اهمیت برندسازی در اینستاگرام بر کسی پوشیده نیست اما برندهای زیادی در اینستاگرام می بینیم که کانالهایشان را تبدیل به گورستانی برای خود می کنند .

شما معمولا حدود ۱۵ عکس و ۱۵۰ فالوور در صفحه آنها می بینید .
اما هیچ به روز رسانی در ماههای گذشته مشاهده نمی کنید .

همراه کردن اینستاگرام با بازاریابی و استراتژی برندسازی در اینستاگرام برای هر کسب و کاری که ، تلاش در بیشتر کردن مخاطبانش را دارد ، بسیار ضروری است . با ما همراه باشید .

برند سازی در اینستاگرام کار ساده ای نیست .

کسب اعتماد ، تعهد ، و جلب توجه کاربران اینستاگرام به راحتی قدم زدن در پارک نیست .

روش هایی برای ارتقا برندسازی در اینستاگرام

 

مزایای افزایش برندسازی در اینستاگرام و تبلیغات در اینستاگرام

با وجود نیم میلیارد کاربر فعالی که در اینستاگرام هست ، شانس زیادی برای دیده شدن وجود دارد .

موسسه تحقیقاتی Pew Research دریافت که در سال ۲۰۱۵ ، ۳۵% از کاربران اینستاگرام چندین بار در روز شبکه های ارتباطی خود را چک می کنند .

و نزدیک به ۶۰% از کاربران اینستاگرام حداقل یک بار در روز آن را مشاهده می کنند .

دررابطه با هزینه تبلیغات به همین میزان بازدید بیندیشید .

در حالیکه احتمالا ۶۰% از کاربران اینستاگرام در حسابتان نیستند ، ولی شما شانس بهره برداری از این مخاطبان و درست کردن یک اسم در این فضا برای برند تجاری خود را دارید .

برند سازی در اینستاگرام به مرور زمان موجب افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود .

برای برندینگ در اینستاگرام اعتماد سازی کنید

زمانی که استراتژی برند سازی در اینستاگرام خود را با موفقیت انجام دادید .
اعتماد زیادی از سمت کاربران به خود جلب می کنید .

شما ایجاد کننده ترافیک واقعی در سایتتان هستید

با وجود اینکه اینستاگرام هنوز ، تنها به یک لینک در بیوی شما اجازه حضور می دهد .
که در واقع پلی است به سایتتان و به عبارت بهتر برای شما به معنی همه چیز است .

لینک بیو باید مرتبا به روز رسانی شود ، به خصوص اگر قصد بردن کاربران به صفحه خاصی را داشته باشید .

همان طور که محتوایاتتان به درستی برنامه ریزی شده و فکر خوبی برای پاسخ به عملکرد عبارات هستند .
کپشن های اینستاگرام می توانند همه این تغییرات را ایجاد کنند .

برای برندینگ در اینستاگرام و اینکه فروش بیش از نرخ بازار به نظر نرسد از صداهای قانونی استفاده کنید .

بر افزایش فالوور اینستاگرام واقعی تمرکز کنید

اطلاعات نشان داده اند که ، نزدیک به ۸% از حساب های اینستاگرام مثل spam کار می کنند .

به علاوه ، پس از قر ار دادن اطلاعات بر بیش از ۱۰٫۲ میلیون حساب اینستاگرامی ، به طور کلی ۳۰% از آنها غیر فعال یا تنها یک بار در روز در آنها پست می گذارند .

این بدین معناست که افزایش اینستاگرام های جعلی به تلاش های شما در ساخت مخاطب ضربه می زند .

به هر حال به این رباتهای اسپم اجازه ندهید که شما را از ساخت مخاطبان واقعی بازدارند .

شما باید به سادگی بر فالورهای واقعی که به محصولات شما علاقه مند شده یا مشتریان حقیقی هستند تمرکز کنید.

فالور ها را فقط برای حضور شان در لیست خود ادد نکنید .

در عوض تلاش کنید ، با تایید کردن آنها در کامنت ها ، ارسال محتوای نوشته شده توسط کاربر و پاسخگویی به سوالات واقعی با آنها رابطه برقرار کنید .

روش هایی برای ارتقا برندسازی در اینستاگرام

 

مخاطبانتان را فریب ندهید

شما با حضور فالور هایی که کامنت می گذارند ، اشتراک گذاری و لایک می کنند یک رسانه اجتماعی roi با ارزش دارید.

از طرف دیگر ، یک حساب برند با صد هزار کاربر ولی بدون هیچ تعامل ، نشانگر غیر خلاقی بودن ادد کردن مخابین می باشد .

که می تواند فریب دهنده بوده و در نهایت به برند شما صدمه بزند .

ریسک نکید .

افزایش فالوور اینستاگرام خود را به آرامی و به طور پیوسته بسازید .

سعی کنید اول یست بگذارید و سپس دست کم با سه کاربر در یک روز در ارتباط باشید .

این برای شما وفاداری ، اگاهی نسبت به برند می آورد .
و به دیگران نشان می دهد که شما نسبت به مشتری های خود پاسخگو و مراقب هستید .

روش هایی برای ارتقا برندسازی در اینستاگرام

امروز پتانسیل تبلیغات در اینستاگرام برای هیچکس پوشیده نیست و ورود به تبلیغات اینستاگرامی کاملا هدفمند یکی از گامهای بلند رشد هر کسب و کار می باشد. ما در ایران تبلیغ کیفیت تبلیغ اینستاگرام را تضمین می کنیم.

سبک خاص خودتان را طراحی کنید

با افزایش حضور خود در اینستاگرام متوجه می شوید که برند سازی نیاز به خلاقیت دارد .

به همین دلیل است که ایجاد سبک خاص در پلت فرم برای شناخت مردم از شما مورد انتقاد قرار گرفته است .

اگر به هر حساب اصلی برند اینستاگرام نگاهی بیفکنید ، متوجه می شوید .
یک مفهوم یا شخصیت واضح در طرف دیگر آن وجود دارد که می توانید آن را بیابید .

پیش از آنکه استراتژی برندسازی در اینستاگرام خود را بسازید .
نگاهی به بعضی از رقبای خود بیندازید و ببینید آنها چگونه در تجارت در اینستاگرام خود به موفقیت رسیده اند .

سعی کنید سبک خاص خود را پیدا کنید و با برند و مخاطبان خود سخن بگویید .

اما به یاد داشته باشید که اصالت در واقع نکته ی کلیدی است .
بنابراین از حسابهای دیگر فقط برای فکر های بکر و ناگهانی که به ذهنتان می آید استفاده کنید .

کمپین هشتگها را آغاز کنید

هشتگ ها برای بیشتر کردن مخاطبینتان ، برند شما را قابل سرچ کردن می سازند .

همان طور که شما محصولات و خدماتتان را در اینستاگرام می فروشید .
هشتگ ها باعث می شوند که مردم درباره برندتان سخن بگویند.

بیشترین برند ها از دو هشتگ در هر پست استفاده می کنند و بعضی به سادگی اسم برند هستند.

برای مثال همبرگر زنجیره ایی Shake Shack در پست های بی شماری در تلگرام از این هشتگ( #shakeshack) استفاده کرده است. با استفاده از این هشتگ ها شرکت برند خود را ارتقا داده و مشارکت مخاطبان زیادی را بدست می آورد.

هشتگ ها روشی بسیار عالی برای درگیر کردن مردم با تجارت شماست.

وجه تمایز خود را بشناسید

هر شخص و هر برند برای پیروزی باید و باید وجه تمایزی داشته باشد.

باید یک مولفه در هر برند باشد و آن را از بقیه برندها جدا کند .

بدون وجود وجه تمایز ، شما نیز در این هیاهوی شهرت طلبی در اینستاگرام فدا شده و جایگاه خود را از دست خواهید داد. این وجه تمایز را بشناسید و بدین ترتیب شخصیت خود و برندتان را شکل دهید .

برای شروع این سوال ها را از خود بپرسید :

من در چه چیزی بهترین هستم ؟
من از انجام دادن چه کاری لذت می برم ؟
هدف اصلی برند من چیست ؟

شما نه تنها باید منحصر به فرد و صادق ، بلکه باید کمی رازآلود نیز باشید .
البته این بدان معنی نیست که هدف یا ویژگی های شخصیتی شما مبهم باشد ، نه .

اما سعی کنید طوری رفتار کنید تا مخاطبان فضای مجازی شما ، همواره دوست داشته باشند .بیشتر در مورد شما بدانند.

در غیر این صورت به احتمال بسیار بالا شما با کوچکترین اشتباه ، مخاطبان خود را از دست خواهید داد .

افرادی که در اینستاگرام می توانند روی کسب و کار شما تاثیر بگذارند را بیابید

افراد تاثیرگذار در اینستاگرام برای شما کسانی هستند که به خاطر داشتن فالوورهای بالا، توان تبلیغاتی بالایی دارند .

برند خود را با آن ها به اشتراک بگذارید و از توان آن ها استفاده کنید .

با این سوال شروع کنید که چه کسی، چه برندی و چه کسب و کاری تمایل دارد برند مرا به اشتراک بگذارد؟

حتی در اینستاگرام صفحاتی وجود دارند که با افزایش فالوور اینستاگرام بالا صرفا همین کار را انجام می دهند.

یعنی کسب و کار ها را معرفی می نمایند .

معمولا عکس های با کیفیت بالا را از صاحبان برندها و کسب و کار ها گرفته و در صفحه خود به اشتراک می گذارند.

این پروسه می تواند یک بازی برد – برد برای شما و طرف مقابل تلقی گردد .

البته در پاره ای از اوقات شما نیز می توانید برند طرف مقابل را با دنبال کننده های خود به اشتراک بگذارید.

یکی از مزایا و زیبایی های بازاریابی در اینستاگرام همین موضوع است ، که می توان برند ها و کسب و کارها را با دیگر برندها و کسب و کار ها به اشتراک گذاشت و از پتانسیل هر دو برند استفاده کرد .

بهتر است این تبادل مخاطبین را ابتدا با پیج هایی با فالوور کمتر مثلا پنج هزار تا بیست هزار نفر شروع کنید .
در فاز بعدی با پیج هایی وارد مذاکره شوید که فالوورشان از بیست هزار تا صد هزار نفر است .
و به همین ترتیب ادامه دهید  .

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *