یکی از راه های بازاریابی دیجیتالی تبلیغات آنلاین است تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ از تبلیغات متنی، تصویری، ویدیویی برای جذب مخاطب هدف استفاده می شود.

در بین این تبلیغات، تبلیغ از طریق نمایش ویدیو یا ویدیو مارکتینگ به دلیل چند منظوره بودن و ارائه اطلاعات در زمان کم در بین مردم محبوب تر است.

طبق تحقیقات انجام شده نزدیک به نیمی از مردم هر روز هفته ویدیو تماشا می کنند با این آمار تبلیغات ویدیویی جایگاه خوبی را در فضای دیجیتال مارکتینگ به خود اختصاص داده است.

تا دو سال آینده طبق این آمار ۸۰ درصد از ترافیک اینترنت توسط ویدیوها اشغال می شوند.

تبلیغات ویدیویی یک روش قدرتمند

از آنجایی که استفاده مردم از گوشی های هوشمند نسبت به پلتفرم های دیگر بیشتر شده است، و تجارت موبایلی هم در این فضا از اعتبار خوبی برخوردار است برای سبقت از رقبا، برای معرفی کسب و کاری که دارید می توانید از شیوه جذاب تبلیغات ویدیویی موبایل کمک بگیرید و مشتریان بازار هدف خود را جذب کنید.

تبلیغات از طریق ویدیو از آن جهت مزیت دارد که با توجه به اینکه ۵۳ درصد افراد تمایل به دیدن ویدیوهای تبلیغی محصولات بخاطر مدت زمان کوتاه و مختصر در موبایل ها را دارند، نشان می دهد که تاثیر ویدیو روی مخاطب تضمین شده است.

تاثیر تبلیغات ویدیویی در برندسازی

اگر هنوز برند شما در بین عموم شناخته شده نشده است نگران نباشید حالا که آگاهی از اینکه نیمی از مردم به تماشای ویدیو در موبایل ها می نشینند پیدا کردید با داشتن کمی خلاقیت و ابزارهای ایجاد ویدیو، فیلم های نابی از کسب و کار خود خلق کنید و به نمایش بگذارید تماشای ویدیو تا حدود ۳۰ روز در ذهن مخاطب باقی می ماند.

توجه کنید برای اولین ویدیو تبلیغاتی که از معرفی برند خود می خواهید بسازید بیشتر از ۶۰ ثانیه نباشد تا بازخورد خوبی بگیرید نزدیک به ۳/۱ از مخاطبین بعد از دیدن آگهی تبلیغاتی از محصول شما خرید خود را قطعی می کنند.

آگهی تبلیغاتی باید به صورت داستان وار برای مشتری ساخته شود وجود حس در ویدیو و استفاده از تکنیک به اوج رساندن حس و خنثی کردن آن در ویدیو مارکتینگ باید وجود داشته باشد.

شیوه تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن

با توجه به بیشترین نرخ کلیکی که تبلیغات ویدیویی در بین تبلیغات آنلاینی دارد برندسازی با این شیوه رشد خوبی داشته است.

صاحبان اپلیکیشن ها می توانند با تبلیغات درون اپلیکیشن خود به درآمدزایی بیشتری برسند همانطور که در ابتدای مطلب توضیح دادیم تمایل افراد به دیدن ویدیوها در موبایل ها و اپلیکیشن ها بیشتر از دستگاه های دیگر می باشد.

قابلیت اشتراک گذاری ویدیو در شبکه های اجتماعی

بودجه ای که برای ساخت محتوای تبلیغاتی ویدیویی مناسب خرج می کنید را با بیشترین میزان بازگشت سرمایه دریافت خواهید کرد.

شیوه های تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن موبایلی

انواع ویدیو مارکتینگ در اپلیکیشن

تبلیغات همسان، پاداشی، پیش نمایشی.

۱/تبلیغات ویدیو همسان

شیوه نمایش این نوع تبلیغات در یک شکل سازگار با برنامه های اپلیکیشن نمایش دهنده می باشد.

۲/تبلیغات ویدیو پاداشی

مدل دیگری از کسب درآمد است صاحبان تبلیغات باتوجه به میزان بازدید از تماشای ویدیوها توسط کاربران به آن ها جایزه و پاداش می دهند.

۳/تبلیغات ویدیو پیش نمایشی

شیوه نمایش این نوع تبلیغات برای افرادی که محتوای تبلیغی دارند مناسب است قبل از شروع ویدیو اصلی یک ویدیو کوتاه به مخاطب نشان داده می شود.

۴/تبلیغات ویدیو بینابینی

در حالی که کاربران در اپلیکیشن شما بیشترین فعالیت را دارند ویدیوهای مشابه به ویدیوهای اصلی در این بین به آنها نمایش داده می شود.

هزینه های تبلیغات برحسب نمایش، کلیک، نصب یا فعالیت خاص محاسبه می شود که تبلیغ دهنده یا کمپین های تبلیغاتی از این روش ها به کسب درآمد می پردازند.

جمع بندی:

ویدیو مارکتینگ ها در عصر دیجیتالی  پر رونق ترین شیوه بازاریابی و معتبرترین نوع بازاریابی به شمار می رود و این امکان را برای فروشنده های حرفه ای فراهم می کند تا اطلاعات محصول خود را همزمان با تلفیقی از  صدا و تصویر و متن به مخاطب عرضه کند تا در ذهن مخاطبین ماندگار شوند اشتیاق به خرید محصول با دیدن آگهی های تبلیغاتی بیشتر می شود و تبلیغات ویدیویی هدفمندی را در موبایل به شیوه ای جذاب به آن‌ها نمایش می‌دهد.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *