اگر شما از کاربران علاقهمند به شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید احتمالا تاکنون متوجه پیام های تبلیغاتی تجاری شدهاید که بسیار موذیانه و نامحسوس در بین استوری های اینستاگرام شما به چشم میخورند. خوشبختانه ، این تبلیغات از نوع کاربرپسند هستند به این معنا که شما به راحتی میتوانید آنها را رد کرده و به دور بیاندازید.
تا به امروز ، اینستاگرام به شرکتها اجازه میداد که تنها یک قطعه کوچک ویدیویی یا عکس را به عنوان تبلیغ در استوری های خود قرار دهند اما ظاهرا در آینده بسیار نزدیک این محدودیتها تغییر خواهند کرد.
تبلیغات چرخشی جدید اینستاگرام
این تبلیغات چرخشی جدید اینستاگرام که امروز معرفی شد ، بسیار مهم و جدی است و دیگر محدود به یک تک اسلاید تبلیغاتی در استوری نخواهد بود بلکه تا سه اسلاید افزایش خواهد داشت. هدف ایجاد تحولی بزرگ در کسب و کار اینترنتی است. با این اوصاف ، به نظر میرسد که این امر یک پیروزی بزرگ برای صنعت تبلیغات محسوب خواهد شد.
اما هنوز هم حداقل برای یک دوره کوتاه ، تعداد اسلاید در استوری های تبلیغاتی که میتوانند قرار دهند محدود و کمتر از تعداد کاربران عادی است. بله درست شنیدید ، در حالی که کاربران عادی به طور نامحدود قادرند اسلاید در هر استوری قرار دهند ، اکانتهای کسبوکار تنها اجازه دارند تا سه اسلاید در هر استوری قرار دهند.
افزایش اسلایدهای هر استوری
استدلال ارایه شده برای افزایش اسلایدهای هر استوری ، کاملا منطقی است. شما قادر خواهید بود تا به جای آنکه در یک استوری تک اسلایدی تمام محتوای خود را بگنجانید ، آن را در سه اسلاید با طرح و نظم بهتر و متنوعتری آماده و برای نمایش در دید کاربران قرار دهید.
سوزان رز همچنین معتقد است که این تعامل بین تبلیغات کنندگان و کاربران نه تنها موجب افزایش محبوبیت اپلیکیشن اینستاگرام خواهد شد بلکه یک تجربه اجتماعی جالب و مفید برای هر دو طرف خواهد بود. هر چند این هنوز نقطه شروع کار است با این حال پروژه افزایش تعداد اسلایدهای هر استوری برای اکانتهای کسبوکار به طور قطع تایید شده است و به اجرا درخواهد آمد.
امکان نادیده گرفتن استوری های تبلیغاتی
خوشبختانه این امکان برای کاربران فراهم است که بتوانند تبلیغات را نادیده بگیرند همانطوری که در مورد استوری های تبلیغاتی دیگر کاربران نیز انجام میدهند. اگر شما استوری های تبلیغاتی که مشاهده میکنید ، نمیپسندید ، به راحتی میتوانید آن را رد کنید. البته این تغییر اخیر ، تنها یکی از ویژگیهای جدیدی است که در این پلت فرم به وجود آمده است. دیروز نیز مشخص شد که یک API به کسبکارها اجازه خواهد داد ، پستهای برنامهریزی شده ایجاد کنند. باید منتظر ماند و دید در آینده اینستاگرام چه سورپرایزی برای ما دارد.
در این رابطه سوزان رز مدیر بازاریابی محصولات اینستاگرام ، گفت : “ این قابلیت به درخواست صاحبان کسبوکار و شرکت تبلیغاتی ایجاد شده است و به آنها این امکان را میدهد تا از طریق استوریهای چند قسمته به معرفی بهتر محتوای خود بپردازند. ”
راهکار موفقیت در استفاده از قابلیت های اینستاگرام
به منظور موفقیت در جهت بهره مندی از قابلیت های شبکه اجتماعی اینستاگرام ، متخصصان ایران تبلیغ با ارائه خدمات کاربردی در زمینه تبلیغ در اینستاگرام ، افزایش فالور اینستاگرام ، افزایش بازدید اینستاگرام و بازاریابی در اینستاگرام در خدمت شما هستند.
با ایران تبلیغ همراه باشید تا با از جدیدترین خبرها در حوزه فناوری و شبکه های اجتماعی آگاه شوید.