این روزها کسب و کارهای زیادی دنبال روش های بازاریابی اینترنتی کم هزینه و ارزون می گردن . اینترنت هم مکانی بسیار مناسب برای تبلیغات کسب و است .
بازاریابی اینترنتی
این روزها کسب و کارهای زیادی دنبال روش های بازاریابی کم هزینه و ارزون مانند بازاریابی اینترنتی بیمه می گردن . اینترنت هم مکانی بسیار مناسب برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک و متوسط است تا با صرف هزینه های کمتر نسبت به تبلیغات محیطی و سنتی بتونن خودشون رو معرفی کنن . این مدل تبلیغات شانس رقابت رو برای اون ها در مقابل کسب و کارهای قدرتمندتر و بزرگ تر بیشتر می کنه . این تبلیغات اگه صحیح انجام بشه به خاطر گسترش استفاده از اینترنت بین مردم می تونه تاثیر بسیار زیادی توی معرفی برند داشته باشه . ما در این مقاله قصد داریم روش های موجود رو واستون توضیح بدیم و بهترین اون ها رو انتخاب کنیم .
سئو و بهینه سازی موتور جست و جو
روش بهینه سازی سایت ها و سئوی اون ها برای بهتر دیده شدن در جست و جوی گوگل به عنوان بهترین روش بازاریابی آنلاین بین وب مسترها بسیار داغ شده است و رقابت زیادی بین سایت ها در جهت رتبه ی اول بودن وجود داره . این کار با اینکه در طولانی مدت جواب میده اما برای اومدن در صفحه ی اول کمترین هزینه رو پرداخت خواهید کرد .
تغییر تگ های عنوان و سر تیترها بسته به پیچیدگی کسب و کار شما در بازاریابی اینترنتی پوشاک سریع و راحت اتفاق می افته ؛ از ابزار کلمه ی کلیدی گوگل برای پیدا کردن کلمات کلیدی می تونید استفاده کنید .
به طور کلی هر کسی که مفاهیم بازاریابی اینترنتی رو به طور جدی پیگیری کنه ، اهمیت سئو و بهینه سازی موتور جست و جو رو بهتر درک خواهد کرد . همونطور که گفتیم این روش یکی از راه های ارزون در مقایسه با روش های دیگه است حتی شاید کم دردسر تر هم باشه ، به طور مثال ایران تبلیغ بخش سئوی سایت مشتری های خود رو در دست می گیره و سئوکارها با توجه به آگاهی لازم و تخصصی که در این زمینه دارن می تونن باعث بهتر دیده شدن سایتتون بشن و در نتیجه ترافیک بیشتری روانه ی سایتتون بشه .
سئوی تقلبی در بازاریابی اینترنتی
خیلی از شرکت های تبلیغاتی از سئوی کلاه سیاه و بازاریابی اینترنتی پنبه ریز یا تقلبی برای بازاریابی اینترنتی استفاده می کنن . این کار شاید بتونه زودتر شما رو به نتیجه برسونه اما قطعا موندگار و طولانی مدت نیست و ایران تبلیغ به هیچ وجه این روش رو به کسی پیشنهاد نمیده .
در دایرکتوری ها حساب های اشتراکی آنلاین ایجاد کنید
راهنماهای آنلاینی که در این دایرکتوری های محلی وجود داره به شما کمک می کنه تا مخاطبان شما راحت تر بتونن شما رو در فضای اینترنت پیدا کنن ، مثل ایران تبلیغ که این کار رو برای تبلیغات اینترنتی سایت های مشتریان خود انجام میده تا بیشتر دیده بشن و قطعا تحولی در کسب و کار اونها ایجاد خواهد شد و به شهرت اون ها افزوده میشه .
استفاده از QR کد
یه راه آسونی که برای آوردن ترافیک به سایت شما وجود داره QR کد در بازاریابی اینترنتی چیست است. با استفاده از این روش مخاطبان با دیدن این کد می تونن به راحتی وارد سایتتون بشن و بازدید سایت رو بالا ببرن .
برای کسب و کار خود فیدها یا خوراک خبری ایجاد کنید
مراقب باشید در بازاریابی اینترنتی در ایران مطالبی که در این قسمت قرار می گیره حتما ارزش خوندن داشته باشه و بدونید که مخاطبان شما برای اون وقت میذارن و صرفا به عنوان مانند بازاریابی اینترنتی در ایران یه متن تبلیغاتی نیست .
در ارتباط با کسب و کار خود تبلیغات کلیکی راه اندازی کنید
شما می تونید برای موتورهای جست و جو تبلیغاتی رو تهیه کنید و از اون برای شهر یا جایی که می خواید تبلیغاتتون نمایش داده بشه ، استفاده کنید .
در شبکه های اجتماعی صفحه ای برای کسب و کارتون در نظر بگیرید
در شبکه های اجتماعی مثل لینکدین ، فیسبوک یا حتی اینستاگرام و غیره صفحه ای ایجاد کنید و مرتب در اون محتوا ایجاد کنید تا از این طریق هم بتونید کسب و کارتون رو رشد بدید . در همه ی شبکه های اجتماعی مشتریان بالقوه وجود دارن لذا میشه خیلی از اون ها رو به مشتریان بالفعل تبدیل کرد و در این حالت افراد یه ارتباط دوطرفه با برند شما برقرار می کنن .
برای استفاده از شبکه های اجتماعی در این زمینه بهتر است که از استراتژی درستی استفاده بشه تا به جای جذب مشتری باعث از دست دادن اونها نشه .هر کارفرمایی که بودجه ی محدودی داره می دونه که باید دست به دامن شبکه های اجتماعی بشه ؛ با اینکه این استراتژی بسیار کم هزینه است اما باید از روش های قابل قبول و حرفه ای مانند بازاریابی اینترنتی در منزل برای جذب بازاریابی اینترنتی کتاب مخاطب و افزایش اون در بازاریابی اینترنتی در منزل استفاده کرد .
بازاریابی ایمیلی
این حالت یه فرایند بازاریابی است که از طریق ایمیل به مشتری هاتون دسترسی همیشگی دارید و خودتون رو در ذهن اونها یادآوری می کنید . ایمیل مارکتینگ شاید تاثیر قبل رو نداشته باشه اما اگه به شکل اسپم ارسال نشه ممکنه تاثیرگذار باشه . با استفاده از فرمی که در سایتتون برای ارسال خبرنامه به مخاطبانتون اطلاع می دید ، پیشنهادهای خود رو از این طریق برای اون افراد ارسال می کنید . بهتره بدون درخواست برای کسی ایمیل نفرستید و به حقوق دیگرون احترام بذارید .
این کار صرفه ی اقتصادی داره ، مفید است اما در طولانی مدت جواب میده . به طور کلی این روش یه راه عالی برای در دسترس بودن با مشتری های کنونی یا یادآوری مشتری های قدیمی بوسیله ی ایمیل های در بازاریابی اینترنتی کتاب خبری و اطلاع رسانی است .