چگونه می توانید در میان میلیون ها عکس دیگر، فیلم ها و داستان های روزانه پست کنید یا تولید محتوا انجام دهید؟ قیمت تولید محتوا اینستاگرام چه قدر است؟

در سراسر جهان بیش از ۸۰۰ میلیون پیج فعال وجود دارد – بیش از ۵۰۰ میلیون نفر از آنها هر روز از اینستاگرام استفاده می کنند و هر روز بیش از ۲۵۰ میلیون قطعه از مطالب اموزش تولید محتوا در اینستاگرام را به اشتراک می گذارند.

اینها تعداد زیادی هستند مهم نیست که چه مخاطبان شما – سن، جنس، شغل، هر چیزی – مطمئن شوید که از طریق اینستاگرام به آنها دسترسی پیدا کنید. بنابراین سوال …

تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

محتوا سازی در اینستاگرام از آنجا که خیلی با دیگر سایت‌های اجتماعی محبوب تفاوت دارد ، به یک استراتژی بازاریابی متمایز نیاز دارد . از اینجا شروع کنید تا سبک منحصر به فرد خود را توسعه دهید ، و قیمت تولید محتوا اینستاگرام را بدانید.

چگونه یک استراتژی تولید محتوا اینستاگرام ایجاد کنیم

بسیاری از کسب و کارها احساس می‌کنند که در همه سکوهای رسانه اجتماعی حضور داشته باشند … و آن‌ها استراتژی را فراموش می‌کنند . این اشتباه را نکنید .

قیمت تولید محتوا اینستاگرام

تماشاگران اینستاگرام خود را مشخص کنید

مخاطب خود را مشخص کنید که می‌خواهید قبل از شروع بازاریابی در اینستاگرام به آن‌ها دست پیدا کنید . اگر استراتژی‌ تولید محتوا در اینستاگرام دیگری نیز دارید ، از افراد برای ثابت نگه داشتن تلاش‌های خود استفاده کنید .
فراموش نکنید که عواملی مانند سن ، مکان ، جنسیت ، درآمد ، علایق ، انگیزه‌ها و نقاط درد را در نظر بگیرید .

نمی‌دونم از کجا شروع کنم ، نظارت بر رویداده‌ای محبوب و منافع مربوط به کسب‌وکار شما . ببینید چه کسی از آن‌ها استفاده می‌کند و با این هشتگ درگیر می‌شود و پروفایل آن‌ها را بررسی می‌کند .
همچنین می‌توانید نگاهی به فالوور رقیب تان بیندازید . در اینستاگرام به راحتی می‌توانید مخاطبین خود را تعریف کنید ، و قیمت تولید محتوا اینستاگرام را بدانید.

انجام یک تحلیل رقابتی

بعد از اینکه مخاطبین اینستاگرام خود را مشخص کردید ، یک آنالیز رقابتی انجام دهید تا ببینید که آیا بازاریابان دیگر در حوزه شما در حال ارسال پست هستند .

اگر شما هم اکنون رقبای خود را می‌شناسید ، با مرور پروفایل ‌های اینستاگرام خود شروع به مدیریت محتوا اینستاگرام کنید . اگر نه ، به دنبال عبارات مربوط به کسب‌وکار و صنعت خود برای یافتن حساب‌های مشابه بگردید .

انجام یک حسابرسی سریع از حساب‌های مربوط به این که چه پست‌ها در حال رسیدن به بالاترین سطح تعامل هستند ، چه هشتگ های محبوب هستند ، چه موضوعاتی دارند ، و چه قدر سریع کار می‌کنند ، و چقدر سریع رشد می‌کنند . این اطلاعات می‌تواند به عنوان یک معیار در نظر گرفته شود چون شما شروع به رشد حساب خود می‌کنید .

در هنگام حسابرسی محتوای رقبای خود ، از هر موقعیتی که ممکن است از دست بدهند ، توجه کنید . افزودن محتوای منحصر به فرد به مخلوط ، به کسب ‌وکار شما کمک می‌کند که از بقیه جدا شوید .

تقویم ویرایشگر را پیکربندی کنید

به طور متوسط ، برندها در هر هفته شش عکس در اینستاگرام پست می‌کنند … که بیش از ۳۰۰ پست در سال است ! در آن فرکانس ، ردیابی چیزی که شما نیاز دارید و آنچه که قبلا ً ارسال شده‌است دشوار است .

ایجاد یک تقویم ویرایشی می‌تواند به شما کمک کند زمان را ذخیره کرده و حضور اینستاگرام خود را مدیریت کنید . تقویم خود را با برخی از انواع پست اینستاگرام پر کنید که قبلا ً مورد بحث و بررسی قرار گرفته و قبل از این ، موضوع ، هشتگ ، و زمان‌های ارسال را از قبل برنامه‌ریزی کنید و قیمت تولید محتوا اینستاگرام را بدانید.

تقویم ویرایشی شما همچنین یک مکان عالی برای ثبت هر رویداد کلیدی برای برجسته کردن در حساب اینستاگرام شما ، مانند راه‌اندازی یک محصول جدید یا ارائه پیشنهادها ویژه است .
با یک تقویم سردبیری ، شما می‌توانید به جای تقلا کردن برای شغل‌های لحظه‌ای ، یک چشم را برای فرصت‌های زمانی واقعی حفظ کنید .

یک برند ثابت ‌قدم را در اینستاگرام ایجاد کنید

محتوای تصادفی یا پراکنده مخاطب شما را گیج می‌کند و می‌تواند باعث شود که شما پیروان خود را از دست بدهید . برای جلوگیری از این ، یک زیبایی ویژه برند را در حساب اینستاگرام خود حفظ کنید .

مشخص کنید که این چه شکلی است با تفکر درباره شخصیت برند تان . ارزش‌های برند شما کدامند ؟ مشتریان و کارمندان شما چگونه برند شما را تعریف می‌کنند ؟ آیا شما شجاع ، بازیگوش ، یا ماجراجو هستید ؟

شخصیت برند آپارتمان  تمیز ، تمیز و سازمان‌یافته است و حساب آن نشان‌دهنده تمام این سه ویژگی است . به طور ایده‌آل ، زیبایی برند به برند شما کمک می‌کند قابل‌تشخیص باشد ، به این معنی که یک نفر می‌تواند تصویر شما را در فید ببیند و فورا ً به شما اطلاع دهد که آن نام شما است … بدون دیدن نام .

تاکو ، یک نمونه بزرگ دیگر از زیبایی‌شناسی است . این خوراک بر سبک زندگی جسورانه و سبک زندگی مخاطبان سال هزاره اش تمرکز می‌کند و تصاویر جالبی برای ایجاد تعامل با آن‌ها ایجاد می‌کند .

زمانی که شخصیت برند خود را مشخص کردید ، محتوای خود را اصلاح کنید . این می‌تواند حتی در پالت رنگ مورد استفاده در عکس‌های شما صدق کند .

زیبایی ، فقط برای تصاویر استفاده نمی‌شود . هدف برای پست کردن تصاویر با روایت برند شما نیز . گنجاندن داستان‌های جالب در موضوع می‌تواند نشان تجاری شما را بیشتر به هم مرتبط کند .

برای مثال ، فید Red Bull دارای تصاویر و ویدیوهایی است که به داستان مارک اضافه می‌شوند .

قیمت تولید محتوا اینستاگرام و تبدیل آن به مشتری

هنگامی که یک فالوور دنبال کننده اختصاصی را ایجاد کردید ، می‌توانید این افراد را به پرداخت پول تبدیل کنید ، و  درباره قیمت تولید محتوا اینستاگرام به آن بگویید.
در اینجا چند استراتژی وجود دارد .

تبلیغات

تعرفه تولید محتوا اینستاگرام بسته‌های پیشنهادی ، معاملات ، تخفیف ، و پیشنهادها دیگر راه خوبی برای هدایت فروش اول با مخاطبین اینستاگرام خود هستند .
دقت کنید که آنچه را که فالوور خود برای دریافت پیشنهاد نیاز دارید را در بر داشته باشید و یک مهلت برای ایجاد یک حس فوریت را ذکر کنید . قیمت تولید محتوا اینستاگرام در ایران تبلیغ بسیار قدرتمند است.

مسابقات

کدام راه برای ایجاد یک مشتری بهتر از این است که به آن‌ها اجازه بدهید محصول شما را امتحان کنند ؟ مسابقاتی اجرا کنید که به کسی نیاز دارد که حساب و یا پست شما را با یک برچسب برای ورود دنبال کند .

امور خیریه

۸۱ درصد از نسل هزاره جدید انتظار دارند که شرکت‌ها تعهد عمومی به خیریه داشته باشند . انجام این کار می‌تواند وابستگی به برند شما را ایجاد کند و به تبدیل کنندگان به مشتریان کمک کند .
برای مثال ، گپ با صندوق جهانی برای کمک به مبارزه با ایدز در آفریقا هم‌کاری می‌کند . این کشور از سال ۲۰۰۶ تا به حال به بیش از ۱۳۰ میلیون دلار کمک کرده‌است .

تیزر ها

اینستاگرام یک پلت فرم عالی برای نشان دادن نگاه اجمالی تان به محصولات جدید قبل از این که آن‌ها در دسترس باشند ، است . در حالی که شما نمی‌خواهید فالوور های  خود را اسپم قرار دهید ، تنها چند عکس می‌توانند باعث ایجاد هیجان شوند .

راه اندازی زنده

نمایش یک محصول یا سرویس جدید با استفاده از اینستاگرام زنده را در نظر بگیرید . سپس ، کاربران را به خرید از طریق یک پیوند خرید در بیو خود هدایت کنید .

قیمت تولید محتوا در اینستاگرام

چگونه فالوور بیشتری در اینستاگرام کسب کنیم

بیشتر از این که شما یک کسب‌وکار تثبیت‌ شده با هزاران نفر از فالوور های خود هستید و یا شما دارید از اینستاگرام شروع می‌کنید ، زمان به دست آوردن زمان و انرژی جدی رو به رو می‌شوید . ممکن است وسوسه شوید که راه آسان را در پیش بگیرید و فالوور خود را بخرید … این کار را نکنید ! خرید و فروش در واقع چیزی نیست که شما نیاز دارید تا مطمئن شوید که پست‌های شما دیده می‌شوند .

این چیزی است که شما می‌توانید بر روی ساخت یک روش زیر تمرکز کنید

دقت کنید که نام کاربری تان قابل‌تشخیص و قابل جستجو است . اگه مردم نمی‌تونن شما رو پیدا کنن ، نمی‌تونن از تو فالور پیداکنن ! bio را پر کنید . این آخرین چیزی است که یک نفر قبل از این که تصمیم به دنبال کردن شما بگیرد ، این طور مطمئن شوید که چه کسی هستید و چه کار می‌کنید .

زمانی که پروفایل شما بهینه شد ، پست کردن را شروع کنید . (برای آگاهی از قیمت تولید محتوا اینستاگرام  به انتهای پست مراجعه فرمایید) این ایده خوبی است که قبل از اینکه واقعا ً افراد درگیر را شروع کنید ، غذای خود را با ۱۰ تا ۱۵ پست عالی پر کنید . اگر کاربران از پروفایل شما بازدید کنند و آن را خالی بیابند ، احتمالا ً از شما پیروی نخواهند کرد .

سپس حساب‌هایی را شروع کنید که به شما علاقه دارند و با کسب‌وکار شما ارتباط برقرار می‌کنند. به اینستاگرام مانند یک جامعه فکر کنید و به دنبال کسب و کاره‌ای دیگر در حوزه خود و یا نفوذ گران باشید که ممکن است از محصول یا سرویس شما لذت ببرند . همانطور که از حساب پیروی می‌کنید ، اینستاگرام به آن‌هایی که شما هم می‌توانید آن را دنبال کنید ، پیشنهاد خواهد کرد .

بعد از این که یک حساب را دنبال می‌کنید ، با محتوای آن‌ها تعامل داشته باشید. این طبیعی‌ترین راه برای جلب توجه به حساب خود اینستاگرام است بدون این که دیده نشوید شوید . زمانی که شما با یک حساب رفتار می‌کنید و یا با یک حساب تعامل برقرار می‌کنید ، صاحب حساب ، یک اعلان دریافت خواهد کرد . این می‌تواند آن‌ها را ترغیب کند که حساب شما را چک کنند و از شما پیروی کنند . همیشه با واکنش به نظرات خود و درگیر شدن با محتوای آن‌ها ، از پیروان خود قدردانی کنید .

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
درباره محمد نصرتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *