هم‌اکنون بعد از گذشت تنها چند سال به‌عنوان مهم‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان شناخته می‌شود . وقتی صحبت از بازاریابی شبکه های اجتماعی می‌شود ، اینستاگرام در صدر فهرست فرصت‌های بازاریابی برای بسیاری از کسب‌ و کارها قرار دارد . در مقاله‌ی امروز چطورمی‌خواهیم به شما کمک کنیم ، تا از ظرفیت اینستاگرام به‌عنوان یک مجرای بازاریابی نهایت استفاده را ببرید . ابتدا کمی در مورد خود اینستاگرام با شما صحبت می‌کنیم . سپس باهم بررسی خواهیم کرد که چه کارهایی می‌توان از طریق اینستاگرام برای بازاریابی موفق انجام داد و اصول تبلیغات در اینستاگرام را مورد بررسی قرار می‌دهیم پس با ایران تبلیغ همراه باشید .

چرا باید از اینستاگرام برای کسب‌وکار خود استفاده کنید

اولین دلیل برای استفاده از اینستاگرام به‌عنوان یک ابزار بازاریابی ، رشد سریع تعداد کاربران این شبکه و وب‌سایت طی سال‌های اخیر است. همچنین باید اضافه کرد ، ازآنجاکه اینستاگرام یکی از شبکه‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی است طبیعتا در دسترس تعداد بیشتری از کاربران قرار دارد . اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ به‌عنوان یک شبکه‌ی اشتراک فیلم و عکس راه‌اندازی شد و در سال ۲۰۱۲ فیسبوک آن را خرید . در ابتدا اینستاگرام مکان پرطرفداری برای بلاگرهای دنیای مد و زیبایی بود و آنها از قابلیت اشتراک‌گذاری اینستاگرام جهت پست عکس‌های برندها و مزون‌های خود برای طرفداران‌شان استفاده می‌کردند ، اما باید قبول کرد که اینستاگرام دیگر تنها ابزاری برای نمایش دنیای مد و زیبایی نیست . تبلیغ پیج اینستاگرام مروزه این پلتفرم اشتراک تصاویر یک مجرای بازاریابی جدی برای تمام صنایع محسوب می‌شود .

اگر قرار باشد بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های تماس و ارسال پیام را برحسب تعداد کاربران فعال ماهانه رتبه‌بندی کنیم ، باید بگوییم اینستاگرام در رتبه‌ی هفتم قرار دارد . البته فیسبوک هنوز با سرویس مسنجر (Messenger) خود در صدر این فهرست قرار دارد .

Principles of Advertising on Instagram

دلایل داشتن پروفایل‌ اینستاگرام برای کسب‌وکارتان

مزیت داشتن یک پروفایل کسب‌وکار در اینستاگرام عمدتا در این است که می‌توانید اطلاعات تماس از قبل آماده‌شده را در اختیار مخاطبان قرار بدهید و مسیر مستقیمِ تماس با تیم خود را برای کاربران فراهم کنید . می‌توانید بدون استفاده از ابزار شخص ثالث آمار مورد نظر را برای سنجش موفقیت پست‌ها و کمپین های تبلیغاتی به‌دست آورید . در تنظیمات حساب عادی ، اینستاگرام اطلاعات اندک و ارزشمندی را در رابطه با مکان و اصلیت کاربران یا دسترسی به پست‌ها ارائه می‌کند . اما با آمار کاربران ، می‌توانید در رابطه با کاربران خود بسیار بیشتر از اینها اطلاع پیدا کنید . همچنین گزینه‌ی تبلیغات هدف‌گیری شده و تبلیغ پست‌های تکی برای به‌حداکثررساندن بازدیدها وجود دارد .

پروفایلی مخصوص کسب و کار برای اینستاگرام خود داشته باشید

تبدیل پروفایل استاندارد اینستاگرام به یک پروفایل کسب‌وکار اینستاگرامی بسیار ساده است ، اما قبل از همه‌چیز به پروفایل فیسبوک قبلی نیاز است . تبلیغ اینستاگرم رایگان هر کسی که می‌خواهد بر روی اینستاگرام یک صفحه کسب‌وکار راه‌اندازی کند باید یک فن‌پیج فیسبوک هم داشته باشد و پروفایل اینستاگرام را با مدیر کسب‌وکار فیسبوکد Facebook Business Manager هماهنگ کند .

 

 

منبع: ایران تبلیغ

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *