خرید اینترنتی در اینستاگرام
مدت ها است که انواع کسب و کار ها در اینستاگرام فعالیت می کنند.
همین اتفاق و زیاد شدن جمعیت این کسب و کار ها باعث این شده است که اینستاگرام نگاهی دقیق تر به کسب و کار ها کند و جهت رضایتمندی آن ها نیز خدماتی را برای آن ها قرار دهد.
یکی از این خدمات امکان خرید اینترنتی در اینستاگرام است که این قابلیت از آپدیت های جدید اینستاگرام رونمایی می شود و در اینستاگرام قرار خواهد گرفت.
این قابلیت قرار است که در بخش استوری فعال باشد و مانند ابزار pool (نظرسنجی) یک بخشی را نیز برای خود اختصاص دهد که وقتی بر روی آن کلیک شود در یک صفحه جدید اطلاعات محصول و نحوه خرید را به کاربران نشان می دهد.
دلیل جالبی که اینستاگرام که برای این کار جدید خود آورده ، این است که آنها معتقد هستند صاحبان برندها اولین افرادی هستند که برای استفاده از قابلیت های استوری پیش قدم می شوند و در بیشتر موارد نیز از محتواهای شیک و جالب به منظور تبلیغ اجناس خود استفاده می کنند.
در حقیقت اضافه شدن این قابلیت جدید ، این امکان را به کاربران اینستاگرام می دهد تا قادر باشند اطلاعات مربوط به قیمت و مشخصات کالاها و کیفیت خدمات را بهتر و راحت تر دریافت کنند و دقت و آگاهی بیشتر نسبت به خرید و سفارشاتشان داشته باشند.
قابلیت خرید اینترنتی اینستاگرام یعنی فعالیت بیشتر کسب و کار ها
اینستاگرام با این قابلیتی که رونمایی خواهد کرد به کاربران خود این را می رساند که اینستاگرام برای فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات نیز ارزش قائل است و چه بسا در زمان های بعدی امکانات بیشتری را نیز برای آنها قرار ندهد.
پس شما اگر می خواهید در اینستاگرام کسب و کاری اینجاد کنید به شک نیوفتید و حتما این کار را انجام دهید. اگر نیز شما کسب و کاری در اینستاگرام دارید با قدرت بیش از پیش به جلو حرکت کنید.
این رو به یاد داشته باشید که هیچ کسب و کاری نمیتواند به تنهایی جلو رود و نیاز به حامی و انواع تبلیغات خواهد داشت. یک پشتوانه ای که برای شما انواع تبلیغات را در اینستاگرام انجام دهد تا شما به بهترین شکل ممکن دیده شوید و بتوانید پست های خود را در قسمت اکسپلور ببرید و در ساجست پیج های رقیب و پیج های دیگر قرار گیرید!
یک پشتوانه ای مانند ایران تبلیغ.
نابودی کسب و کارهای بی پشتوانه با الگوریتم های اینستاگرام
اگرچه خرید اینترنتی در اینستاگرام الگوریتمی جدید است که توسط این کمپانی رونمایی میشود اما خیلی زمان از الگوریتم هایی که رونمایی شده است نمی گذرد. الگوریتم هایی که این را به ما می فهماند که کسب و کار های بی پشتوانه جایی در اینستاگرام نخواهند داشت.
اینستاگرام در رونمایی از جدیدترین الگوریتم های خود ، به معرفی از یک الگورتیمی پرداخت که میتوان گفت لرزه به اندام تمام کسب و کار ها خواهد انداخت!
این الگورتیم اینستاگرام در بخش اکسپلور فعال است.
اگر شما اپلیکیشن اینستاگرام خود را اپدیت کنید و به بخش اکسپلور خود سری بزنید میبینید که تمامی پست ها بر اساس علایق شما و میزان بازدید و سرچ های شما موضوع بندی شده اند!
اما این اتفاق چه مخاطره ای برای کسب و کار ها دارد؟
جواب در این است که : همانطور که این طبقه بندی برای شما وجود دارد، برای کاربرانتان نیز وجود دارد و اگر کاربران شما کم تر به موضوعات شما علاقه داشته باشند دیگر نمی توانند پست های شما را ببینید مگر آن که نام پیج شما را سرچ کنند و شما را پیدا کنند!
و بزرگ ترین مخاطره بعدی این است که دیگر شما به راحتی نمی توانید فالور بگیرید ، به دلیل اینکه شما تنها پست هایتان برای کسانی پخش می شود که کمی به شما علاقه مند باشند.
و اگر شما پشتوانه ای محکم مانند ایران تبلیغ نداشته باشید باید به شما بگویم که شما نیز بزودی از اینستاگرام نا امید می شوید و از گردونه رقابت کسب و کار ها خارج خواهید شد!