استراتژی بازاریابی اینستاگرام گام پنجم: بهینه سازی برای کسب درآمد

یکی از چیزهایی که بسیاری از صاحبان کسب و کار و بازاریابان سنتی با آن مشکل دارند این است که آیا آنها می توانند از طریق رسانه های اجتماعی، به نتایج کسب و کار واقعی برسند؟ اگرچه این یک نگرانی منطقی است، راه های زیادی وجود دارد که بتوانید پروفایل اینستاگرام خود را برای کسب درآمد بهینه سازی کنید.

 

حال بیاید به چند مورد اشاره کنیم:

CTA … CTAها همه جا: اگر می خواهید دنبال کنندگان اینستاگرام  و ترافیک رسانه های اجتماعی خود را به فروش واقعی تبدیل کنید، باید به افراد نشان دهید کجا میتوانند محصول شما را بخرند. اطمینان حاصل کنید که دنبال کنندگان شما به لینک در بیو هدایت میشوند (“آخرین محصولات ما را در لینک زیر مشاهده کنید”). و CTA رانیز به کپشن های خود اضافه کنید.(” از چیزی که میبینید خوشتان می آید؟ از لینک موجود در بیو خریداری کنید”)

کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد: من به برنامه های Like2Buy و Have2Have.It اشاره می کنم که به شما کمک می کند یک صفحه ایجاد کنید که میتوانید عکس ها را در اینستاگرام خود به محصولات یا صفحات دیگر وب سایت خود لینک دهید. این بسیار ایده آل است زیرا موانعی را که باعث جلوگیری از تبدیل دنبال کنندگان شما به مشتری میشود بر میدارد.

آموزش تبلیغات در اینستاگرام

تخفیف ها و تبلیغات: اگرچه اینستاگرام  یک پلت فرم بازاریابی آنلاین عالی است، می تواند برای به حرکت انداختن دنبال کنندگان و خرید محصولات شما دشوار باشد.

یکی از راه ها نمایان کردن یک پیشنهاد با بازه ی زمانی محدود مخصوص اینستاگرام مانند یک ارائه کوپن یا تخفیف است. یک پست با کد کوپن (یا لینک تخفیف) و یک CTA که به بازدیدکنندگان اجازه دهد سریع عمل کنند، ارسال کنید .

تجارت در اینستاگرام

استراتژی بازاریابی اینستاگرام  گام ششم: مسابقات

یکی دیگر از راه های عالی برای استفاده از اینستاگرم برای تاثیر بر کسب و کار شما ، اجرای مسابقه است. مسابقات دنبال کنندگان را در مورد محصولات شما هیجان زده می کنند و می توانند با دادن انگیزه ی مشارکت به ارتقا محصولات کمک کنند.

راه های مختلفی برای اجرای مسابقات در اینستاگرام  وجود دارد، من به چند مورد اشاره میکنم، اما مسابقات موثر، مسابقاتی هستند که به کسب و کارتان کمک می کنند فروش شما را بالا برود. بهترین راه برای این کار از طریق هدایت طرفداران است :

با دریافت اطلاعات از افرادی که وارد مسابقه شده اند، شما می توانید در آینده از طریق ایمیل مارکتینگ با آنها خرید و فروش کنید.

در اینجا برخی ایده هایی که میتوانید در مسابقات به کار برید میبینید:

Comment-to-enter-: این رایج ترین نوع مسابقه ای است که در اینستاگرام  می بینم و دلیل خوبی دارد. مسابقات Comment- to-enter ساده ترین راه برای شرکت را دارند، زیرا آنها تعداد افرادی را که مشارکت می کنند، به حداکثر می رسانند. به طور کلی، این رقابت ها مستلزم لایک کردن عکس، فالو کردن پبج مسابقه و یا تگ کردن دونفر هستند. این باعث مشارکت بالایی میشود ، به افزایش فالور و شیوع پست ها نیز کمک میکند.

اپلیکیشن تبلیغات در اینستاگرام

Sweepstakes: با استفاده از اپلیکیشن های افزایش فالوور اینستاگرام شما می توانید بازدید اینستاگرام را برای کسب و کار خود هدایت کنید. اگر چه این ها سخت تر هستند، اما در دراز مدت موثرتر هستند زیرا به شما اجازه می دهند که در آینده با کاربران بهتر خرید و فروش کنید.

مسابقه عکس: شما می توانید این یکی از دو راه را اجرا کنید. روش اول، روش ساده تر این است که شرکت کنندگان با ارسال یک عکس با یک موضوع خاص با استفاده از یک هشتگ خاص وارد مسابقه میشوند، که پس از آن شما برای انتخاب برنده فیلتر میکنید. این روش فوق العاده است زیرا هم ساده است وهم به میزان قابل توجهی برای شیوع اخبار کسب و کار شما مفید است. شما همچنین می توانید از یک برنامه مسابقه عکس برای اجرای این مسابقات با جایزه استفاده کنید که بتوانید ایمیل های شرکت کنندگان را جمع آوری کنید.

آگهی در اینستاگرام

استراتژی بازاریابی اینستاگرام  گام هفتم: تبلیغات

شما بدون داشتن آگهی تبلیغاتی نمی توانید راهنمای کاملی برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام داشته باشید. هنگامی که زمان عمل است ، تبلیغات بهترین راه برای تضمین رسیدن تلاش های بازاریابی اینستاگرام به بازار هدف است.

در حالیکه ممکن است برای هزینه کردن برای تبلیغات در اینستاگرام که میتواند کسب درآمد در آن سخت باشد تردید داشته باشید، این را بدانید: تبلیغات اینستاگرام بهترین راه برای دستیابی به بازار هدفتان هستند. اما همانقدر که امیدوارید محتوای شما به اشتراک گذاشته شده باشد هیچ تضمینی هم وجود ندارد.

اما با مدل جدید تبلیغات اینترنتی در اینستاگرام ، شما می توانید آگهی را به افرادی که برای آنها منظور می شود بدون نگرانی اینکه آیا آنها تبلیغات را میبینند یا نه، ارائه دهید.

بهترین شیوه های تبلیغات اینستاگرام :

–  از تصاویر چشمگیر استفاده کنید: اینکه که آگهی های اینستاگرام در صفحه ی کاربران مانند هر پست دیگری نشان داده میشود هم خوب است هم بد. از یک سو، آنها بومی هستند با توجه به تجربه کاربر – آنها مانند تبلیغات احساس نمی شوند، به این معنی که آنها دوستانه تر هستند – قابل هضم تر هستند . از سوی دیگر، به آنها مانند هر پست دیگری نگاه میشود، و این بدان معنی است که آنها ممکن است مانند پست های دیگر به پایین صفحه بروند. ایجاد و ارسال رسانه ای که احتمال دارد مخاطب را جذب کند، به تبلیغات شما بهترین شانس برای موفقیت می دهد.

فروش کالا در اینستاگرام

اهداف دقیق: این بزرگترین نکته برای افزایش فروش در اینستاگرام است. بسته به تبلیغ و محصول شما، اطمینان حاصل کنید که مخاطب تبلیغاتی را دقیق انتخاب کرده اید تا بتوانید عملکرد تبلیغات خود را به حداکثر برسانید. سعی نکنید یک آگهی “catch-all” ایجاد کنید که همه بخش های بازار هدف شما را در بر میگیرد – در عوض، بخش های مختلف را در داخل آن شناسایی کنید و آنها را به صورت جداگانه هدف قرار دهید.

– یک لندینگ پیج (صفحه فرود) خاص برای تبلیغ ایجاد کنید: ببینید، شما می توانید مردم را مستقیم به وب سایت خود راهنمایی کنید، اما بهتر است که یک صفحه ایجاد کنید که به طور مستقیم با آنچه که در تبلیغ شما ذکر شده است، مطابقت داشته باشد.

– CTA  را صحیح انتخاب کنید: مزیت یک تبلیغ نسبت به پستهای معمولی، توانایی افزودن CTA به آگهی شما است. انتخاب CTA درست بر اساس هدف کسب و کار به شما یک نیروی اضافه برای رسیدن به اهدافتان می دهد.

بازاریابی با اینستاگرام

نتیجه گیری

حالا شما یک راهنمای کامل برای ایجاد استراتژی بازاریابی اینستاگرام دارید.

بطور کلی اینستاگرام اخیرا تبدیل به برنامه مورد علاقه من شده است – در حالیکه از فیسبوک کمتر سر و صدا کرده است ولی به نظر می رسد که بین برند ها و کارآفرینان و حتی مردم عادی یک روش جدید برای اشتغال وکسب درآمد راه انداخته است. من برای اینکه ببینم پلت فرم ها ما را در سالهای آتی به کجا میبرند هیجان زده هستم.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *