صفر تا صد تبلیغ مناسب در اینستاگرام را با این مقاله یاد بگیرید نام مقاله ای است که امروز در قسمت دوم آن تیم تبلیغاتی مانو در نظر دارد آن را در اختیار کاربران خود بگذارد با این آرزو که این مقاله نیز برای شما دوستان مفید واقع شود.

تمامی شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی  تبلیغات در اینستاگرام به گونه ای مورد توجه قرار گرفته اند و در اینرسانه های اجتماعی از انواع مختلف خدمات و محصولات در اقشار مختلف صحبت شده و کاربران می توانند نیاز هایشان را در این شبکه ها جستجو نمایند و از انها استفاده کنند تبلیغ مناسب در اینستاگرام . شبکه های اجتماعی پر رفت و امد بیشتر مورد توجه کاربران و صاحبان کالا قرار می گیرد زیرا انجام بازاریابی در انها راحت تر است .

صفر تا صد تبلیغات مناسب در اینستاگرام را با این مقاله یاد بگیرید (قسمت2)

با قسمت دوم مقاله صفر تا صد تبلیغ مناسب در اینستاگرام را با این مقاله یاد بگیرید همراه ایران تبلیغ باشید.

چگونه در اینستا تبلیغ انجام دهیم ؟ تبلیغ مناسب در اینستاگرام چیست ؟

تبلیغ مناسب در اینستاگرام صورت می گیرد باید برای کاربر جذاب و گیرا باشد به خصوص که اینستا شبکه اجتماعی است که بر مبنای تصاویر شکل گرفته است. بنابراین تلاش خود را کنید که عکس های تبلیغاتی که به کار می برید از کیفیت عالی و طراحی خاص بهره مند باشد و به سراغ صرفه جویی و سمبل کاری در این کار نروید چرا که منجر به این می شود که برای شما ضد تبلیغ باشد و ارزش برند شما را پایین آورد. دقت کنید که از تبلیغ های صفحه در صفحه در میان صفحه های متفرقه جلوگیری نمایید و کوشش کنید بازار اهداف خود را درست برگزینید و لایک و جذب کاربران را زیاد دنبال ننمایید.

بایستی در بحث تبلیغ مناسب در اینستاگرام این نکته را مد نظر قرار دهیم که افراد را دنبال کنیم با منتظر باشیم افرا ما را دنبال کنند .

این کار خیلی ضروری می باشد ولی راه حل ساده ای دارد شناخت بازار یا هدف کسب و کار شما می باشد . حال این به چه معنا می باشد ! اگر هدف شما کاملا مشخص می باشد و افرادی را که می خواهید دنبال نمایید آشنا هستند و برای شما شناخته شده اند اشکالی ندارد که شما آن ها را دنبال کنید ولی اگر کسب و کار شما عمومی است و بازار کار شما گسترده است و برای کارتان قشر خاصی در اهداف شما گنجانده نشده بهتر است که از روش تبلیغات داخل شبکه مردم را به سمت صفحه خود جذب کنید.

برای تبلیغ مناسب در اینستاگرام ، تبلغات چند رسانه ای یا ویدئو را به کار ببرید.

در پایان هم تلاش نمایید اگر فعالیت خوبی در اینستا با تصاویر ثابت داشتید و فیدبک خوبی هم داشتید هفته ای ۱ تا ۳ کلیپ ویدئوی غیر کپی برای تبلیغ یا آموزش برای کاربرانخود به صورت انحصاری ایجاد نمایید.

راه هایی که مشتریانتان با شما می خواهند ارتباط داشته باشند را پیچیده و سخت ننمایید.

سعی کنید راه ارتباطی خود را با مشتری هایتان پیچیده نباشد . برای فروش محصول از sms یا نرم افزارهای مثل کیک و غیره به کار می برند. یک شرکت یا حتی کسب وکار محلی کوچک بایستی اطلاعات تماس ساده داشته باشند ( تلفن – اس ام اس – ایمیل ) و از روش های پیچیده استفاده نکنند چون غیر از سردرگمی و پیچیدگی ارتباط برای مشتری چیز دیگر به همراه ندارد.

چطور تبلیغ مناسب در اینستاگرام را با موفقیت انجام دهیم ؟

به صورت یک اصل کلی باید گفت که تبلیغ مناسب در اینستاگرام حتما باید کاربر پسند بوده و از جذابیت خاصی برای کاربران و مشتریان بهره مند باشد به خصوص اگر تبلیغات در شبکه های اجتماعی باشد و در شبکه ای که پایه و اساسش بر تصویر بنا نهاده شده است و عکس نقش مهمی در آن ایفا می کند .

حالا که عکس پایه گذار تبلیغات و بازاریابی اینترنتی شده است ، پس باید سعی کنید تا از تصاویر و عکس های تبلیغاتی  برای تبلیغات در اینستاگرام استفاده نمایید که بسیار با کیفیت و واضح بوده و طراحی اختصاصی منحصر به فرد را داشته باشند تا به خوبی بتوانند پیام خود را به همه اعلان کنند . سعی نکنید در این راستا از صرفه جویی استفاده کنید زیرا هر چه بهتر کار تبلیغ را انجام دهید بیش تر شناخته می شوید و محصول های شما بیش تر به فروش می رود .

قبل از انجام تبلیغات در اینستاگرام بازار هدف تان را به شکلی واضح و دقیق انتخاب کرده و بر گزینید و به دنبال لایک همه گروه ها نباشید و سعی کنید بر روی کاربرانی کار کنید که برای شما سودمند و پر کاربرد هستند .

تبلیغ مناسب در اینستاگرام را با چه روش و اصولی به انجام رسانیم ؟

درست است که اینستاگرام یک شبکه خوب و عالی و ایده ال برای انجام تبلیغات است ولی باید به این نکته ی مهم دقت نمود که دقیقا چه چیز را و به چه روشی و چگونه تبلیغ نماییم .

برای گام اول در این راستا سعی کنید که در رسانه ی اینستاگرام فقط محصولات و خدمات شخصی خود را به دیگران معرفی کنید و دقیقا به عنوان یک بازاریاب مجازی عمل کرده و از این شبکه ی اجتماعی استفاده نمایید و از این شبکه برای کار خبر رسانی استفاده نکنید زیرا کاربران این رسانه ی اجتماعی خیلی به مطالعه کردن و نوشتاری علاقه ندارند و بیش تر دوست دارند تا عکس های جذاب را دیده و یا به حراجی های مختلف سر زده و موضوعات کلی را مشاهده نمایند .

از طریق تبلیغات اینستاگرام کاربران را جذب کرده و به صفحه فیسبوک یا تویتر بفرستید و هدایت کنید . تلاش خود را بر روی این موضوع بگذارید که اطلاع رسانی را انجام داده و کاربران و مشتریان را به صفحه های توییتر و لینکدین راهنمایی و هدایت نمایید و افراد را ترغیب کنید تا شما را در تویتر فالوور و دنبال کنند و آن را به عنوان منبعی برای اطلاع رسانی و خبر انتخاب کنید .

این مقاله ادامه دارد …

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *