برند های پیشرو امروز قصد دارم در رابطه با این موضوع مهم و کابردی با شما عزیزان به بحث و گفت و گو بپردازم ،  پس همراه ما باشید تا به کلیه سوال های شما در این زمینه پاسخ دهیم .

Leading brands

دید کلی از برند های پیشرو

برندسازی داخلی تنها یک دهه پیش ،  بسیاری از تحلیلگران صنایع از دو روند تازه خبر داده و نسبت به قدرت برندهای کالاهای مصرفی هشدار دادند . تلفیق خرده فروشی  ؛ به‌طور خاص در بازارهای عمده‌ای مانند آمریکا ، کره، چین ، ژاپن و آلمان در حال افزایش بود و همزمان ، برچسب‌های خصوصی۱ ،  فضایی را روی قفسه‌های سوپرمارکت‌ها به دست آوردند . این سهم پیوسته افزایش می‌یابد تا جایی که امروزه سهم برچسب‌های اختصاصی در برخی بازارهای توسعه یافته تا ۳۰ درصد افزایش یافته است . اما ، پیش‌بینی‌ها درباره افول برندهای جهانی بسیار ابتدایی بوده است .

بررسی تحلیل های شرکت های مشاوره

در حقیقت ، تحلیل‌های شرکت مشاوره بین (Bain and Company) از شرکت‌ها و خرده فروشان بزرگ کالاهای مصرفی تایید می‌کند که خلاف این موضوع اتفاق افتاده است : اکنون برندهای کالاهای مصرفی ، حاشیه سود عملیاتی بالایی را در یک بازه ۱۰ ساله داشته و در حال به دست آوردن بخش عمده‌تری از کل سود حاصله درصنعت هستند . اما برندها چگونه توانسته‌اند این شگفتی را بیافرینند ؟ شرکت‌ها از سه اهرم اصلی برای به دست آوردن سود ورشدموثرشان بهره گرفته‌اند : به‌عنوان اولین کار ، آنها هزینه‌های سربار خود را مدیریت کرده‌اند . در میان حدود ۲۰۰ شرکت تولیدی کالای مصرفی مورد مطالعه ما هزینه‌های فروش ، تولید ، اجرا و سایر هزینه‌های عملیاتی به‌عنوان درصدی ازدرآمدکاهش یافته است .

Leading brands

برندسازی اینترنتی یعنی شرکت‌ها به‌جای افزایش قیمت فروش کالا ، هزینه‌های خود را کاهش داده‌اند . دوم ،  پس از ۱۰ سال ، این شرکت‌ها مزایایی از رشد پویا در توسعه بازارها به دست آوردند . رشد فروش ‌در بازارهای توسعه یافته تا حدود چهار برابر سریع‌تر رخ داد .  همچنین شرکت‌ها در نهایت از طریق سیاست‌های ادغام‌ و تملیک و صرفه به مقیاس ، کارآیی و برندسازی و مدیریت برند امکان ورود به بازارهای جدید را به دست آورده‌اند ، به طوری که با تملیک دیگر شرکت‌ها مقدار ارزش شرکت‌های تملیک کننده از ۳۰ تا ۸۰ درصد در این حوزه افزایش یافت . در یکی دیگر از مطالعات ما روشن شد که ، از میان ۱۶۰۰ شرکت در همه صنایع ، مزایای ادغام و تملیک برای شرکت‌های تولیدکننده محصولات مصرفی به‌طور میانگین نسبت به دیگر شرکت‌ها بیشتر بوده است .

نفوذ خود را در این سه ناحیه بیشتر کنید

(۱) به‌یادماندنی ساختن برند .

(۲) متمرکز کردن نوآوری و تاکید بر برندهای قهرمان (برندهایی که بیشترین ظرفیت را برای فروخته شدن دارند) .

(۳) تعیین روش‌هایی برای تبدیل مکان و زمان انتخاب‌های خریداران .

کلام اخر در برند های پیشرو

روش‌های اثبات شده‌ای وجود دارند که مدیران اغلب از آنها غفلت می‌کنند .  یک برند کالاهای لوکس مراقبت بهداشتی را در نظر بگیرید که ۱۲ نوآوری جدید در هر سال ارائه می‌دهد ، درحالی‌که نفوذ طبقه بسیار کم است  بیشتر از نیمی از خریداران کمتر از دو بار در سال خرید می‌کنند . این شرکت می‌توانست بسیار بهتر عمل کند و با تمرکز بر برندهای قهرمان و تاکید بر نوآوری‌هایی که پتانسیل کافی برای ارتقای نفوذ داشته باشد و بتوان به‌طور مناسب و ثابت از آن پشتیبانی کرد ، موفق شود .

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *