صفر تا صد تبلیغات موفق در اینستاگرام را با این مقاله یاد بگیرید نام مقاله ای است که امروز در قسمت سوم آن تیم تبلیغاتی مانو در نظر دارد آن را در اختیار کاربران خود بگذارد با این آرزو که این مقاله نیز برای شما دوستان مفید واقع شود.

تمامی شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی  تبلیغات در اینستاگرام به گونه ای مورد توجه قرار گرفته اند و در اینرسانه های اجتماعی از انواع مختلف خدمات و محصولات در اقشار مختلف صحبت شده و کاربران می توانند نیاز هایشان را در این شبکه ها جستجو نمایند و از انها استفاده کنند تبلیغات موفق در اینستاگرام . شبکه های اجتماعی پر رفت و امد بیشتر مورد توجه کاربران و صاحبان کالا قرار می گیرد زیرا انجام بازاریابی در انها راحت تر است .

صفر تا صد تبلیغات موفق در اینستاگرام را با این مقاله یاد بگیرید (قسمت2)

با ادامه مقاله صفر تا صد تبلیغات موفق در اینستاگرام را با این مقاله یاد بگیرید با تیم ایران تبلیغ همراه باشید. اگر سوال و نکته ای داشتید در انتهای همین مطلب در قسمت نظرات مطرح نمایید.

برای تبلیغات موفق در اینستاگرام چه مقدار در این شبکه اجتماعی باید فعالیت نماییم؟

فعال بودن در این شبکه به صورت روزانه خیلی خیلی مهم تر از سایر شبکه ها می باشد , بر طبق آمار گرفته شده ۸۰٪ از کاربران اینستا صبح پس از اینکه بیدار می شوند و شب پیش از اینکه بخوابند صفحه اینستا خود را چک می نمایند که این آمار برای فیسبوک ۴۰٪ و در تویتر ۲۰٪ است و تبلیغات که به صورت تصویری باشد تأثیر بسیار بالایی دارد به خاطرهمین تأکید می شود که فروش و معرفی محصول در اینستا انجام شود.

می توان در اینستا لینک های هدایت کننده را به کار برد.

شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام , فیس بوک , تویتر برای تبلیغات و اطلاع رسانی به کار می روند چون در ان ها فضای بسیار خوبی برای هدایت افراد و ارجاع به لینک های وب سایت وجود دارد .

شاید روزی این شبکه های اجتماعی تعطیل یا فیلتر شوند یا به هر دلیلی دسترسی افراد از ان ها بسته شود و اون روز است که وب سایت تان می تواند کاربران را مثل همیشه آگاه نماید چرا که وب سایت نقش مهم تری نسبت به شبکه های اجتماعی دارد و از شبکه های اجتماعی مانند یک ابزار برای هدایت افراد به وب سایت استفاده می شود .

برای تبلیغات موفق در اینستاگرام داشتن یک برنامه جدی و هوشمندانه بسیارلازم و ضروری است، شرکتهایی که درخواستتبلیغات در اینستاگرام را دارند باید توجه داشته باشند که از افراد سودجوکه با هدف جذب فالور و هوادار در اینستاگرام تبلیغات در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند دوری کنند و از سپردن کار به آنها اجتناب کنند. برای واگذارکردن تبلیغات اینستاگرامی به شرکت مورد نظر باید ابتدا سوابق اجرایی و پروژه های انجام داده را ببینند و بر طبق آن پروژه ها تبلیغات خود را به دست این شرکتها بسپارند.

تبلیغات اینستاگرامی امروزه به یکی از بزرگترین شبکه های تبلیغاتی تبدیل شده که محصول یا خدمات در لحظه به راحتی به فروش یا ارائه می شود.

برای تبلیغات در اینستاگرام بهتر است از تصاویر با کیفیت استفاده شود و زمان مشخصی برای بروزرسانی داشته باشد تا طبق برنامه پست بر روی پیچ گذاشته شود. نکته مهم دیگری که هنگام تبلیغات اینستاگرامی باید در نظر گرفت این است که باید پیچ مرتبا چک شود و اگر نظر یا سوالی کاربران بر روی یکی از عکس ها گذاشته اند پاسخ داده شود تا کاربران بهتر بتوانند با پیچ ارتباط برقرار کنند.

تبلیغات موفق در اینستاگرام موضوعی است که باید آن را حتما و حتما جدی گرفت زیرا با کمک تبلیغات در اینستاگرام ما میتوانیم یکسری از مشتریان ثابت را به دست بیاوریم و وفاداری ان ها را نسبت به خود بالا ببریم .

مشتریان همواره و در تمام شرایط با شما بوده و هر لحظه از آخرین اخبار و اطلاعات شما مطلع می شوند و با تبلیغات شما اشنا می باشند ، از این طریق ممکن است مرتبابه سایت تان سر بزنند و به دنبال اخبار شما باشند . تبلیغات در اینستاگرام برای جذب مشتری در آینده بسیار مفید است و همین طور می تواند مشتریان جذب شده قدیمی را با روش هایی مانند ایمیل مارکتینگ  و… در کنار شما و برای مدت طولانی نگاه دارد بنابراین تبلیغات موفق در اینستاگرام را جدی بگیرید و از کنار آن راحت و آسان نگذرید .

برای تبلیغات موفق در اینستاگرام به چه میزان به هشت تگ # توجه کنیم؟

هشت تگ ها عناوین با اهمیت وکاربردی می باشند ولی ضرورتی ندارند, اما چون شبکه های اجتماعی در حال اتصال به هم بر پایه تگ ها هستند واضافه بر آن شناخت هم از راه موتورهای جستجو هم بر این پایه صورت پذیر بوده و در گام بعدی وسیله خیلی تأثیر گذاری در دامنه آگاهی دادن برای یافتن افراد در جهت علاقه مندی ها و دنباله گر ها به شمار می آیند بنابراین تلاش نمایید از این وسیله تحت یک ابزار استفاده نمایید تا افرادی که در یک حوزه کار می کنند را جمع آوری نمایید و در مارکتینگ نیز استفاده کاربردی دارد.

 زمان های مناسب برای تبلیغات موفق در اینستاگرام چه زمانهایی است ؟

زمان های مناسب برای انتشار مطالب و تصاویر یکبار در نیمه های شب , در ظهر یا وسط زمان کاری و در انتهای شب می باشد. تلاش نمایید نسبت به کار و فعالیت خودتان و نیاز ارتباط با افراد در این حوزه تصمیم گیری کنید . در طول روز ۲ بار با ۲ طرح مختلف محصولات خود را برای معرفی ارائه دهید .

به یک موضوع توجه نمایید که شبکه های اجتماعی به خصوص شبکه های اجتماعی تصویری با فرهنگ هر جامعه ای وابسته است پس در هر وقتی تبلیغات انجام ندهید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *