مقدمه

بدون مشتری در طراحی نرم افزار اندروید و  ما در هیچ کسب و کاری جایگاهی نداریم. و بسیاری از فروشندگان و طراحی نرم افزار اندروید ندانسته به یکی از روش هایی که به آن اشاره خواهیم کرد مشتری را از خود می رانند که باعث شگفتی است.

بعضی مواقع درک اینکه چه عواملی باعث رونق یک کسب و کار می شود کمک بزرگی برای سرپا نگه داشتن آن است و همینطور خواهید دانست چه کار هایی را در زمان سرمایه گذاری باید انجام داد و چه کار هایی را نباید انجام داد. و اولین عامل در رونق یک کسب وکار مشتری است. در این مقاله ۵ راه برای از دست دادن مشتری و ساخت رایگان برنامه اندروید ارائه شده است که بهتر است آنها را بدانید و ساخت رایگان برنامه اندروید برای حفظ مشتریان از انجام آنها خود داری کنید.

علت های از دست دادن مشتری

اگر از هر فردی در بازار و ساخت اپ برای اندروید در خصوص بدترین مشتری‌اش در ساخت اپ برای اندروید، سوال نمایید ، حتما به سختی یک مشتری را به یاد می‌آورد. حال اگر در خصوص بهترین مشتری در ساخت اپ برای اندروید بپرسید، حتما به زمانی برای فکر کردن نیاز دارد. این یک مشکل بزرگ است که مدیران ،مشتریان خود را فراموش می‌نمایند، حال‌آنکه مشتری بزرگ‌ترین حامی کسب‌وکار و ساخت اپ برای اندروید است. مشتری دوست دارد که همیشه در مورد یک برند مثبت باشند و موفقیت سازمان را ببینند، البته اگر استراتژی‌های بازاریابی شرکت بگذارد.

در اولین برخورد مشتری با ما، امیدواریم که خرید مجدد مشتری ( بازگشت به خرید مشتری ) رخ دهد. کلا زندگی برای هر مشتری راحت‌تر است که در بلندمدت از فروشنده در تولید نرم افزار ثابت بتواند خرید نماید. آیا امکانش وجود دارد ؟ تمام خواسته مشتری ، برآورده شدن انتظارات وی است. پس تمام مواردی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت ، هرگز مدنظر مشتری و تولید نرم افزار نخواهد بود. تک‌تک موارد زیر می‌تواند موجب فراری دادن مشتری گردد.  هرچه از شماره یک به سمت شماره ۱۰ حرکت می‌نمایید، عمق فاجعه در نحوه برخورد با مشتری ، بیشتر می‌شود.

 

علت های از دست دادن مشتری ها و مراحل کلیدی

علت های از دست دادن مشتری

محیط فروش ضعیف

به عنوان یک فروشنده نباید فقط بر مشتری یا طراحی برنامه موبایل تمرکز کنید بهتر است هر از گاهی به دور و بر فروشگاه خود نگاهی بیندازید و مطمئن شوید تصویر خوبی از فروشگاه شما در دید مشتری باقی خواهد ماند. فروشگاه شما باید تمیز و مرتب باشد نباید مشتری برای پیدا کردن کالای مورد نظر سر درگم شود. به رنگ در و دیوار فروشگاه خود دقت کنید اگر لازم است بد نیست یک روز تعطیل را در طراحی برنامه موبایل را به نقاشی و تعمیرات اختصاص دهید. ویترین شما باید زیبا باشد مانند طراحی برنامه موبایل و بهترین کالاهای شما در آن وجود داشته باشند. سعی کنید همیشه بوی خوش در محل کسب و کار شما و طراحی نرم افزار اندروید وجود داشته باشد دما مناسب هم یکی از عواملی در طراحی نرم افزار اندروید است که به ماندگاری مشتری در طراحی نرم افزار اندروید کمک می کند.

 فرآیند پرداخت را بیش از اندازه سخت کرده‌اید

این بزرگ‌ترین اشتباه و گناه شما در این حوزه است. آنها خودشان می‌خواهند پولشان را به شما بدهند. باید به آنها کمک کنید، نه اینکه مانعی بر سر راه آنها ایجاد کنید.

آیا برای سایت یا فروشگاه خود فرآیند و دستورالعمل مشخصی در رابطه با چگونگی خرید کردن یا پرداخت هزینه‌ها در نظر گرفته‌اید؟ آیا گزینه‌های مختلفی (درگاه‌های پرداخت مختلف و نرم افزار تولید) را در نظر گرفته‌اید؟ مثلاً، کارت به کارت، واریز به‌ حساب، پرداخت از طریق پست یا هر گزینه دیگری که برای مشتری هدف شما مناسب باشد؟ مشتریان با سن بالاتر ممکن است ترجیح دهند پرداخت خود را به یک انسان واقعی تسلیم کنند. در مورد پرداخت در چند نوبت برای حجم‌های بالای خرید، اگر برای کسب و کار شما منطقی به نظر می‌رسد. توجه داشته باشید که در هر کسب و کاری که فعالیت می‌کنید، گرفتن از پول از دست مردم با سرعت ‌بالا و همچنین خیلی آسان برای ادامه فعالیت شما بسیار لازم و ضروری است.

نتایج کار خود را مرور کنید

از دست دادن مشتری زمانی که متوجه شدید یکی از مشتریان شما دیگر نمی خواهد از سرویس های شما استفاده کند، پیش از به پایان رسیدن رابطه مشتری با شرکت، تا جایی که میتوانید از مشتری و تیم خود اطلاعات بگیرید. اگر نارضایتی مشتری با شیوه ارائه خدمات شما مرتبط نبود مشکلی در کار نیست. در غیر اینصورت باید دقیقا متوجه شوید که ایراد کار از کجا بوده و از اشتباهات خود پند بگیرید.
از دست دادن مشتری شاید مشتری نامناسبی حتی در طراحی برنامه موبایل داشته اید، شاید فراتر از توان خود قول داده اید و قادر به انجام آن نبوده اید و شاید نیاز دارید که بخشی از سیستمطراحی برنامه موبایل و  خود را بهبود بخشید.

به روحیه تیم خود توجه کنید

از دست دادن مشتری از دست دادن حساب ها و مشتریان کلیدی می تواند تاثیر منفی زیادی بر روحیه افراد داشته باشد. ممکن است تیم شما احساس کند که شکست خورده و دچار ترس شود. مانند همیشه بهترین راه ارتباط برقرار کردن با اعضای از دست دادن مشتری تیم است. به آنها کمک کنید تا آنچه رخ داده، دلایل آن و آنچه را که باید برای پیشروی مجدد انجام دهید بهتر درک کنند. زمانی که آنها از برنامه شرکت اطلاع داشته باشند و در نقش خود احساس امنیت کنند، زمان باز سازی شرکت کمتر خواهد بود.

از دست رفتن مشتری با القاء حس بی‌اهمیت بودن

علت های از دست دادن مشتری

القاء حس بی‌اهمیت در ساخت برنامه در اندروید بودن مشتری و ساخت اپلیکیشن ( حس به‌حساب نیامدن و ساخت برنامه در اندروید )، برای کسب‌وکار و ساخت اپلیکیشن گناهی نابخشودنی است ، برای همین در جایگاه هشتم و ساخت برنامه در اندروید قرار گرفته است. هر فردی نیاز دارد که در جایگاه اجتماعی و ساخت برنامه در اندروید خود ، به‌حساب آید. پاس مناسب به این نیاز ، خدمت به مشتری مناسب است.اگر خدمت به مشتری به درستی برنامه‌ریزی و اجرا گردد ، حتما مشتری از دست نخواهد رفت. برای مثال قرار بود که به محض رسیدن یک محصول جدید در ساخت برنامه در اندروید به مشتری اطلاع داده شود ، اما علاوه بر اینکه اطلاع داده نشده ، شماره تماسمشتری مفقود شده است.

قضاوت مشتری بر اساس عملکرد شما و نه کلام مانند ساخت اپلیکیشن. مشتری باید حس کند که برای فروشنده  و ساخت برنامه در اندروید، اهمیت دارد.برای اینکه موفق شوید، تجربه عملی و علمی خود را به رایگان در اختیارتان می‌گذارم. فرض کنید، مشتری شما یکی از اقوام نزدیکتان است، به او چگونه اهمیت می‌دهید ؟ حال این اهمیت را در ذهن خودتان استاندارد نموده و به همهمشتریان با همین کیفیت اهمیت در طراحی برنامه موبایل دهید. فروش شما چه تغییری می‌نماید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *