سئو وب سایت شما تحت تاثیر عوامل زیادی می تواند قرار گیرد که یکی از این عوامل ” پیشنهاد فروش متفاوت ” است. با توجه به این مورد ممکن است افراد زیادی به سمت سایت شما سرازیر شوند و نرخ کلیک شما افزایش پیدا کرده و نهایتا به قرار گرفتن شما در صفحه اول گوگل منجر شود.
سئو وب سایت
سئو وب سایت با ارئه یک پیشنهاد منححصر به فرد در فروش می تواند باعث جذب بسیاری از مخاطبین گردد و در رتبه بندی سایت شما تحولی بزرگ ایجاد کند.
سئو وب سایت به بزرگی برند ربطی ندارد
گوگل برای رتبه بندی سایت ها به بزرگی برند و نام تجاری شما هیچ کاری ندارد و بریا رتبه بندی فاکتورهای خودش را دارد. برای قرار گرفتن در SERP شما لازم نیست که حتما یک برند بزرگ باشید و صرف یک برند برگ بودن نمی تواند شما را در صفحه ی اول گوگل قرار دهد. لازمه ی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و رنک بهتر توجه به فاکتورهایی است که گوگل هر سال و هر ماه به بروزرسانی آن ها می پردازد تا مخاطبین در جستجوها با نتایج بهتر ، مطمئن تر و دقیق تری مواجه شوند.
برای قرار گرفتن در معرض دید گوگل و کاربران چه باید کرد
شما باید در ابتدای کار برخی از سوالات را از خود بپرسید :
- چرا گوگل باید انتخاب گوگل از میان هزاران سایت ، سات من باشد ؟
- چگونه می توانم یک سایت کاربرپسند داشته باشم ؟
پاسخ دادن به این سوالات کار آسانی نیست. گوگل بسیاری از فاکتورهای خود را علنا بیان می کند اما بسیاری را نیز به صورت مرموز باقی می گذارد و تنها برخی با حدس و گمان و تجربه به آن ها پی می برد. حتی شاید در مواردی گوگل فاکتوری را که از آن استفاده می نماید را نیز تکذیب کند !
کاربر پسند بودن از فاکتورهای مهم سئو وب سایت
علاوه بر مسائل فنی که در بحث سئو از دید موتور جستجوی گوگل در نظر گرفته می شود کاربرپسند بودن از دید گوگل بسیار با اهمیت است و طبق تجربه از جایگاه ویژه ای برخوردار است. میزان علاقه کاربران به سایت شما ، زمان حضور آن ها در سایت شما ، پیمایش بین صفحات مختلف و … می تواند از سیگنال هایی باشد که به گوگل بفهماند سایت شما تا چه اندازه برای مخاطبین و کاربران مورد علاقه می باشد.
پیشنهاد فروش متفاوت برای سئو بهتر
پیشنهاد فروش متفاوت به شیوه ای متفاوت برای فروش محصولات گفته می شود که هم باعث افزایش فروش شما شده و هم با سرازیر شدن کاربران به سایت شما باعث بهبود سئو سایت با تقویت فاکتورهای کاربرپسندی گوگل می شود. ارائه این پیشنهادهای فروش متفاوت به خلاقیت و یا اتاق فکر از سوی شما و تیمتان نیاز دارد.
مثال هایی از پیشنهادهای فروش متفاوت :
- Neflix از ترکیب نسبت ارزش به قیمت با راحتی کاربری ، بهره می برد.
- اگر با اینترنت آشنایی نسبی داشته باشید نام سایت Amazon را شنیده اید. این شرکت به صورت یک انبار کالای آنلاین فعالیت می کند. Amazon با تحویل کالا با سرعت بالا و جدیدا با کوادکوپتر اسم و رسم بزرگی برای خود رقم زده و به بزرگترین سایت در این عرصه تبدیل شده است.
- Booking.com نیز سایت دیگری است که مکان های بی نظیری برای اقامت ارائه می کند که می توان این مکان ها را بر اساس نظرات دیگر مشتریان ، موقعیت ، رنج قیمت و … اننتخاب کرد.
در دنیای امروز که با شروع هر کسب و کاری هزاران کسب و کار مشابه ایجاد می شود باید ایده ی خلاقانه ی مربوط به خود را داشته باشید تا کاربران شما را انتخاب کنند.