افراد ممکن است از اینستاگرام برای اهداف تجاری و تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنند. در نتیجه همیشه به دنبال راهکارهایی برای افزایش دایرکت اینستاگرام هستند .
تکنیک های تبلیغات در اینستاگرام برای افزایش دایرکت
افراد ممکن است در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام با اهداف مختلفی فعالیت داشته باشند .
برخی ممکن است صرفاً برای سرگرمی از اینستاگرام استفاده کنند .
برخی ممکن است از اینستاگرام برای اهداف تجاری خود و تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنند .
و برخی هم از اینستاگرام برای بیان دیدگاه ها و عقاید خود استفاده می کنند .
اما همه این افراد یک وجه مشترک دارند :
دیده شدن برای همه مهم است . در نتیجه همیشه به دنبال راهکارهایی برای افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک در اینستاگرام هستند .
متأسفانه برخی از افراد تصور می کنند بدون هیچ تلاش و زحمتی می توانند فالوور جذب کنند .
و حتی لایک هم بگیرند .
از همین رو به سراغ روش های غیر اصولی برای خرید فالوور فیک و افزایش لایک می روند .
اما بهتر است بدانید که دیگر دست خرید فالوور فیک برای اینستاگرام رو شده است .
اما حال سوال اصلی این است : برای افزایش فالوور و افزایش دایرکت اینستاگرام چه باید کرد ؟
همواره سعی کنید اهدافی را برگزینید که با موضوع فعالیت پیج اینستاگرام شما مرتبط باشد تا بتوانید بیشترین توجه را از مخاطبان هدف های تعیین شده جلب کنید .
تکنیک های تبلیغات در اینستاگرام برای افزایش دایرکت
هنگامی که در اینستاگرام وارد یک صفحه یا پیج جدید می شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند تعداد فالوور یا دنبال کنندگان صفحه مورد نظر است .
چنانچه این عدد یک رقم بزرگ باشد تاثیر زیادی در جذب مخاطبان دارد و موجب افزایش دایرکت اینستاگرام میگردد .
روش های افزایش لایک و فالوور واقعی و ایرانی اینستاگرام به صورت رایگان
اینستاگرام از شبکههای بسیار پرطرفدار و رایج اینترنت است.
جایی که کاربران میتوانند همدیگر را ملاقات کنند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند .
و یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک عکس با یکدیگر در میان بگذارند .
اخیرا میلیونها کاربر به اینستاگرام افزوده شده است و در آمار اخیر اینستاگرام در صدر شبکههای اجتماعی قرار گرفته است .
در حالی که در اینستاگرام نیز حتی بیشتر از تلگرام افزایش فالوور ها یا دنبال کنندگان صفحه شما از اهمیت خاصی برخورد دار است .
حال سوال این است که در اینستاگرام چگونه شاهد افزایش فالوور اینستاگرام باشیم .
تبلیغات در اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش دایرکت اینستاگرام
۱- دکمه لایک و به اشتراکگذاری صفحه شبکه اجتماعی خود را در وبسایتتان بگنجانید
برای اینکه گزینه لایک شبکه اجتماعیتان را در وبسایت خود قرار دهید .
نیازی نیست که برنامهنویس ماهری باشید .
احتمال دارد شخصی که از وبسایت شما بازدید میکند ، یکی از آن چند صد میلیون نفری باشد که در روز وارد حساب شبکه اجتماعی خود شده است و بدین طریق شما یک فالوئر را به آسانی بهدست آورید .
۲- شبکههای اجتماعی خود را با هم همگام کنید
تمام حسابهای کاربری خود در شبکههای اجتماعی مختلف را با انتخاب گزینه integration همگام کنید .
این کار به شما اجازه میدهد تا پستی را که به عنوان مثال در اینستاگرام میگذارید .
بهطور همزمان در سایر در سایر شبکهها نیز قرار دهید .
بدین شکل زحمت شما کمتر میشود و بهطور مرتب همه شبکههای اجتماعیتان فعال باقی میمانند .
۳- از گراف جستوجوی شبکه اجتماعی استفاده کنید (این سلاح پنهان شماست)
یکی از فالوئرهای خود را در مرکز شبکهای تارعنکبوتی تصور کنید .
جستجو بر مبنای گراف به شما اجازه میدهد تا از طریق شناخت دیگر پیجهای لایک شده توسط آن فرد ، او را بهتر بشناسید.
این اطلاعات به شما کمک میکند تا دریایی از افراد با ذهنیت مشابه را پیدا کنید .
این روشی جالب و نبوغ آمیز برای گستردهتر کردن شبکه اجتماعیتان است .
۴- خدمات اختصاصی ارائه دهید
با پاداشهایی واقعی مسیرتان به سوی دایرکت بیشتر را هموارتر کنید .
۵- همکار پیدا کنید
کسبوکارهایی را پیدا کنید که خدماتی مکمل خدمات شما را انجام میدهند .
به عنوان مثال ، یک فروشنده لوازم اصلاح صورت میتواند با صفحه اختصاصی یک آرایشگاه همکاری کند.
کسبوکارهایی با تعداد فالوئر مشابه پیدا کنید و با پیشنهاد تبادل تبلیغاتی ، مسابقه و اسپانسرینگ به آنها نزدیک شوید.
۶- لینک پیج کاریتان را در صفحهی خصوصی خود نشر دهید
میتوانید مطالبی را از پیج کاری خود به صفحه خصوصیتان بفرستید تا دوستانتان از آن پیج با خبر شوند .
ضمنا از تمامی کارکنان بخواهید که در بخش مشخصات شغلی صفحه اجتماعی خود ، لینک پروفایل شما را قرار دهند.
۷- به طور مرتب ایمیلها و شماره تلفنهای مشترکین شرکتتان را با شبکه مجازی خود همگام کنید
با توجه به ضروری بودن ارائه ایمیل به شبکههای اجتماعی میتوانید با همگامسازی لیست ایمیلهای مشترکین شرکت با صفحه مجازیتان ، آنها ر در شبکه بیابید .
همچنین برخی از افراد شماره تلفنشان را نیز در پروفایل خود قرار میدهند .
بنابراین با همگامسازی لیست ایمیلها و شماره تلفنهای مشترکین میتوانید فالوئرهای زیادی بهدست آورید .
۸- در بخش «تماس با ما»ی وبسایت ، صفحات اجتماعیتان را نیز معرفی کنید
بازدیدکنندگان سایت از این طریق به شما دسترسی دارند . بهتر است روشهای دیگر ارتباطی را نیز به آنها معرفی کنید.
لیست کامل و لینک تمام شبکههای اجتماعی را که در آن فعال هستید ، در بخش «تماس با ما» قرار دهید .
۹- پاسخگو باشید
ارسال محتوای جالب فقط بخشی از ماجراست . برای جذب فالوور شما باید به شکلی منظم به سؤالات ، نظرات و شکایات پاسخ دهید .
۱۰- از هشتگهای مرتبط استفاده کنید
سعی کنید تا حد ممکن از هشتگهای مرتبط استفاده کنید .
یکی از بهترین راههای موجود برای افزایش فالوور در اینستاگرام این است که آنها را با هشتگهای جستجو شدهشان به پیج خود بکشانید .
۱۱- روی شبکههای معدودی متعهد شوید
بهتر است به جای آنکه در چندین شبکه اجتماعی عضو شوید و حضور کمرنگی داشته باشید .
در یک یا دو شبکه حضور مفید و فعالانهتری داشته باشید ، متمرکز باشید .
۱۲- حضور مداوم داشته باشید
به تناوب مطالبی را پست کنید اما اجازه ندهید که این کار باعث ارسال مطالب بیکیفیت شود .
مطالب جالب و مفیدی را ارسال کنید که مخاطبینتان دوست دارند و افزایش لایک را برای شما به ارمغان می آورد.
۱۳- مشتریان حضوری خود را تشویق به دنبال کردن شما در شبکههای اجتماعی کنید
به مشتریانتان انگیزه بدهید تا عضو شبکه اجتماعی شما بشوند و بدین شکل از تخفیفات یا مزایای ویژه آن بهره ببرند.
۱۴- مطالب افراد دیگر را به اشتراک بگذارید
پستها ، عکسها و توییتهای افراد دیگر را به اشتراک بگذارید تا آنها نیز مایل به share کردن محتوای شما شوند.
۱۵- شخص باارزشی در شبکه لینکدین باشید
اگر نظرات مفیدی در این شبکه ارائه دهید ، اعضای آن علاقهمند میشوند تا بیشتر از شما بشنوند .
و بدین طریق به دیگر صفحات اجتماعی شما سر میزنند .
۱۶- در تبلیغات در اینستاگرام هدفمند باشید
اهداف مشخص و کوتاه مدتی را برای خود تعیین کنید تا بدانید که در طی یک بازه زمانی مشخص میخواهید به چه تعداد فالوئر برسید .
بدین گونه تمرکز خود را از دست نمیدهید و شانس رسیدن به هدف مورد نظر را خواهید داشت .
۱۷- بهترین عکسهایتان را در اینستاگرام بگذارید
تا امروز مردم بیش از بیست میلیارد عکس در صفحات اینستاگرامشان گذاشتهاند .
به همین دلیل ارسال حجم زیادی از عکسهای بیکیفیت راه به جایی نمیبرد .
۴ تا ۶ عکس برتر خود را انتخاب و طی روز ارسال کنید .
۱۸- برای تبلیغات در اینستاگرام به سؤالات مردم در صفحات دیگر پاسخ دهید
بسیاری از برندهای بزرگ و شناخته شده سؤالات فالوئرهای خود را بیپاسخ میگذارند .
شما میتوانید با پاسخی صادقانه و مفید به آنها کمک کنید .
فراموش نکنید برای این کار با صفحه اجتماعی شغلیتان پیام بگذارید تا فالوئرهای بیشتری را جذب کنید .
۱۹- برای تبلیغات در اینستاگرام نام کاربری خود را تغییر ندهید
اگر میخواهید مردم با جستجوی نام کاربریتان شما را پیدا کنند ، مطمئن شوید که نام کاربریتان با نام برندتان همسو و یکسان باشد .
از مخفف سازی نام کاربریتان جدا خودداری کنید و از تغییر گاهبهگاه آن نیز بپرهیزید .
۲۰- در زمان مناسبی از روز مطالبتان را ارسال کنید
شما باید زمان ارسال مناسب پست را در نظر داشته باشید .
بررسی کنید و ببینید چه زمانی بیشترین افزایش لایک در اینستاگرام را داشته اید؟
معمولا مردم در زمان تعطیلات و استراحت بیشتر به سمت گوشیهای هوشمند خود کشیده میشوند .
و به چک کردن شبکههای اجتماعی میپردازند .
این موضوع برای دیده شدن عکسهایتان اهمیت زیادی دارد .