راهکارهایی برای موفقیت فروشگاههای اینترنتی فروشگاههای اینترنتی به اولین گزینهی بسیاری از مشتریان جهت خرید کالاها یا خدمات مورد نیازشان تبدیل شده است.
مقدمه درباره راهکارهایی برای موفقیت فروشگاههای اینترنتی
در دنیای مدرن امروز کسب و کار آنلاین اهمیت پیدا کرده و مراحلی را طی میکند و خیلی از کمپانی ها ، کالا امکانات خود را بهنحوه ی طراحی فروشگاه اینترنتی رایگان به فروش میرسانند. در این مطلب به بازرسی راه حل هایی برای افزایش فروش آنلاین میپردازیم و یاد میگیریم که با بکارگیری از آزمون و خطا ، مهمترین روش ممکن برای بیشتر شدن فروش محصولات خود را پیدا کنیم. در این مطلب آزمون های زیادی که با هم فرق دارند را که میتوان برای امتحان کردن راههای مختلف بیشتر شدن فروش به کار گرفت ، را خدمتون عرض خواهیم کرد.
از ملاک های اصلی در شرکت من ، «آزمودن همه چیز و فرض نگرفتن هیچ چیز» است. زیرا پس از سالها کار در فضای مجازی و اینترنت میدانیم که نمیشه گفت کدام برنامه ریزی یا جهتگیری ، عالی ترین پایان را به دارا است ، جز اینکه آن را امتحان کرده باشیم. این مرحله حتی برای مرحله درخشان هم درست است ، چون که همیشه ظرفیتی برای پیشرفت وجود دارد.
طبق این مطالعه بالا ، تنها راه برای پیدا کردن این که چه چیزی در وبسایت شما فعال میکند و چه چیزی فعال نمیکند ، امتحان است و این بهترین راهحل برای بیشتر شدن فروش به صورت اینترنتی است. اگر این ریسک را انجام دهید و تنها یکی از راه حل های زیر را اجرا کنید ، میفهمید که این مسئله تا چه حد صحیح است ، وقتی که ببنید در جمع کل درآمد خود باشید.
راهکارهایی برای موفقیت فروشگاههای اینترنتی نام مناسب انتخاب کنید
اولین گزینه برای طراحی فروشگاه اینترنتی وردپرس انتخاب نام فروشگاه و ثبت دامنه است. نام شما ، برند شما را در ذهن مشتریان ثبت خواهد کرد. یک نام مناسب تا حد امکان کوتاه ، مرتبط با کسب و کار و خاص است. بسیاری از افراد گمان میکنند اگر نام سایتشان را بر اساس ساختار یک وبسایت مشابه و موفق انتخاب کنند موفقیت بیشتری کسب خواهند کرد. از همین رو در بازار امروز فروشگاههای اینترنتی سایتهای زیادی با پیشوند دیجی یا پسوند کالا میبینیم.
در نظر داشته باشید یک اسم شما را خاص نمیکند ، این شما هستید که با تلاش میتوانید اسمی را خاص کنید. پس نام سایتتان را بدون در نظر گرفتن اینکه سایتهایی که پیش از شما آغاز به کار کردهاند انتخاب کنید.که در طراحی فروشگاه اینترنتی وردپرس باید خیلی در موردش مطالع کنید.
راهکارهایی برای موفقیت فروشگاههای اینترنتی سیستم مدیریت محتوای مناسب برگزینید
سیستم مدیریت محتوا ، مقالات طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید شما در کل از لیست کالاها یا خدمات ، توضیحات آنها ، تصاویر ، مبالغ و … و اطلاعاتی شامل مشتریان ، فرآیند خرید و ثبت سفارش و … را شامل میشود.
این خیلی مهم است که سیستم مدیریت محتوایی انتخاب میکنید بسیار خوب و بروز باشد. مثلا که قصد برنامهنویسی اختصاصی برای فروشگاهتان ندارید و میخواهید از سیستمهای مردمی و همیشه مثل ووکامرس ، پرستاشاپ ، اپنکارت یا … گزینش کنید.
اینکه چه سیستمی برای زمین کاری شما خوب است تا حدی سلیقهای است. البته باید خدمات هر سیستم را سنجید و معین کرد که کدام سیستم مدیریت محتوا قادر است آنطور که بهتر است پاسخگوی نیاز شما باشد.
دقت کنید در وسط راه تغییر یک سیستم مدیریت محتوا کار انچنان راحتیی نیست . پس عاقلانه است سیستمی گزینش کنید که نیاز به عوض کردن آن نباشد. به نکات که در زیر مطالعه میکنید خیلی دقت که در مورد طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس داشته باشید
راهکارهایی برای موفقیت فروشگاههای اینترنتی جلب اعتماد مشتری است
مهمترین مشکل و مانع پیشرفت طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس جلب رضایت مشتری است.
پس مشتری شما این اختیار را دارد ! باید با یک وب سایت طرف باشید ، باید محصولات را از روی یک یا چند عکس گزینش کرد و حتی امکان درست زدن به ان آنرا ندارد ، باید به حرف شما درباره کیفیت محصولات خاطر جمع شود ، کاربران سایت شما همین محصول را از فروشگاهی در نزدیکی خونه خود بگیرد و همان زمان که مبلغ را بپردازید جنس را میگرد ، مشتری یکبار هم شما را ندیده است !
برای وقت تحویل محصول باید به شما اطمینان کرد درحالی که این اختیار را داردند کالای خود را از فروشگاه های دیگر بگیرند بدون اینکه وقت خود را هدر دهند و برای گرفتن جنس و بسیاری نکات دیگر که کار یک طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید را به خصوص فروشگاهی که تازه شروع به کار کرده و ناشناخته است را امتحان می کند.