از ارکان های طراحی اپلیکیشن داشتن یک رابط کاربرپسند می باشد یکی از عناصر برای جذاب کردن رابط کاربری تولید محتوا برای صفحات اپلیکیشن است.
ایجاد محتواهای مناسب مرتبط با کسب و کار در حوزه بازاریابی محتوا قابل اهمیت است.

محتوای مناسب ارتباط با مخاطب را حفظ می کند برای تولید محتوا مناسب باید با گذاشتن زمان زیادی محتوای معتبری تولید کنید روند صعودی را طی کنید
محتوای اپلیکیشن شما باید به گونه ای جذب کننده باشد که کاربران هر روز برای خواندن مطالب جدید اپلیکیشن شما را بر روی گوشی موبایل خود باز کنند حتی اگر برایشان اعلان پیام جدید نگذارید.

چند روش مفید در نوشتن محتوای صفحات اپلیکیشن

هدف از ساخت اپلیکیشن فروش محصول یا نمایش اطلاعات باشد فرقی نمی کند و باید محتوای تولیدی فعالیت شما را نشان دهد.
دانستن اینکه مخاطب شما چه کسانی هستند و نحوه برخورد با آن ها را بررسی کنید و سپس شروع به نوشتن کنید.

مشخص کردن زبان نوشتن

در گرامر فارسی زبان های زیادی وجود دارد از جمله محاوره ای عامیانه رسمی باتوجه به مخاطبین هدف تان یکی از این زبان ها را برای نوشتن محتوا انتخاب کنید یا اینکه می توانید یک زبان مخصوص برای اپلیکیشن خود در نظر بگیرید.

محتوای صفحات اپلیکیشن

بعد از طراجی کاربرپسندانه مخصوصا در صفحه اصلی که نقطه دید مشتری از صفحه خانه اپلیکیشن شروع می شود و اگر در این صفحه سادگی و واضح بودن مشاهده نشود مخاطب تصمیم به غیرفعال کردن اپلیکیشن شما می کند.

درباره فعالیت خود به صورت مختصر و مفید و به اندازه کوتاه توضیح دهید درست است که ویدیوها تاثیر بیشتری در ذهن و درک مخاطبین دارند اما شفاف سازی محتوا مهم تر است.

اگر اپلیکیشن فروشگاهی دارید قراردادن توضیحات در کنار هر محصول موجب می شود خرید کاربران از اپلیکیشن شما زیادتر شود

در بخش اطلاعات تماس می توانید با قراردادن فرم های تماس و برقراری تماس مستقیم ارتباط موثر با کاربران برقرار کنید.

استفاده از کلمات کلیدی

رعایت استفاده از محتواهای با ثبات در تمام صفحات باعث حفظ و ماهیت اپلیکیشن شوید قراردادن کلمات کلیدی مشابه را در تولید محتوای اپلیکیشن از یاد نبرید.

اشتباهات  املایی و نگارشی در حین نوشتن برای شخصی که با اپلیکیشن شما کار می کند جالب نمی باشد و آنها را نسبت به برنامه مایوس می کند پس قبل از انتشار محتوا بر روی اپ آن را مورد بازبینی قرار دهید.

انتخاب درست برند ، لوگو و شعار اپلیکیشن

برای داشتن یک برند تجاری برای برجسته سازی اپلیکیشن بین رقبا باید فاکتورهای: نام اپلیکیشن، لوگو اپلیکیشن و علامتی که برای اپلیکیشن تان ساخته اید تا در حافظه کاربران بنشیند را در نظر بگیرید برای اینکار وقت صرف کنید.

قراردادن دکمه اشتراک گذاری

بهتر است محتوای شما قابلیت اشتراک گذاری در سایر رسانه های اجتماعی را داشته باشد با قرار دادن لینک محتوا کاربران بصورت مستقیم محتوا را در جای دیگر انتشار دهید و کاربر ترغیب شود تا مطالب دیگر هم دنبال کند

درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *