موفقیت در اینستاگرام برای افراد ممکن است معنای متفاوتی داشته باشد. برخی از اینستاگرام برای اهداف تجاری استفاده می‌کنند و برخی از افراد هم از اینستاگرام برای تفریح و به اشتراک‌گذاری لحظات و خاطرات خود استفاده می‌کنند. برخی عکاس حرفه‌ای هستند و برخی بازیگر و هنرمند و برخی هم صاحبان کسب و کار و بازاریاب‌های حرفه‌ای هستند.

همه افراد هم سعی می‌کنند با روش‌های مختلفی به جذب فالوور و افزایش فالوور اینستاگرام بپردازند و دائما پست‌های خاص و جذاب منتشر کنند تا از افزایش لایک اینستاگرام خود لذت ببرند. ما در مقالات مختلفی از این صحبت کرده‌ایم که برای موفقیت در اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی چه باید کرد. اما این بار قرار است در این مطلب از این موضوع صحبت کنیم که برای موفقیت در اینستاگرام چه کارهایی نباید کرد!

موفقیت در اینستاگرام

لیست کارهای ممنوع (موفقیت در اینستاگرام)

محتویات خوب اینستاگرام دلیل خوبی برای دیدن اینستاگرام توسط بسیاری از مردم است. و اگر خوش شانس باشید کاربران آن را با دیگران به اشتراک می گذارند و برای ساختن برندتان در اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام به شما کمک می کنند. اگاه بودن از موضوعات برتر اینستاگرام می تواند قسمت مهمی از رسانه بازاریابی را در اختیار شما قراربدهد.

قرار دادن پروفایل به شکل خصوصی و شخصی

به جز مواردی که از اینستاگرام صرفاً برای دلایل شخصی استفاده می‌کنید، نباید پروفایلتان را شخصی و خصوصی کنید. بهتر است که تنظیمات آن را در حالت عمومی قرار دهید. فالوورهای شما باید از ماهیت شما مطلع باشند.

در سایه نباشید

قطعا برای بیشتر دیده شدن و فعالیت، وارد اینستاگرام شده‌اید. بنابراین نباید در سایه و بدون فعالیت باشید. به صورت پیوسته محتوا ارسال کنید، با دیگر کاربران تعامل داشته باشید. لایک کنید. کامنت بگذارید.

نام‌های سخت نداشته باشید

از نام‌های آسان استفاده کنید. اگر از نام‌های سخت استفاده کنید پیدا کردن شما سخت می‌شود و کاربران نمی‌توانند به راحتی شما را دنبال کنند.

محتوای بدون عنوان منتشر نکنید

قبل از ارسال تصاویرتان، برای آنها عنوان و کپشن مناسبی بنویسید. برای جذب فالوئر و افزایش لایک اینستاگرام بیشتر، بهتر است همیشه در تصاویرتان کپشن‌ها و عناوین مناسب هم داشته باشید.

سرقت محتوای دیگران ممنوع

اینستاگرام محیطی برای ارسال تصاویر و پست‌های کپی شده دیگران نیست! برای موفقیت در اینستاگرام باید تصاویر و مطلب ناب و بکر منتشر کنید. اگر قرار است اقدام به اشتراک‌گذاری مجدد پست‌های دیگران کنید، حتما از صاحب اثر نام ببرید.

در اینستاگرام قرار است، محتواهای خودتان را به اشتراک بگذارید. بنابراین بهتر است از تصاویر موتور جستجوی گوگل هم استفاده نکنید.

البته به خاطر داشته باشید که ارسال بیش از اندازه و افراطی سلفی هم به موفقیت شما ضربه می زند.

تمامی پست های خود را در فیسبوک منتشر نکنید

همیشه تأکید می‌شود که پست‌های اینستاگرام خود را در شبکه‌های دیگر همچون فیسبوک و توییتر هم منتشر کنید، اما این موضوع به این معنا نیست که تمامی مطالب خود را در دیگر شبکه‌ها به اشتراک بگذارید. در این صورت چه دلیلی دارد کاربران در اینستاگرام شما را دنبال کنند!!!

خرید فالوور فیک ممنوع

” خرید فالوور فیک ؛ راهی که نباید رفت ”  این نوع فالوورهای فیک و جعلی دقیقاً شبیه نصب پوستری در گورستان است! اگر به دنبال راهی سریع برای افزایش فالوور هستید، بهتر است به سراغ روش‌های منطقی برای خرید فالوور ایرانی بروید. می‌توانید از سایت های تبلیغاتی اینستاگرام همچون ایران تبلیغ استفاده کنید تا فالوورهایی را به سمت پیج خود جذب کنید که واقعاً پست های شما را بپسندند. در این صورت این کاربران مرتب برای شما کامنت می‌گذارند و لایک دریافت می‌کنید. چنین فالوورهای واقعی می‌توانند مشتریان بالقوه‌ای برای کسب و کار شما نیز به حساب آیند.

موفقیت در اینستاگرام

۷ مرحله تا موفقیت در اینستاگرام

در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام زیرساختی با بیشترین سرعت رشد در بین شبکه های اجتماعی است و به عنوان یک مالک کسب و کار ما نیاز داریم تا چگونگی فعالیت در این شبکه را در زمینه کسب و کار خود بخوبی درک کنیم. در ادامه ، با گذشتن از حاشیه ها و ارائه ۷ راهکار کاربردی و البته در ظاهر بی معنا شما را در منتفع شدن حداکثری از اینستاگرام در کسب و کار خودتان راهنمایی می کنم. لطفا در بخش نظرات بهترین نکات و ایده های خود را در این رابطه با ما شریک شوید! دوست دارم بدانم که شما از اینستاگرام چگونه استفاده می کنید و به چه موفقیت هایی رسیده اید !

  • اطلاعات خود را بهینه سازی کنید: این بخش برای شما همانند کارت ویزیت عمل خواهد کرد.
  • محصولات خود را به نمایش بگذارید (اما فقط و فقط گاهی اقدام به این کار کنید).
  • از ابزاری مانند آیکونواسکوار (Iconosquare) برای بهینه سازی ارسال های خود استفاده کنید.
  • در موارد مناسب و مورد نیاز اقدام به تگ کردن افراد کنید.
  • تنها اقدام به ارسال محتوا نکنید – – بگونه ای رفتار کنید که کاربران با شما تعامل دو سویه داشته باشند.
  • از هشتگ ها استفاده کنید: استفاده از هشتگ ها اختیاری نیست.
  • بصورت منظم اقدام به ارسال محتوا کنید.

مهم – عملکرد محتوای اینستاگرام را پیگیری کنید؛

شما باید پشت هر پست اینستاگرام یک استراتژی داشته باشید. آیا شما میخواهید که کاربران عکسهای شما را لایک کنند ، برای شما نظر بگذارند و یا از وبسایتتان بازدید کنند؟ زمانی که شما هدفتان را از بازاریابی در اینستاگرام مشخص کردید بررسی نحوه عملکردتان جهت رسیدن به اهداف حائز اهمیت است.

از ابزارهای آنالیزی اینستاگرام مانند Iconosquare برای بررسی وضعیتتان استفاده کنید تا ببینید که آیا تاکتیکهای بازاریابیتان جواب داده اند یا خیر. در این اپلیکیشن شما می توانید آمارهای اکانت خود مانند تعداد لایکها ، نظرات و میزان مشارکت فالوئرها را مشاهده کنید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *