می توان گفت رستوران ها و فست فودی ها ، کسب و کارهایی هستند که می توانند با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام و انتشار پست به صورت روزانه بازاریابی رستوران با تبلیغات اینستاگرامی را انجام دهد.

اینستاگرام امروزه به ابزاری تبدیل شده که عکس در آن حرف اول را می زند.

اگر بخواهیم عکس های اینستاگرام را در دسته های مختلف قرار دهیم ، عکس هایی که مربوط به عکس غذا و خوراکی است ، در آن حرف اول را می زند.

غذایی که علاوه بر تزیین زیبا ، عکسی هنرمندانه و حرفه ای از آن گرفته شده باشد ، می‌تواند در افزایش لایک اینستاگرام و بازدید پست شما بسیار موثر باشد و افزایش فالوور اینستاگرام شما را به دنبال داشته باشد.

بخش قابل توجه ای از صفحات جذاب و پرطرفدار اینستاگرام را رستوران ها تشکیل میدهند.

این روزها بسیاری از رستوران ها با ساخت صفحه اینستاگرام در حال برندسازی و جذب مشتری از طریق این شبکه اجتماعی پرطرفدار هستند.

Marketing for the restaurant with Instagram advertising

اما این تنها کافی نیست ، چراکه اگر صفحه ای جذاب نداشته باشید ، نه تنها کاربران اینستاگرام ، بلکه مشتریان رستوران تان هم صفحه اینستاگرام شما را فالو نخواهند کرد.

پس برای ساخت یک صفحه تبلیغات اینستاگرامی جذاب و خوشمزه ، تکنیک های زیر را بکار بگیرید تا مشتریان رستوران خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.

 

بازاریابی برای رستوران با تبلیغات اینستاگرامی

۱. کاربران را گشنه کنید

بهترین و خوشمزه ترین آیتم های منوی رستوران خود را آماده کنید و از هر یک از آنها عکس های جذاب بگیرید.

تا میتوانید آیتم های آماده شده رستوران خود را تزئین و رنگارنگ تر کنید.

از دوربین باکیفیت برای عکاسی استفاده کنید و به پس زمینه عکس و محیط اطراف آیتم مورد نظرتان توجه کنید.

همچنین افکت های آماده تبلیغات اینستاگرامی به شما این امکان را میدهد تا عکس های گرفته شده از غذاهای رستوران خود را خوشمزه تر و خوش رنگ تر نشان دهید.

 

۲. عکس از فضای رستوران

از محیط رستوران و آشپزخانه و نیز آشپزها و کارکنان رستوران در زمانی که در حال کار هستند عکس بگیرید و در صفحه اینستاگرام رستوران خود منتشر کنید.

این تصاویر میتوانند حس خوب و مثبتی به بازدیدکنندگان صفحه تبلیغات اینستاگرامی شما منتقل کنند و فضای رستوران شما را صمیمی تر نشان میدهند.

Marketing for the restaurant with Instagram advertising

۳. عکس از شلوغی رستوران

زمانی که رستوران شما انقدر شلوغ است که جایی برای نشستن ندارد ، بخصوص اگر مشتریان خوش پوشی در رستورانتان در حال صرف غذا هستند ، بهترین فرصت برای عکس گرفتن و به اشتراک گذاشتن آن در صفحه تبلیغات اینستاگرامی رستورانتان است.

۴. انتخاب کپشن جذاب

برای تصاویر خود کپشن های جذاب بنویسید. به طور مثال هنگامی که عکس یا ویدئویی از غذاها یا محیط رستوران به اشتراک میگذارید ، در قسمت کپشن پست ، داغ و تازه بودن عکس را اظهار کنید.

زمان گرفتن عکس را دیروز یا ساعاتی پیش بیان نکنید ، بلکه از زمان ” حال ” استفاده کنید.

 

۵. عکس‌های جالب و بموقع

اگر چیزهای هیجان انگیزی در رستوران خود دارید از آنها عکس یا ویدئو بگیرید و منتشر کنید ؛ ممکن است یک تابلو روی دیوار و یا دکور خاصی که در رستورانتان وجود دارد بسیار خودنمایی کند ، پس از آن عکس بگیرید و منتشر کنید.

همچنین از لحظات خوب ، لذت بخش و جالب که در رستورانتان اتفاق میفتد مثل جشن تولدها عکس یا ویدئو بگیرید و در اینستاگرام خود منتشر کنید.

Marketing for the restaurant with Instagram advertising

۶. کاربران را مشتاق کنید

این بستگی به سیاست کاری شما در اداره رستوران دارد که بخواهید چگونه کاربران اینستاگرام را مشتاق کنید تا غذاهای شما را یکبار امتحان کنند.

برخی از رستوران ها برای فالوورهای اینستاگرام خود تخفیف ویژه میگذارند و برخی دیگر برای تمام مشتریان خود نوشیدنی خوش آمدگویی ( ولکام ) می آورند و یا در کنار غذا سالاد یا دسرهای وسوسه انگیز ارائه میدهند.

اگر شما هم چنین خدماتی ارائه میدهید، با انتشار عکس و توضیحات در اینستاگرام آن را اطلاع رسانی کنید.

۷. عکس‌های مشتریان

از مشتریان خود بخواهید از غذاها و لحظاتی که در رستوران شما میگذرانند عکس بگیریند و آن را در صفحه شخصی اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند تا دوستان آنها هم صفحه اینستاگرام رستوران شما را از طریق تگ و Location عکس پیدا کنند.

این یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری است.

Marketing for the restaurant with Instagram advertising

۸. مسابقه اینستاگرامی

برگزاری مسابقه اینستاگرامی توسط رستوران ها بسیار رایج است، اما مهم آن است که یک ایده جدید برای مسابقه خود طراحی کنید.

۹. انتخاب لوکیشن

زمانی که میخواهید پست جدیدی بگذارید، لوکیشن اضافه کنید. گزینه Add Location را فعال و نام رستوران خود را وارد کنید.

این گزینه اینستاگرام اول باعث میشود تا کاربران محل رستوران شما را به خاطر بسپرند و دوم اینکه اگر رستوران شما دارای شعب دیگری هم باشد کاربران اینستاگرام میتوانند با لمس آیکون MAP واقع در صفحه اصلی اینستاگرام تان ، آنها را هم به راحتی پیدا کنند.

۱۰. تبلیغات گسترده هدفمند

حال که یک صفحه جذاب و خوشمزه برای رستوران خود راه اندازی کرده اید ، می‌توانید تبلیغات اینستاگرامی خود را شروع کنید.

شما می‌توانید از پکیج‌های گروهی و ویژه تبلیغاتی وبسایت فالوگرام استفاده نمایید و یک بازاریابی شگفت انگیز را تجربه کنید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *