سئو سایت گردشگری به این جهت از اهمیت زیادی برخوردار است که امروزه با آنلاین شدن زندگی ها همه نگاه ها به اینترنت معطوف شده است.

بسیار از افراد برای بررسی مکان ها ، مناظر دیدنی و هتل ها به اینترنت سری می زنند.

حال اگر سایت شما سئو نشده باشد جایگاه شما چه می شود؟

شما باید پس از طراحی سایت گردشگری به فکر سئو و بهینه سازی وب سایت خود باشید.

تجربه ها نشان می دهد نرخ کلیک سایت اول دو تا سه برابر سایت های دوم و سوم است.

پس اگر شما حتی سایت پنجم با ششم هم باشید بی بی فایده است چه برسد که در صفحه ی اول نباشید.

حضور شما در اینترنت وقتی در موتور جستجوی گوگل جایی نداشته باشید فقط وقت تلف کردن است.

سئو سایت گردشگری اصل اول پس از طراحی سایت گردشگری

حجم زیاد کلمات کلیدی در سئو سایت گردشگری

در سایت های معمولی و کسب و کارهای مختلف شاید چندواژه وجود داشته باشد که باید برای سئو آن تلاش کنید.

اما در هنگام طراحی سایت گردشگری توجه داشته باشید که شما با حجم زیادی از کلمات مواجه هستید.

مثلا هر هتل باید یک سری برچسب های ویژه با نام هتل و کلمه کلیدی مرتبط و پرسرچ تر باشد.

حال کنار این حجم از هتل ها ، مسافرخانه ها ، مکان های دیدنی و …  را نیز قرار دهید.

چندزبانه بودن برای بهبود سئو سایت گردشگری

اگر میخواهید سایتتان پا را فراتر از مرزها بگذارد باید یک سایت دو زبانه یا چندزبانه داشته باشید.

سئو سایت گردشگری چندزبانه و یا به طور کلی یک سایت چندزبانه دارای پیچیدگی های بیشتری است.

اگر می خواهید این مراحل در رسیدن به اهدافتان درست پیش برود تنها کسی که می تواند به شما کمک کند یک سئوکار با تجربه است.

لینک های داخلی درست برای سئو سایت گردشگری

نقش انکارناپذیر لینک های داخلی در سئو وب سایت بر کسی پوشیده نیست.

حال اگر شما می خواهید به سئو سایت گردشگری بپردازید باید توجه ویژه ای روی لینک های داخلی داشته باشید.

این لینک ها علاوه بر اینکه بر سئو وب سایت موثر هستند و مورد توجه ربات های گوگل هم هستند یک تاثیر مثبت دیگر هم دارند.

این لینک ها باعث می شوند بازدید کنندگان سایت شما با چرخش در قسمت های مختلف نتیجه گیری بهتری کنند.

برای مثال با خواندن مطلبی در مورد جاذبه های دیدنی به هتل ها و … لینک داده شود و کاربران با دیدن امکانات تصمیم برای مسافرت و استفاده از امکانات شما را بگیرند.

محتوا منحصر به فرد برای سئو سایت گردشگری

در مورد محتواگذاری و سئو باید تمامی مواردی که قبلا بارها و بارها در مقاله های مختلف اشاره کردم را رعایت کنید.

علاوه بر این نکات جذابیت محتوا نقش مهمی دارد.

هر چه محتوای شما جذاب تر باشد افراد بیشتری را برای مسافرت و استفاده از امکانات شما ترغیب می کند.

در نگارش تمامی توان خود را بگذارید و اگر لازم است از افراد با تجربه استفاده کنید.

کمی پول خرج کنید و نتیجه ی چند برابری آن را مشاهده کنید.

نقش سئو محلی در سئو سایت گردشگری

اگر سایت شما مربوط به مکان خاصی است باید روی سئو محلی آن بیشتر کار کنید.

مکان خود را در نقشه گوگل ثبت کنید و آدرس اختصاصی خود را روی سایت قرار دهید.

سایتتان را در کانال ها و پیج های مربوط به شهرتان تبلیغ کنید و روی کلمات کلیدی مکانی بیشتر کار کنید.

بک لینک هایی که از سایت های دیگر میگیرید را روی سایت های محلی متمرکز کنید.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *