در طراحی سایت شهری باید روی ظاهر تمرکز کنید
وقتی که کاربر برای بار اول وبسایت شما را میبیند ،در جا در او یک احساس به وجود می آید که کی این سایت را طراحی سایت حقوقی و جالب انجام داده است. مشتری ها ، که یکم وارد هستند بر اساس صفحه اصلی سایت تان و کسی که طراحی سایت حقوقی سایت شما را انجام داده است بررسی می کنند. همواره در تلاش باشید تا جایی که میتونید به با برنامه ریزی و را انجام دهید که مقاله صفحه و کارتان برای مخاطبین طراحی سایت حسابداری واضح و روشن بیان شود. یک برگه از سایت خوب ، برگه ای هست که از مطالعه کردن آن راحت باشد.
در طراحی سایت شهری زیاد ننویسید
هیچ فردی علاقه ای به دیدن به سایتی که پر از نوشته های طراحی سایت حسابداری است ندارد. این نباید باشد که سایت شما یک فایل وُرد باشد که حتی بودن فایل ورد برای کسانی که میخواهند طراحی سایت حسابداری انجام بدهند هم بد است. به احتمال زیاد مقالات مهمی داشته باشید که قصد دارید به مردم بدید ، با توجه به یک صفحه طولانی پر از نوشته در مورد طراحی سایت حراجی آنلاین ، کار درستی برای ارائه مقالات طراحی سایت حراجی آنلاین نیست. یک طراحی سایت حراجی آنلاین خوب ، محتوای شما را به طوری نشان می دهد که برای کاربران آن با جذابیت باشه.
طراحی سایت شهری شما باید ساختار داشته باشد
وبسایتی که به نحوه صحیحی طراحی شده باشد به مخاطبین این خدمات را در زمینه طراحی سایت جذاب ارائه میدهد تا با خیال در بین صفحات و محتوا بچرخد. همچین سایتی که در طراحی سایت جذاب موفق بوده است یک سیستم مشخص برای صفحه اصلی دارد و صفحات آن بین هم هماهنگی خوبی دارند. یک هدر یا منوی اضافه همسان باید در همه صفحات قابل دیدن باشد.
به این سایت طرحی به کاربر می گوید که هنوز در سایت شما هست و لازم ندارد که برای هر برگه ، کار با سیستم جدیدی را اموزش بگیرد. تا وقتی که میتوانید کار را برای مخاطبان سایت خود بهتر کنید.
نباید صفحات سایت را در طراحی سایت شهری خود را با تبلیغات پُر کنید
تنها چیزی که برای این قانون در شرایطی است که سایت شما فقط به عنوان یک سایت طعمه کلیک (click-bait) طراحی شده باشد. اگر این جوری نباشد ، صفحه ای که پر از تبلیغات است ، مخاطب را اذیت میکند. اگر در برگه های سایت خود از تبلیغ کردن استفاده می کنید ، خاطر جمع باشید که تبلیغ مورد نظر زیبنده موضوع صفحه بوده و با طرح صفحه بهم ریخته باشد. تبلیغات باید با برگه ای که در آن می گنجد هماهنگی داشته باشند و این حس را منتقل نکنند که انگار به زور در سایت گنجانده شده اند.
باید هویت شرکت خود را در مرحله طراحی سایت شهری به نمایش بگذارید
وبسایت ، شخصیتی عمومی شرکت و اولین مکانی است که مخاطبان در صورتی که لازم داشته باشند به یک محصول یا مقاله ارتباط با زمینه کاری شما به آن مراجعه می کند. وبسایتی که اصولی ساخته شده باشد ، از لوگوی آن گرفته تا رنگ بندی ، عکسی از برند را منعکس می کند. ابکارگیری از رنگ های برند شرکت در طراحی سایت ، پیوند سایت با برند را در ذهن مشتری ثبت کرده و به ساختن و افزایش brand awareness یا آگاهی نسبت به برند کمک می کند.
صفحات خود را با کلمات کلیدی مانند طراحی سایت شهری پر نکنید
نه گوگل کند ذهن است و نه کاربران شما.اگر در جمله ها از هر صفحه از سایت ، کلمه کلیدی مربوط به سایت بیش از ۳۰-۴۰ بار تکرار شده باشد ، بلکه آن را برای خوانده شدن ضعیف می کند ، التبه شما تنبیه خواهید شد.نوشتن باید بطور طبیعی انجام شود نه کپی و کلمات کلیدی در جای خود استفاده شوند.
نکته در طراحی سایت شهری نوار Navigation خود را به درستی تنظیم کنید
اگر یک صفحه ثبت نام در وب سایت خود دارید ، شاید نوار ناوبری خود را به رنگ آبی داشته باشید ، ام شاید دکمه ثبت نام باید سبز رنگ باشد.با این خاصیت ، قصد دارید بکارگیری از منوی ناو بری خود را آسان کنید.
در طراحی سایت شهری خوانندگان خود را به جستجو برای چیزی مشغول نکنید
کاربران شما نباید بیش از ۳۰-۴۰ دقیقه وقت پیدا کردن صفحات درباره ما یا ارتباط با ما بکنند.البته آن ها نباید سه صفحه را برای رسیدن به فرم ثبت نام طی کنند.مقاله های مهمی را به صورت باز قرار دهید. برای مواردی که نیاز به تمرکز زیادی در وب سایت ندارند ، ممکن است علاقه ای داشته باشید که از جعبه جستجو استفاده کنید.از وب سایت هایی که امکان جستجو ندارند مثل Web Design101 می باشد.
نتیجه گیری در طراحی سایت شهری
البته به این باید و نبایدهای ساده در طراحی وب ، به شما این خدمات را می دهد تا از مشکلات رایج پرهیز کنید و در عوض ، روی طراحی وبسایتی متمرکز کنید که علاوه بر قالب مناسب ، بهترین عملکرد ممکن را نیز از خود نشان می دهد.